Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-06-04
Og³oszenie nr 547498-N-2020 z dnia 2020-06-04 r.
Gmina Mi³oradz: REMONT DROGI GMINNEJ W GNOJEWIE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mi³oradz, krajowy numer identyfikacyjny
17074791600000, ul.
ul. ¯u³awska
9
,
82-213
Mi³oradz, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
552 711 531, e-mail
budownictwo@miloradz.malbork.pl, faks
552 711 565.
Adres strony internetowej (URL): http://miloradz.biuletyn.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://miloradz.biuletyn.net/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://miloradz.biuletyn.net/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W FORMIE PISEMNEJ, ZGODNIE Z ZAPISAMI OKRE¦LONYMI W SIWZ;
Adres:
URZ¡D GMINY W MI£ORADZU, UL.¯U£AWSKA 9,82-213 MI£ORADZ
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
REMONT DROGI GMINNEJ W GNOJEWIE
Numer referencyjny:
R.271.2.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie drogi gminnej o d³ugo¶ci 595 metrów w miejscowo¶ci Gnojewo; dzia³ka nr 51, 151, 176/1, 192, 194; gmina Mi³oradz. Istniej±ca droga gminna zlokalizowana w miejscowo¶ci Gnojewo na dzia³kach nr 51, 151, 176/1, 192, 194 posiada nastêpuj±c± nawierzchniê: o w km 0+000 do km 0+420 nawierzchnia gruntowa o szeroko¶ci 3,0m, o w km 0+420 do km 0+595 nawierzchnia z ¿elbetowych p³yt otworowych typu YOMB o szeroko¶ci 2,75m, Odcinek drogi wyznaczony do remontu s±siaduje z terenami polnymi oraz lu¼n± zabudow± jednorodzinn±. Pocz±tek drogi znajduje siê w s±siedztwie pasa drogowego drogi krajowej nr 22, koniec drogi to powi±zanie z istniej±c± drog± gminn± o jezdni w nawierzchni brukowej. Odwodnienie pasa drogowego powierzchniowe na tereny zielone i rowy przydro¿ne znajduj±ce siê w granicach pasa drogowego. W pasie drogowym znajduj± siê nastêpuj±ce sieci istniej±cej infrastruktury: wodoci±gowa, kanalizacja sanitarna, o¶wietlenia ulicznego, energetyczna i teletechniczna. Projekt organizacji ruchu na czas budowy Wykonawca opracuje w oparciu o przyjêt± technologiê wykonania robót. Projekt organizacji ruchu na czas budowy nie mo¿e ograniczaæ doj¶cia i dojazdu w³a¶cicieli posesji przyleg³ych do przebudowywanej drogi jak równie¿ s³u¿b ratunkowych i technicznych. Dopuszcza siê krótko trwaj±ce ca³kowite zamkniêcie drogi na okres czasu niezbêdny na wykonanie specjalistycznych robót takich jak wykonanie warstw bitumicznych. Parametry charakterystyczne okre¶laj±ce wielko¶æ obiektu Za³o¿ono nastêpuj±ce parametry techniczne drogi: o klasa drogi: D, o prêdko¶æ projektowa: 30 km/h, o okres projektowy: 20 lat, o kategoria ruchu: KR1-KR2, o d³ugo¶æ jezdni g³ównej: 595 m, o szeroko¶æ jezdni g³ównej: 4,5m, o pobocze utwardzone z kostki o szer. 1,5m nie licz±c obramowania, o pobocza utwardzone z kruszywa o szeroko¶ci 0,5m, Spadki poprzeczne i profil pod³u¿ny Spadki porzeczne dla jezdni: o w km od 0+000 do 0+130 jednostronny na prawo 2% (opcjonalnie daszkowy), o w km od 0+130 do 0+595 jednostronny na lewo 2%. Spadki porzeczne dla pobocza utwardzonego z kostki: o jednostronny 2% w kierunku jezdni. Spadki porzeczne dla pobocza utwardzonego z kruszywa: o jednostronny 5% w kierunku rowów i terenów zielonych. Profil pod³u¿ny jezdni nale¿y kszta³towaæ na bazie istniej±cego profilu pod³u¿nego oraz dowi±zañ od istniej±cych dróg, zjazdów indywidualnych i terenów przyleg³ych, odwodnienie a tak¿e istniej±cej infrastruktury. Odwodnienie drogi Bez zmian. Odwodnienie drogi powierzchniowe w granicach istniej±cego pasa drogowego za pomoc± spadków poprzecznych na tereny zielone oraz do przydro¿nych rowów istniej±cych i projektowanych. Nale¿y zaprojektowaæ budowê przepustów drogowych pod zjazdami i jezdni± w celu prawid³owego odprowadzenia wód opadowych. Studzienki kanalizacyjne Wymagane jest wykonanie regulacji pionowej studzienek dla w³azów kana³owych w ilo¶ci 10 szt. Wymagania odno¶nie konstrukcji nawierzchni Typowy przekrój konstrukcyjny pokazano na rysunku zawartym w za³±cznik nr 1 jako OPZ. S± to minimalne wymagania. Dopuszcza siê w razie konieczno¶ci polepszenia parametrów konstrukcyjnych poszczególnych warstw poprzez zwiêkszenie grubo¶ci lub dodatkowych elementów zwiêkszaj±cych no¶no¶æ konstrukcji. Jezdnia g³ówna w km od 0+000 do km 0+595: o warstwa ¶cieralna bitumiczna z BA AC11S gr. 4 cm, o skropienie miêdzywarstwowe z emulsji asfaltowej 0,5 kg/m2, o warstwa wi±¿±ca bitumiczna z BA AC16W gr. 5 cm, o skropienie podbudowy z kruszywa emulsj± asfaltow± 0,5 kg/m2, o podbudowa z K£SM 0/31,5mm C90/3 grubo¶ci 20cm (pe³ne korytowanie), o wyprofilowane i zagêszczone istniej±ce pod³o¿e doprowadzone do G1 wed³ug grupy no¶no¶ci pod³o¿a nawierzchni, - podane grubo¶ci warstw powy¿ej mierzone po zagêszczeniu do wymaganego wska¼nika. Zjazdy z betonowej kostki brukowej: o warstwa ¶cieralna betonowa kostka brukowa 10x20x8cm grafitowa, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, o podbudowa z K£SM 0/31,5mm C90/3 grubo¶ci 20cm (pe³ne korytowanie), o wyprofilowane i zagêszczone istniej±ce pod³o¿e doprowadzone do G1 wed³ug grupy no¶no¶ci pod³o¿a nawierzchni, - podane grubo¶ci warstw powy¿ej mierzone po zagêszczeniu do wymaganego wska¼nika. Zjazdy z betonowej kostki brukowej: o warstwa ¶cieralna betonowa kostka brukowa 10x20x8cm grafitowa, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, o podbudowa z K£SM 0/31,5mm C90/3 grubo¶ci 20cm (pe³ne korytowanie), o wyprofilowane i zagêszczone istniej±ce pod³o¿e doprowadzone do G1 wed³ug grupy no¶no¶ci pod³o¿a nawierzchni, - podane grubo¶ci warstw powy¿ej mierzone po zagêszczeniu do wymaganego wska¼nika. Utwardzone pobocza z kostki brukowej: o warstwa ¶cieralna betonowa kostka brukowa 10x20x8cm szara, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, o podbudowa z K£SM 0/31,5mm C90/3 grubo¶ci 10cm (pe³ne korytowanie), o warstwa ods±czaj±ca z pisaku grubo¶ci 10cm, o wyprofilowane i zagêszczone istniej±ce pod³o¿e doprowadzone do G1 wed³ug grupy no¶no¶ci pod³o¿a nawierzchni, - podane grubo¶ci warstw powy¿ej mierzone po zagêszczeniu do wymaganego wska¼nika. Doj¶cia do furtek z kostki brukowej: o warstwa ¶cieralna betonowa kostka brukowa 10x20x6cm szara, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, o podbudowa z K£SM 0/31,5mm C90/3 grubo¶ci 10cm (pe³ne korytowanie), o warstwa ods±czaj±ca z pisaku grubo¶ci 10cm, o wyprofilowane i zagêszczone istniej±ce pod³o¿e doprowadzone do G1 wed³ug grupy no¶no¶ci pod³o¿a nawierzchni, - podane grubo¶ci warstw powy¿ej mierzone po zagêszczeniu do wymaganego wska¼nika. Utwardzone pobocza z kruszywa: o nawierzchnia z K£SM 0/31,5mm C90/3 grubo¶ci 10cm, o wyprofilowane i zagêszczone istniej±ce pod³o¿e doprowadzone do G1 wed³ug grupy no¶no¶ci pod³o¿a nawierzchni, - podane grubo¶ci warstw powy¿ej mierzone po zagêszczeniu do wymaganego wska¼nika. Umocnienia wylotów przepustów: Wed³ug typowych rozwi±zañ projektowych takich jak: kamieñ polny lub granitowy, materace siatkowo-kamienne, betonowe p³yty a¿urowe, kostka granitowa, palisady, faszynowanie, Tereny zielone: o humusowanie grubo¶ci 10cm, o obsianie nasionami traw, - podane grubo¶ci warstw powy¿ej mierzone po zagêszczeniu do wymaganego wska¼nika. Krawê¿niki i oporniki betonowe: Posadowione na ³awie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15. Obrze¿a betonowe: Posadowione na podsypce cementowo-piaskowej 1:4. Projektowane oznakowanie pionowe o konstrukcja wsporcza tarcz: s³upki ocynkowane O60mm, o fundament pod konstrukcje wsporcze z betonu C16/20, o tarcze do znaków z blachy aluminiowej gr 1,5mm ma³e, o folia odblaskowa II generacji. - zgodnie z zapisami zawartymi w przedmiarze robót; Projektowane oznakowanie poziome: o Rêczne malowanie linii segregacyjnych i krawêdziowych ci±g³ych na jezdni farb± chlorokauczukow± - zgodnie z zapisem zawartym w przedmiarze robót i rysunkiem technicznym; o Urz±dzenia bezpieczeñstwa ruchu - progi zwalniaj±ce podrzutowe o szer. do 0,5 m z tworzywa sztucznego ( 2 szt.) - zgodnie z zapisem zawartym w przedmiarze robót; Przepusty drogowe Prefabrykowane ¿elbetowe lub z materia³ów PVC przepusty drogowe pod zjazdami, doj¶ciami i jezdniami tam gdzie jest to niezbêdne dla prawid³owego odp³ywu wód opadowych w ilo¶ci co najmniej jak na rysunku zawartym w za³±czniku nr 1 OPZ ¶cianki czo³owe przepustów wed³ug typowych rozwi±zañ projektowych takich jak: ¿elbetowe prefabrykowane, ¿elbetowe wylewane "na mokro", kamieñ polny lub granitowy, kosze gabionowe i materace siatkowo-kamienne. Separator i piaskownik Nale¿y zainstalowaæ urz±dzenia do podczyszczenia wód opadowych przed ich zrzutem do istniej±cych miejsc odbioru zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Orientacyjne zestawienie powierzchni Na podstawie niniejszego opracowania poni¿ej przedstawiono orientacyjne zestawienie powierzchni poszczególnych czê¶ci zagospodarowania terenu: o nawierzchnia bitumiczna jezdni: 2 708 m2, o pobocza z kostki betonowej: 482 m2, o pobocza z kruszywa: 561,2 m2, o zjazdy z kostki betonowej: 309,7 m2, o doj¶cia do furtek z kostki betonowej: 22,5 m2, o powierzchnie zielone: 1 338,0 m2. Odcinek remontowanej drogi s³u¿y jako droga transportowa przy budowie farmy wiatrowej, Wykonawca w Harmonogramie musi uwzglêdniæ prowadzone tam prace i przekazaæ inwestorowi farmy wiatrowej harmonogram prac. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e p³yty YOMB u³o¿one na drodze po rozbiórce nale¿y zwróciæ Zamawiaj±cemu. Materia³, który pozostanie po zdemontowaniu p³yt YOMB, Wykonawca mo¿e wykorzystaæ na w³asny u¿ytek. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) poszerzenie nawierzchni drogi, 3) wykonanie warstwy wyrównawczej istniej±cej nawierzchni, 4) wykonanie warstwy ¶cieralnej nawierzchni z masy betonu asfaltowego, 5) wykonanie chodnika i zajazdów gospodarczych z kostki betonowej brukowej, 6) poprawa odwodnienia drogi, 7) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 8) roboty wykoñczeniowe. Po zakoñczeniu robót Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania robót pomiarowych, polegaj±cych na inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w zawarty zosta³ w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowi±cych za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego ni¿ 36 miesiêcy, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru koñcowego. D³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy okres gwarancji bêdzie punktowany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdz. XIV niniejszej SIWZ. Udzielaj±c gwarancji wykonawca zapewnia bezp³atne czynno¶ci przegl±dów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia, wiêc powinien ten koszt uwzglêdniæ w wynagrodzeniu. Przedmiotowe postêpowanie jest dofinansowane w ramach Funduszu Dróg Samorz±dowych.
II.5) G³ówny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45233120-6 |
| 45233320-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-10-30
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2020-10-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia tj. polegaj±ce na budowie/przebudowie/rozbudowie odcinka drogi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100) wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana z za³±czeniem dowodu okre¶laj±cego, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona.
Nale¿yte wykonanie oznacza w szczególno¶ci: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez Wykonawcê 2. Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Pisemne zobowi±zanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- je¿eli dotyczy 5. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (Wykonawca przekazuje o¶wiadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Warunkiem udzia³u w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 20.000,00 z³
2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej formie:
2.1.w pieni±dzu;
2.2.w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym;
2.3.w gwarancjach bankowych;
2.4.w gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5.w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 28 stycznia 2020 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3.Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
82 8303 0006 0060 0600 0101 0069 Bank Spó³dzielczy w Malborku z adnotacj± "wadium- postêpowanie nr R.271.2.2020".
4.Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5.Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
6.Wadium wniesione w pieni±dzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
7.Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w opisanej kopercie wraz z ofert±, natomiast potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê nale¿y do³±czyæ do oferty.
8.Polisa, porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy formê wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela.
9.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy) oferta Wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
10.Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
11.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy.
12.Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
13.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wyst±pienia przes³anek okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
14.Wadium musi zabezpieczaæ ofertê w ca³ym okresie zwi±zania ofert±, który wynosi 30 dni od up³ywu terminu sk³adania ofert.
15.W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówieñ publicznych.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 2.Zamawiaj±cy okre¶la warunki umowy na realizacjê zamówienia w niniejszym postêpowaniu w projekcie umowy. 3.Do zawartej umowy bêd± mia³y zastosowanie przepisy art. 144 ustawy Pzp. 4.Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 4.1.zmiany w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie s± istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 4.2.zmiany, w tym zmiany istotne w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy- pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego, tj.: 1) w zakresie do terminu realizacji umowy w przypadkach: a) dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej zachowanie terminu wykonania prac; b) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, podobnych lub zamiennych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy; c) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, w tym równie¿ aktualizacji rozwi±zañ projektowych, w szczególno¶ci z uwagi na postêp technologiczny; d) konieczno¶ci poprawy warunków wykonywania robót zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu ¿ycia, zdrowia i mienia; e) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w za³o¿onym terminie, w sytuacji gdy zmiany te by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; f) braku mo¿liwo¶ci prowadzenia robót na skutek nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk lub koniecznych badañ archeologicznych, wyj±tkowo niekorzystnych warunków pogodowych, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót; g) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji; h) dzia³ania podmiotów/osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± spowodowane z winy którejkolwiek ze stron; i) bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: o nieterminowego przekazanie terenu budowy przez Zamawiaj±cego; o wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego; o konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; j) opó¼nienia zwi±zanego z uzyskaniem niezbêdnych decyzji administracyjnych, zezwoleñ lub uzgodnieñ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; k) opó¼nienia zwi±zanego z uzyskaniem zmian wydanych wcze¶niej decyzji administracyjnych, zezwoleñ lub uzgodnieñ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; l) odmowy wydania przez organy administracji publicznej lub inne podmioty w³a¶ciwe, wymaganych decyzji, zezwoleñ lub uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej; m) wstrzymania prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ niezawinionych przez Wykonawcê; n) zmiany technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego; o) w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie przedmiotowego zadania zmieniaj±cego zasady i terminy jego realizacji; p) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac w szczególno¶ci: o braku mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; o protestów mieszkañców; o przerwy w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu; o przerwy (urlopy) w produkcji materia³ów opisanych w dokumentacji projektowej; 2) W zakresie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia w przypadkach: a) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 Prawo budowlane; b) wyst±pienia warunków na placu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych; c) konieczno¶ci wykonania rozwi±zañ zamiennych w stosunku do tych przewidzianych w dokumentacji projektowej; d) niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; e) konieczno¶ci zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu lub ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; f) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji; 3) w zakresie p³atno¶ci wynagrodzenia w przypadkach: a) wyst±pienia robót nieobjêtych niniejsz± umow± (robót dodatkowych), w szczególno¶ci nie ujêtych w dokumentacji projektowej, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego dosz³o do zawarcia umowy, a które s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy, gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielne wykonanie tych robót wymaga³oby poniesienia niewspó³miernie wysokich kosztów lub wykonanie umowy jest uzale¿nione od wykonania tych robót; Wykonawca sporz±dzi szczegó³ow± kalkulacjê cen jednostkowych tych robót z uwzglêdnieniem cen czynników produkcji nie wy¿szych od ¶rednich cen publikowanych w wydawnictwach bran¿owych (np. SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud, itp.) dla województwa, w którym roboty s± wykonywane, aktualnych w miesi±cu poprzedzaj±cym miesi±c, w którym kalkulacja jest sporz±dzana; b) konieczno¶ci zmiany w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, zwi±zana jest ze zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym w zakresie zmiany wysoko¶ci urzêdowej stawki podatku od towarów i us³ug, z zastrze¿eniem ¿e warto¶æ umowy netto jest niezmienna, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; c) konieczno¶ci zmiany w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, zwi±zana jest ze zmian± wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcê; d) konieczno¶ci zmiany w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, zwi±zana jest ze zmian± zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; e) konieczno¶ci zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, zwi±zanej ze zmian± zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2215), je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; f) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego; 4) inne - w przypadkach: a) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê na realizacjê z udzia³em podwykonawców lub zmiany zakresu czynno¶ci powierzonych podwykonawcom, z zastrze¿eniem, i¿ podwykonawcy bêd± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci niezbêdne do realizacji zamówienia, okre¶lone w SIWZ; b) konieczno¶ci powierzenia podwykonawcom innej czê¶ci zamówienia ni¿ wskazana w ofercie Wykonawcy: c) konieczno¶ci zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia siê to postanowieniom SIWZ. 5.W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ppkt. 4.2 ppkt. 1 termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 6.W zwi±zku z trwaj±cym stanem epidemii zwi±zanym z wystêpowaniem zaka¿eñ koronawirusem SARS-CoV-2 Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany warunków umowy dotycz±ce terminu wykonania przedmiotu zamówienia o czas konieczny do usuniêcia skutków zwi±zanych z wystêpowaniem zaka¿eñ tj.: 1)ograniczeniem lub brakiem dostêpno¶ci jakichkolwiek materia³ów niezbêdnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2)ograniczeniem lub brakiem dostêpno¶ci wszelkiego rodzaju sprzêtu lub urz±dzeñ budowlanych niezbêdnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, 3)ograniczeniem lub wstrzymaniem ¶wiadczeñ jakichkolwiek us³ug realizowanych przez podwykonawców, 4)nieobecno¶ci± pracowników, zleceniobiorców lub innych kontrahentów Wykonawcy za pomoc±, których realizowaæ mia³ on przedmiot umowy, 5)wydania wszelkiego rodzaju decyzji, innych wi±¿±cych rozstrzygniêæ, b±d¼ aktów prawnych przez w³adze lub organy w³adzy publicznej Rzeczpospolitej Polskiej, b±d¼ wydania uregulowañ prawnych przez Unie Europejsk± dotycz±cych ograniczeñ w przemieszczaniu siê ludzi, reglamentacji dóbr, zamkniêcia zak³adów pracy, zakazu eksportu lub wprowadzaj±cych jakiekolwiek inne ograniczenia wolno¶ci i praw cz³owieka i obywatela, które mog± mieæ wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy. 7.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 8.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w drodze podpisanego przez obie strony aneksu. 9.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: 9.1.zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców); 9.2.zmiana danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI MI£ORADZ
wiêcej: przetargi MI£ORADZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem k±cików sanitarnych w pawilonie C Aresztu ¦ledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kot³owni olejowej wraz z zewnêtrzn± instalacj± odbiorcz± c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





