eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ABC prowadzenia działalności gospodarczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Wrocław: ABC prowadzenia działalności gospodarczej
Numer ogłoszenia: 54738 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.wroclaw.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC prowadzenia działalności gospodarczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: ABC prowadzenia działalności gospodarczej. 2. Liczba uczestników szkolenia: maksymalnie 42 osób, nie mniej niż 36 osób, w 3 grupach liczących po 12-14 osób w grupie. 3. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu, posiadających podstawową umiejętność obsługi komputera, zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą, które zostaną skierowane na kurs przez Zamawiającego po przeprowadzeniu naboru. 4. Liczba godzin szkolenia: Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne, praktyczne i egzamin. Łącznie 160 godzin/grupa. Do czasu trwania szkolenia wlicza się czas przeznaczony na końcowy egzamin. 5. Źródło finansowania: Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy. 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28.11.2014r. Planowany termin rozpoczęcia I grupy szkolenia: II kwartał 2014r. Planowany termin rozpoczęcia II grupy szkolenia: II/III kwartał 2014r. Planowany termin rozpoczęcia III grupy szkolenia: III/IV kwartał 2014r. 7. Miejsce wykonywania usługi szkoleniowej: Miasto Wrocław. 8. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do zakładania własnego przedsiębiorstwa, w tym zdobywania środków na jego założenie oraz do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 9. Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - pomysł na własną firmę, - regulacje prawne związane z prowadzeniem małego biznesu, - krok po kroku - jak założyć własną firmę (w tym sklepu internetowego), - elementy rachunkowości i księgowości dla małych firm (w tym rozliczenia podatkowe i ubezpieczeniowe), - podstawy marketingu i reklamy małej firmy, - zatrudnianie pracowników w firmie, - obsługa programu komputerowego niezbędnego do prowadzenia sklepu internetowego, - opracowanie własnego biznes planu dla wybranej działalności z wykorzystaniem druku wniosku o przyznanie dofinansowania na rozpoczęcie działalności gospodarczej (druk obowiązujący w PUP Wrocław) - tworzenie elektronicznego wniosku o dotację ze środków unijnych. 10. Organizacja szkolenia: 10.1 Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego 40 godzin w tygodniu. Jedną godzinę Zamawiający rozumie jako 60 minut, z czego na zajęcia edukacyjne przypada 45 minut a na przerwę 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny; 10.2 Zajęcia muszą się odbywać w godz. między 08.00 - 18.00 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), w kolejno następujących po sobie dniach, liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest przeprowadzenie zajęć w soboty; 10.3. Wykonawca przygotuje program szkolenia, zawierający zakres, o którym mowa w pkt 9. Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie szkolenia w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w harmonogramie szkolenia z uwzględnieniem daty przeprowadzenia tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin; 10.4 Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, kontakty z uczestnikami szkolenia oraz z Zamawiającym; 10.5 Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone osobiście przez kadrę dydaktyczną wskazaną w ofercie. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.; 10.6 Zajęcia muszą się odbywać w sali szkoleniowej przystosowanej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym zajęć z wykorzystaniem komputera, wyposażonej w 14 komputerów oraz w meble. Sala szkoleniowa musi być przestronna, jasno oświetlona, dostosowana do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki zgodne z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z osobnymi miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiającymi swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka) oraz musi być wyposażona w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, itp.). W ramach zajęć związanych z obsługą komputera należy zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do sprzętu komputerowego wyposażonego w jednakowe dla wszystkich uczestników szkolenia legalne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia tj. pakiet MS Office lub równoważny oraz program komputerowy do obsługi sklepu internetowego. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe, posiadające napęd CD-RW/DWD-RW i stały dostęp do Internetu. W budynku, w którym odbywają się zajęcia zapewniony musi być dostęp do pomieszczeń sanitarnych (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne) oraz do zaplecza socjalnego; 10.7 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem; 10.8 Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi program szkolenia i harmonogram realizowanych zajęć na cały okres szkolenia; 10.9 Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od Wykonawcy na własność co najmniej podręcznik z zakresu obejmującego treści szkolenia (nie może być kserowany), inne materiały szkoleniowe i dydaktyczne, artykuły piśmiennicze w postaci zeszytu, długopisu, zakreślacza, czystej płyty CD-RW/DWD-RW umożliwiającej wielokrotny zapis dokumentów tworzonych na zajęciach. Dodatkowe materiały (np. skrypty, materiały ksero dotyczące tematyki zajęć, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości) mogą być przekazywane w trakcie zajęć, zgodnie z ich tematyką; 10.10 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych, indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz protokołów egzaminacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności oraz do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; 10.11 Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 10.12 W trakcie szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza anonimowej ankiety oceniającej, dostarczonej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; 10.13 Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zapewni przeprowadzenie w sposób bezstronny i obiektywny egzaminu potwierdzającego nabycie umiejętności, przynajmniej w formie testu wiedzy lub kompetencji przez podmiot/instytucję zewnętrzną lub Wykonawcę szkolenia z wyłączeniem osób prowadzących dane szkolenie; 10.14 Wykonawca wyda absolwentom szkolenia, po jego pozytywnym zakończeniu, zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności, zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. Poz. 186 z późn. zm.) należy dołączyć do zaświadczenia suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia Wykonawca dołącza do oferty; 10.15 Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług cateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 674 ze zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.); warunek ten zostanie spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 szkolenia grupowe dla łącznie minimum 20 osób o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. z zakresu zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, w wymiarze nie krótszym niż 60 godzin z każdego szkolenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; Zamawiający przez szkolenie grupowe rozumie minimum 10 osób szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie tj. na tych samych zajęciach. Wykonawca musi udokumentować, że wymienione w wykazie zrealizowanych szkoleń grupowych, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, usługi zostały należycie wykonane załączając dowody tj. poświadczenia potwierdzające, że każde ze zrealizowanych szkoleń zostało wykonane należycie (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2013r., poz. 231). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do wykazu wykonanych usług oprócz poświadczeń również inne dokumenty lub informacje przedstawiające zakres tematyczny zrealizowanych szkoleń, jeżeli nie wynika to jednoznacznie z nazwy poszczególnego szkolenia, wskazanego w wykazie lub z dołączonych poświadczeń, potwierdzających należyte wykonanie usługi. Uwaga: Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia może przedłożyć oświadczenie. Wykonawca musi wykazać istnienie obiektywnej przyczyny niemożności uzyskania poświadczenia, o którym mowa wyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 1 salą szkoleniową przystosowaną do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym zajęć z wykorzystaniem komputera, wyposażoną w 14 komputerów oraz w meble. Sala szkoleniowa musi być przestronna, jasno oświetlona, dostosowana do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki zgodne z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z osobnymi miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiającymi swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka) oraz musi być wyposażona w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, itp.). W ramach zajęć związanych z obsługą komputera należy zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do sprzętu komputerowego wyposażonego w jednakowe dla wszystkich uczestników szkolenia legalne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia tj. pakiet MS Office lub równoważny oraz program komputerowy do obsługi sklepu internetowego. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe, posiadające napęd CD-RW/DWD-RW i stały dostęp do Internetu. W budynku, w którym odbywają się zajęcia zapewniony musi być dostęp do pomieszczeń sanitarnych (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne) oraz do zaplecza socjalnego;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował kadrą dydaktyczną składającą się z co najmniej dwóch osób, z których każda osoba musi posiadać wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia/rachunkowość/finanse/prawo i doświadczenie w realizacji co najmniej 3 szkoleń grupowych dla łącznie minimum 30 osób w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć, zdobyte w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Program szkolenia przygotowany przez Wykonawcę i opracowany zgodnie z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności, opracowany zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186 z późn. zm.) należy dołączyć do zaświadczenia suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 5. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadkach: 1) zmiany osób prowadzących zajęcia na szkoleniu. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon, lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób wskazanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej równych kwalifikacjach i doświadczeniu. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji szkolenia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą być co najmniej równe jak u osób zastępowanych, 2) zmiany w harmonogramie zajęć z przyczyn losowych, pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy, za zgodą Zamawiającego, 3) zmiany miejsc przeprowadzenia szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem wskazując propozycje miejsca szkolenia na terenie miasta Wrocław, o co najmniej porównywalnych warunkach. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.wroclaw.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, pok. 510 - V piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50- 525 Wrocław (kancelaria, parter, pok. 04).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.