eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Przebudowa ul. ¦w. Floriana w Dulowej" - projekt

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-06-02



Og³oszenie nr 546566-N-2020 z dnia 2020-06-02 r.

Gmina Trzebinia: "Przebudowa ul. ¦w. Floriana w Dulowej" - projekt
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia, krajowy numer identyfikacyjny 52723300000000, ul. ul. Marsza³ka Pi³sudskiego  14 , 32-540  Trzebinia, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 326 121 227, e-mail urzad@um.trzebinia.pl, faks 326 121 147.
Adres strony internetowej (URL): www.trzebinia.pl / BIP
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.trzebinia.pl / BIP


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.trzebinia.pl / BIP


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej, osobi¶cie lub za po¶rednictwem operatora pocztowego na n/w adres
Adres:
Urz±d Miasta w Trzebini ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, 32-540 Trzebinia, Dziennik Podawczy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Przebudowa ul. ¦w. Floriana w Dulowej" - projekt
Numer referencyjny: BR.RDT.271.14.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z dope³nieniem formalno¶ci wymaganych ustaw± Prawo Budowlane (dokonanie skutecznego zg³oszenia robót lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowê), uprawniaj±cych do realizacji zadania, obejmuj±cego przebudowê drogi wewnêtrznej - ul. ¦w. Floriana w Dulowej (od skrzy¿owania z ul. Krakowsk± do skrzy¿owania z ul. Paderewskiego - d³ugo¶æ ok. 1,190 km) wraz z pocz±tkowymi fragmentami dwóch krzy¿uj±cych siê z ul. ¦w. Floriana innych dróg wewnêtrznych: ul. Brata Alberta (odcinek do mostku - d³. ok. 0,055 km) i ul. Parku Jurajskiego (odcinek do pierwszego mostku - d³. ok. 0,085 km). Sytuacyjny przebieg drogi po przebudowie - wed³ug stanu istniej±cego (w granicach istniej±cego pasa drogowego). Kod CPV - 71.32.00.00 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania - us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania CHARAKTERYSTYKA ZADANIA: Projekt ma obejmowaæ przebudowê drogi w zakresie wykonania nowej bitumicznej nawierzchni jezdni wraz z niezbêdnym wzmocnieniem lub wymian± istniej±cych warstw konstrukcyjnych - w celu uzyskania no¶no¶ci wymaganej dla okre¶lonej kategorii obci±¿enia, zwi±zanej z istniej±cym natê¿eniem ruchu. Zamawiaj±cy bêdzie sugerowa³ rozwa¿enie wykonania wzmocnienia przy pomocy siatek stalowych lub poliwêglanowych, g³êbokiego recyklingu z zastosowaniem mieszanki MCE lub wymianê istniej±cych warstw konstrukcyjnych na nowe - i dokona wyboru rozwi±zania optymalnego pod wzglêdem ekonomicznym. Nie przewiduje siê poszerzeñ jezdni - szeroko¶æ jezdni pozostanie wed³ug stanu istniej±cego. Przebudow± objête zostan± istniej±ce zjazdy (w obrêbie granic dzia³ki drogowej). Jezdnia bêdzie obramowana obustronnymi poboczami o nawierzchni t³uczniowej. Projekt przebudowy drogi nie bêdzie uwzglêdnia³ wykonania ¿adnych nowych elementów odwodnienia pasa drogowego. Sposób odwodnienia pozostanie wed³ug stanu istniej±cego - grawitacyjnie na teren przyleg³y. W celu wstêpnego okre¶lenia zakresu inwestycji, na zlecenie Zamawiaj±cego opracowana zosta³a dokumentacja geotechniczna, stanowi±ca za³±cznik do SIWZ, któr± Wykonawca bêdzie móg³ wykorzystaæ w realizacji przedmiotu zamówienia. Jednak Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ wykonania odwiertów uzupe³niaj±cych (min. 10 otworów) i opracowania bardziej szczegó³owej dokumentacji geotechnicznej w celu przyjêcia optymalnych rozwi±zañ w zakresie zaprojektowania konstrukcji jezdni. Z uwagi na planowane etapowanie inwestycji Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ wyodrêbnienia w dokumentacji projektowej czterech elementów, które mog³yby stanowiæ odrêbne etapy: - etap I - przebudowa pierwszego odcinka ul. ¦w. Floriana (1/2 ca³ego odcinka) - etap II - przebudowa drugiego odcinka ul. ¦w. Floriana (1/2 ca³ego odcinka) - etap III - przebudowa pocz±tkowego odcinka ul. Brata Alberta - etap IV - przebudowa pocz±tkowego odcinka ul. Parku Jurajskiego Podzia³ na etapy powinien byæ uwzglêdniony w projekcie i przede wszystkim w opracowanych odrêbnie dla ka¿dego etapu - kosztorysach inwestorskich i przedmiarach robót. Lokalizacjê obiektu i zakres inwestycji wskazano kolorem czerwonym na za³±czniku graficznym nr 1. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZ¡CE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: Dokumentacja projektowa musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów prawa oraz zawieraæ nastêpuj±ce elementy: 1. Projekt budowlany (w przypadku konieczno¶ci uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowê) - 4 egz. 2. Materia³y do zg³oszenia robót (w przypadku braku konieczno¶ci uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowê) - 3 egz. 3. Projekt wykonawczy - 3 egz. 4. Opinia geotechniczna (obejmuj±ca odwierty uzupe³niaj±ce - min. 10 otworów) - 3 egz. 5. Projekty techniczne przebudowy lub zabezpieczenia istniej±cych urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego, koliduj±cych z przebudow± drogi - wed³ug warunków okre¶lonych przez w³a¶cicieli uzbrojenia - 4 egz. 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 2 egz. 7. Kosztorys inwestorski (oddzielnie dla ka¿dego etapowanego elementu) - 1 egz. 8. Przedmiar robót (oddzielnie dla ka¿dego etapowanego elementu) - 3 egz. 9. Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu (w przypadku rozwi±zañ projektowych wymagaj±cych wprowadzenia zmian w istniej±cej organizacji ruchu) - 3 egz; 10. Zatwierdzony projekt okresowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji (uwzglêdniaj±cy etapowanie poszczególnych elementów) - 3 egz. 11. Niezbêdne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej, w tym (w razie potrzeby) uzgodnienie ZUDP. Wymagania dotycz±ce projektu budowlanego i wykonawczego: 1. Projekt budowlany i wykonawczy - nale¿y opracowaæ zgodnie z: ? Ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186; ? Ustaw± z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, Dz.U. z 2018 r. poz. 2068; ? Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 2016 r. poz. 124; ? Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1065; ? Rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego, tekst jedn: Dz.U. z 2018 r. poz. 1935; ? Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 roku w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Wymagania dotycz±ce pozosta³ych elementów opracowania: 1. Szczegó³owe Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót - nale¿y opracowaæ zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 roku w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129; 2. Kosztorys inwestorski - nale¿y opracowaæ w oparciu o aktualne ceny oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym, Dz.U. z 2004 r. poz. 1389; 3. Przedmiar robót - nale¿y opracowaæ zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 roku w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie na zamawiaj±cego autorskie prawa maj±tkowe do dokumentacji, bêd±cej przedmiotem zamówienia. Postanowienia dodatkowe: 1. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za poprawno¶æ techniczn± i ekonomiczn± zastosowanych rozwi±zañ projektowych oraz ich zgodno¶æ z przepisami obowi±zuj±cego prawa. 2. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, co nale¿y uwzglêdniæ w oferowanej cenie. 3. W przypadku braku mo¿liwo¶ci realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub b³êdów, Wykonawca zobowi±zany bêdzie dokumentacjê projektow± poprawiæ i uzupe³niæ nieop³atnie. 4. Wykonawca w dokumentacji projektowej nie mo¿e wskazywaæ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materia³ów urz±dzeñ i wyposa¿enia, z wyj±tkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia i jednocze¶nie, gdy nie mo¿e u¿yæ w opisie dostatecznie dok³adnych okre¶leñ - wówczas wskazaniu takiemu musz± towarzyszyæ wyrazy "lub równowa¿ne". W przypadku zastosowania okre¶lenia "lub równowa¿ne" Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ cechy, parametry i kryteria równowa¿no¶ci. Przy sporz±dzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowi±zany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. 5. Ca³o¶æ dokumentacji projektowej nale¿y dostarczyæ w wersji papierowej (w ilo¶ciach egzemplarzy j.w.) oraz w wersji elektronicznej na p³ycie CD (ca³o¶æ w formacie pdf + plany sytuacyjne w formacie dwg lub dxf).

II.5) G³ówny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-11-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania kosztorysów inwestorskich (oddzielnie dla ka¿dego etapowanego elementu) - 30 wrze¶nia 2020 roku. Termin wykonania pozosta³ej czê¶ci dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowê lub dokonaniem skutecznego (potwierdzonego za¶wiadczeniem w³a¶ciwego organu administracji architektoniczno-budowlanej o nie wniesieniu sprzeciwu) zg³oszenia robót - 30 listopada 2020 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zdolno¶ci technicznej Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ min. 2 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem /wskazanym w pkt.3 siwz - opis przedmiotu zamówienia/ us³ugom stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia. Warunek zdolno¶ci zawodowej Wykonawca winien dysponowaæ co najmniej: jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci drogowej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1)Wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. 2)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami . Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania w/w wykazów w oryginale - w formie papierowej lub dokumentu elektronicznego, natomiast dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu mog± byæ sk³adane w oryginale (w postaci dokumentu papierowego lub elektronicznego) oraz papierowej lub elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Dokumenty sk³adane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego nale¿y podpisaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast dokumenty sporz±dzone w postaci papierowej w³asnorêcznym podpisem. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em elektronicznej kopii dokumentu nastêpuje przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, natomiast kopii papierowej w³asnorêcznym podpisem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. 2)Pe³nomocnictwo w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. 3)Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. 4)O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - za³. 1a do siwz- je¿eli dotyczy - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. 5)W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiaj±cego przed³o¿y dokumenty, które bêd± okre¶la³y w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Powy¿sze informacje mog± wynikaæ miêdzy innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzier¿awy). 6)O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej- nale¿y z³o¿yæ bez wezwania zamawiaj±cego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania o¶wiadczenia wskazanego w ppkt. 6) w oryginale - w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego. Dokumenty sk³adane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego nale¿y podpisaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast dokumenty sporz±dzone w postaci papierowej w³asnorêcznym podpisem. O¶wiadczenie w formie papierowej nale¿y z³o¿yæ na Dzienniku Podawczym Urzêdu Miasta w Trzebini ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, natomiast o¶wiadczenie w formie elektronicznej nale¿y przes³aæ na adres : zamowienia.publiczne@um.trzebinia.pl UWAGA: Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski po¶wiadczonym przez wykonawcê. Dokumenty przed³o¿one w formie kopii winny byæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub te podmioty. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii wraz z ofert±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin p³atno¶ci faktury40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, bêdzie zobowi±zany do zawarcia umowy z zamawiaj±cym wg projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego.


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

nie dotyczy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.1siwz. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres, w szczególno¶ci mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych us³ug od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych us³ug w ramach zamówienia podstawowego, b)zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 3) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a)konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 4) wykonawcê, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca: a) na podstawie postanowieñ umownych, o których mowa w pkt 1, b)w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu ust. 1e ustawy Pzp. 6) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 16.2siwz. Zmiany w umowie dotyczyæ mog± równie¿: 1) Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiaj±cego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy). Je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 2) Zmiany terminu realizacji. a)gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania us³ug zamiennych niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, b)w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub nieprzewidzianych zdarzeñ losowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy. Zmiany w tre¶ci umowy o których mowa w ppkt. 16.1siwz i 16.2 siwz wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± zostaæ wprowadzone w przypadku, gdy strony zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane powy¿ej okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.