Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2017-07-07
Og³oszenie nr 547268-N-2017 z dnia 2017-07-07 r.
Przedsiêbiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach: Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Hubala 20ab
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiêbiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, krajowy numer identyfikacyjny
2065202300000, ul.
ul. 3 Maja
51
,
59100
Polkowice, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
76 746 90 00, , e-mail
sekretariat@pgmikm.polkowice.pl, , faks
76 746 90 30.
Adres strony internetowej (URL): www.pgmikm.polkowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pgmikm.polkowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Przedsiêbiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. 3 Maja 51, 59-100 Polkowice, w Sekretariacie na I piêtrze, pok. nr 11
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Hubala 20ab
Numer referencyjny:
DZPA.231.3.10.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem Umowy jest przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, po³o¿onego przy ul. Hubala 20ab, w miejscowo¶ci Polkowice, na dzia³ce o numerze ewidencyjnym gruntu 91/16, obrêb 2. 2. Przedmiot umowy obejmuje swym zakresem nastêpuj±ce dzia³ania: 2.1. Przebudowê czê¶ci budynku mieszkalnego wielorodzinnego - obejmuj±c± swym zakresem roboty bran¿y budowlanej wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi, wykonaniem dwóch wind osobowych przystosowanych dla osób niepe³nosprawnych na wózkach inwalidzkich, gruntowym wymiennikiem ciep³a, instalacj± wentylacji, rekuperacj±, instalacja fotowoltaiczn±. 2.2. Zmianê sposobu u¿ytkowania lokalu handlowego na lokal biurowo-szkoleniowy - polegaj±c± na przebudowie lokalu handlowego w piwnicy z przeznaczeniem na lokal biurowo-szkoleniowy dla 25 osób wraz z niezbêdnymi pomieszczeniami. 2.3. Obni¿enie poziomu chodnika wraz z obni¿eniem wpustu kanalizacji deszczowej. 2.4. Budowê palisady betonowej. 2.5. Zawiadomienie w imieniu Zamawiaj±cego w³a¶ciwy organ nadzoru budowlanego o zakoñczeniu budowy co najmniej 21 dni przed zamierzonym terminem przyst±pienia do u¿ytkowania (zgodnie z zapisami w decyzji pozwolenia na budowê). 3. W ramach przebudowy budynku powstanie 50 mieszkañ, w tym jedno przystosowane dla osób niepe³nosprawnych poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich. 4. Przewidywany zakres przedmiotu umowy oraz wymagania Zamawiaj±cego okre¶la dokumentacja techniczna ca³o¶ci zamierzenia przekazana w wersji elektronicznej na etapie przetargowym w postaci nw. dokumentów: 4.1. Ostateczne decyzje Pozwolenia na budowê: * z dnia 19.08.2014 nr 529.2014 * z dnia 06.04.2017 nr 54.2017 4.2. Dokumentacja techniczna zamierzenia: 4.2.1. Projekt budowlany [G³ogów, maj 2014r. - Pracownia Architektoniczna "PROJEKT", InstalProjekt]: * Tom I Projekt architektoniczno-budowlany: inwentaryzacja, architektura, konstrukcja * Tom II Projekt instalacji sanitarnych wraz z GWC * Tom III Projekt instalacji elektrycznych wraz z fotowoltaik± 4.2.2. Projekt budowlany [G³ogów, wrzesieñ 2014r. - INSTAL PROJEKT Anna Bronakowska - obejmuj±cy instalacjê zewnêtrznych gruntowych wymienników ciep³a] 4.2.3. Projekt budowlany [G³ogów, 28 grudnia 2016r. - Pracownia Architektoniczna "PROJEKT" - obejmuj±cy zmiany do projektu podstawowego dla przebudowy budynku wielorodzinnego; zakres opracowania obejmuje ogóln± charakterystykê zmian wraz z rysunkami architektoniczno - budowlanymi i konstrukcyjnymi wprowadzonych zmian; opracowanie traktowaæ nale¿y jako za³±cznik do projektu podstawowego wprowadzaj±cy zmiany nieistotne z punktu widzenia pozwolenia na budowê i zapisów Ustawy Prawo Budowlane. 4.3. Opinia geotechniczna pod projektowan± instalacjê alternatywnego ¼ród³a energii [G³ogów, maj 2014r.] 4.4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [zwana dalej ST lub STWiOR]; 4.5. Przedmiary szt. 4 [jedynie jako informacja pomocnicza]. 5. Wersje papierowe dokumentacji o której mowa w §1 ust. 5 przekazane zostan± na etapie przekazania placu budowy. Przedmiot umowy realizowany bêdzie przy udziale ¶rodków finansowego wsparcia w ramach Programu wsparcia budownictwa socjalnego ze ¶rodków Funduszu Dop³at, co wi±zaæ siê bêdzie z konieczno¶ci± prowadzenia przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego szczegó³owej sprawozdawczo¶ci i rozliczeñ. W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym mog± mieæ miejsce odstêpstwa od wymagañ podanych w Specyfikacji Technicznej dotycz±ce prostych robót i konstrukcji drugorzêdnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewno¶æ na podstawie do¶wiadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawid³owych metod wykonania, ¿e wymagania podstawowe bêd± spe³nione. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy w³asne, handlowych znaków towarowych (materia³ów i urz±dzeñ) s± przyk³adowe i stanowi± poziom odniesienia w zakresie jako¶ci i specyfiki technicznej. Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ycie do wyceny i wbudowania materia³y, urz±dzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywo³anych pod warunkiem osi±gniêcia za³o¿onych standardów technicznych i jako¶ciowych, co najmniej takich jak parametry techniczne i fizyczne materia³ów wskazanych w udostêpnionych dokumentach. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ wy³±cznie taki produkt, który bêdzie umo¿liwia³ osi±gniêcie za³o¿onych standardów technicznych [parametrów fizyko- technicznych], co najmniej takich jak wskazane w dokumentacji technicznej, a wszêdzie tam gdzie w opisach wystêpuj± nazwy w³asne materia³ów mo¿na zastosowaæ materia³y inne pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu na etapie wykonawczym ich równowa¿no¶ci na min. 7 dni przed zamontowaniem lub u¿yciem. Na Wykonawcy spoczywa wiêc obowi±zek wykazania na etapie wykonawczym przed zamontowaniem lub u¿yciem, ¿e zaproponowane produkty i urz±dzenia - jako równowa¿ne, bêd± spe³nia³y wymagane przez Zamawiaj±cego parametry, normy i standardy jako¶ciowe, co produkty okre¶lone w udostêpnionej przy przetargu dokumentacji technicznej. Materia³y budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia musz± spe³niaæ wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej na terenie objêtym zakresem rzeczowym zadania oraz zdoby³ wszelkie informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek b³êdów w dokumentacji technicznej obci±¿aj± wykonawcê zamówienia, a zatem musi on przewidzieæ wszystkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê zamówienia. Cena ofertowa odpowiadaæ powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmowaæ wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytu³u niew³a¶ciwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominiêcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie mo¿e byæ podstaw± do ¿±dania zmiany wynagrodzenia rycza³towego okre¶lonego w ofercie poza okoliczno¶ciami przedstawionymi w projekcie umowy. Wykonawca zobowi±zany jest na wykonane roboty udzieliæ gwarancji nie krótszej ni¿ 36 miesiêcy. Przed podpisaniem umowy nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu op³acon± polisê (polisê wraz z dowodem uiszczenia nale¿nych sk³adek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 500.000,00 z³. Ubezpieczenie powinno byæ wa¿ne przez ca³y okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie bêdzie wygasaæ w trakcie realizacji umowy, Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, moc± którego zobowi±¿e siê do przed³u¿enia ubezpieczenia po jego wyga¶niêciu. Przed podpisaniem umowy nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu kosztorysy ofertowe w wersji elektronicznej w formie edytowalnej *.ATH na p³ycie lub pendrive.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45100000-8 |
| 45110000-1 |
| 45111200-0 |
| 45210000-2 |
| 45231300-8 |
| 45232100-3 |
| 45232140-5 |
| 45232150-8 |
| 45232410-9 |
| 45232451-8 |
| 45233120-6 |
| 45233222-1 |
| 45233226-9 |
| 45262300-4 |
| 45262520-2 |
| 45262600-7 |
| 45311100-1 |
| 45321000-3 |
| 09331200-0 |
| 42511100-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres stanowiæ bêdzie nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Powy¿sze zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 602
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy ZASTRZEGA obowi±zek osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia zgodnie z pkt. III. 4 niniejszej SIWZ Wykonanie czynno¶ci w zakresie nastêpuj±cych robót budowlanych: -zbrojarskich, -betoniarskich, -murarskich, 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a (oraz w zwi±zku z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê (pe³ny etat) przez Wykonawcê lub podwykonawcê co najmniej 10 osób wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym: a) co najmniej 2 osoby - roboty betoniarskie i murarskie, b) co najmniej 2 osoby - roboty instalacyjne sanitarne, c) co najmniej 2 osoby - roboty elektryczne d) co najmniej 2 osoby - czynno¶ci zwi±zane z u³o¿eniem: ok³adzin z glazury, posadzek z terakoty, e) co najmniej 2 osoby - roboty malarskie i tynkarskie. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ okre¶lonych w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, okre¶lone zosta³y w § 13 wzoru umowy, który stanowi integraln± czê¶æ SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
? dysponowanie ¶rodkami finansowymi w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ (jednoznaczny zapis o wysoko¶ci ¶rodków, jakimi rzeczywi¶cie dysponuje wykonawca - dopuszczalne jest tu wykazanie ¶rodków z kredytu obrotowego lub innego w ramach linii kredytowej, nale¿y wtedy wskazaæ ile pozostaje niewykorzystanych ¶rodków z kredytu obrotowego lub innego w ramach linii kredytowej).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
? nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze i z³o¿ono¶ci zbli¿onej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegaj±cych na budowie lub przebudowie budynków wielorodzinnych wraz z instalacjami wewnêtrznymi o kubaturze brutto minimum 15.000 m3 ³±cznie i warto¶ci zamówienia minimum 6.000.000,00 z³ brutto ³±cznie z czego przynajmniej jedna na minimum 4.000.000,00 z³ brutto oraz co najmniej 2 roboty instalacyjne polegaj±ce na monta¿u dwóch instalacji fotowoltaicznych i monta¿u dwóch gruntowych wymienników ciep³a wraz z systemem wentylacji mechanicznej; z okre¶leniem zakresu i warto¶ci robót, dat i miejsca wykonania, zamawiaj±cego oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie tych zadañ (np. referencje, kopie protoko³ów bezusterkowego odbioru koñcowego robót).
? nale¿y wykazaæ mo¿liwo¶æ dysponowania osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj±ce uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami prawa budowlanego upowa¿niaj±ce do prowadzenia robót w specjalno¶ci: budowlanej - 1osoba, sanitarnej - 1 osoba, elektrycznej - 1 osoba.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. III. pkt 1.2) 3) niniejszej SIWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
-co najmniej jeden z nich wyka¿e dysponowanie ¶rodkami finansowymi w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ (jednoznaczny zapis o wysoko¶ci ¶rodków, jakimi rzeczywi¶cie dysponuje wykonawca - dopuszczalne jest tu wykazanie ¶rodków z kredytu obrotowego lub innego w ramach linii kredytowej, nale¿y wtedy wskazaæ ile pozostaje niewykorzystanych ¶rodków z kredytu obrotowego lub innego w ramach linii kredytowej).
?co najmniej jeden z nich wyka¿e nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze i z³o¿ono¶ci zbli¿onej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegaj±cych na budowie lub przebudowie budynków wielorodzinnych wraz z instalacjami wewnêtrznymi o kubaturze brutto minimum 15.000 m3 ³±cznie i warto¶ci zamówienia minimum 6.000.000,00 z³ brutto ³±cznie z czego przynajmniej jedna na minimum 4.000.000,00 z³ brutto oraz co najmniej 2 roboty instalacyjne polegaj±ce na monta¿u dwóch instalacji fotowoltaicznych i monta¿u dwóch gruntowych wymienników ciep³a wraz z systemem wentylacji mechanicznej; z okre¶leniem zakresu i warto¶ci robót, dat i miejsca wykonania, zamawiaj±cego oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie tych zadañ (np. referencje, kopie protoko³ów bezusterkowego odbioru koñcowego robót).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji okre¶lonej w art. 22a ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pe³nomocnictwo wystawione dla osoby sk³adaj±cej ofertê, podpisane przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku sk³adania oferty przez pe³nomocnika. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, do oferty musi byæ do³±czony dokument ustanawiaj±cy przez Wykonawców chc±cych startowaæ wspólnie wspólnego pe³nomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem sk³adania ofert, to jest do dnia 01.08.2017 r. do godz. 11.00 wadium w wysoko¶ci: 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych i 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu;
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2016 poz. 359 j.t.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wnosiæ przelewem na rachunek bankowy Przedsiêbiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach:
BANK POWSZECHNA KASA OSZCZÊDNO¦CI BANK POLSKI S.A.
konto depozytowe nr: 44 1020 3017 0000 2702 0194 9627,
z podaniem co najmniej numeru postêpowania, którego dotyczy wp³acone wadium
(numer postêpowania przetargowego - DZPA.231.3.10.2017).
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na w/w rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. Wadium wnoszone w innej formie nale¿y sk³adaæ do depozytu w siedzibie Zamawiaj±cego tj. w Przedsiêbiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. 3 Maja 51,
59-100 Polkowice, w Sekretariacie na I piêtrze, pok. nr 11, w godz. 7.30- 15.30 (lecz nie pó¼niej ni¿ do up³ywu terminu sk³adania ofert).
6. Przy dokonywaniu przelewu nale¿y wliczyæ czas trwania operacji bankowych, poniewa¿ ofertê wtedy uwa¿a siê za zabezpieczon± wadium, gdy wp³acone pieni±dze znajd± siê na koncie Zamawiaj±cego do up³ywu terminu sk³adania ofert.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty;
2) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej kopercie do depozytu zgodnie z pkt.5, a jego kopia za³±czona do oferty.
8. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
10. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Pzp.
Uwaga!
? Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego.
? Niedopuszczalne jest wp³acanie wadium gotówk± w Kasie Zamawiaj±cego (wp³ata gotówkowa nie spe³nia wymogu ustawy Prawo zamówieñ publicznych - art. 45 ust. 7).
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa
w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena rycza³towa oferty brutto | 60,00 |
| Skrócenie terminu wykonania zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy zosta³ zamieszczony w ROZDZIALE C niniejszej specyfikacji i stanowi jej integraln± czê¶æ. 1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany, w drodze obustronnie podpisanego aneksu. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci, o której mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie okre¶lonym w og³oszeniu o zamówieniu i w SIWZ, tj. w nastêpuj±cej sytuacji: 1) Termin zakoñczenia robót budowlanych stanowi±cych przedmiot umowy mo¿e ulec zmianie w przypadku: a) wyst±pienia okoliczno¶ci, niezale¿nych od Wykonawcy, które czasowo uniemo¿liwi³y prowadzenie prac przez Wykonawcê, b) gdy Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zamówienia w trybie zamówienia z wolnej rêki na realizacjê robót, o których mowa w art. 67 lub robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, c) wyst±pienia potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru wpisem w dziennik budowy niekorzystnych warunków atmosferycznych, w okresie d³u¿szym ni¿ 1 tydzieñ, uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy realizacjê robót zgodnie z wymaganiami technologii, d) stwierdzenia wad w projekcie budowlanym uniemo¿liwiaj±cych prawid³ow± realizacjê przedmiotu umowy, do czasu ich usuniêcia w ramach projektowego nadzoru autorskiego, e) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie przygotowania zadania do realizacji. 2) Ograniczenie zakresu podstawowego robót bêd±cych przedmiotem zamówienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczno¶ci technicznych lub organizacyjno - ekonomicznych nie przewidzianych przez Zamawiaj±cego. a) Wykonawca z tytu³u ograniczenia zakresu podstawowego robót nie bêdzie dochodzi³ ¿adnego odszkodowania, a w zwi±zku z powy¿szym nie wniesie równie¿ zastrze¿eñ do zmiany wynagrodzenia. b) Zmiana wynagrodzenia w ww. sytuacji (obni¿enie wynagrodzenia) nast±pi w oparciu o ceny wynikaj±ce z kosztorysu ofertowego, przez ograniczenie odpowiednich pozycji. 3) Zgodnie z art. 145 ustawy Pzp, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach, w takim przypadku, Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w szczególno¶ci: zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; zmiany pozosta³ych postanowieñ Umowy nie stanowi±ce tre¶ci oferty Wykonawcy. 5) Zmiana osób funkcyjnych reprezentuj±cych strony w toku realizacji zadania, wymaga zawiadomienia na pi¶mie i nie stanowi istotnej zmiany warunków umowy. W przypadku osób pe³ni±cych na budowie samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zaanga¿owanych do prowadzenia i nadzoru robót zmiana mo¿e nast±piæ z uwzglêdnieniem uregulowañ prawa budowlanego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-01, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa obuwia, odzie¿y roboczej, rêkawic roboczych oraz odzie¿y indywidualnej dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026 z podzia³em na dwie czê¶ci.
- "Budowa odcinka sieci wodoci±gowej ( od pkt na wysoko¶ci studni kan. S1 do W11) i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ( od studni kan. S1 do S13) w ul. Gorczycowej w Polkowicach ."
- "Sprzeda¿ i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Us³ug Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- "Us³uga ca³odobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnêtrznych Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Zakup ci±gnika na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzêtowej Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Pow. Polkow. - Zespó³ Szkó³ w Polkowicach"
wiêcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja czê¶ci budynku Przedszkola we W³adys³awowie z przeznaczeniem na ¿³obek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Modernizacja i przebudowa budynku gara¿owego w Suchej Beskidzkiej na dzia³ce ewidencyjnej nr 9810/2
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci B³a¿owa
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





