Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: wykonanie przebudowy istniejących pomieszczeń w Rejonie Obsługi Mieszkańców nr 2 przy ul. Zabrskiej 15 w Gliwicach oraz wykonanie przebudowy części budynku przy ul. Zabrskiej 15 w Gliwicach dla potrzeb Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 wraz z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych i przebudową schodów zewnętrznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o., do kontaktów: Prezes Zarządu - Zbigniew Ordysiński, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 3392900, fax (032) 2317209, e-mail: jurkiewicz@zbm1tbs.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbm.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych Janusz Skibiński, Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032)3392957, fax (032)3392959, e-mail: jurkiewicz@zbm.gliwice.pl, www.zbm.gliwice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Bartłomiej Jurkiewicz, Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032)3392979, fax (032)3392959, e-mail: jurkiewicz@zbm.gliwice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy istniejących pomieszczeń w Rejonie Obsługi Mieszkańców nr 2 przy ul. Zabrskiej 15 w Gliwicach oraz wykonanie przebudowy części budynku przy ul. Zabrskiej 15 w Gliwicach dla potrzeb Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 wraz z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych i przebudową schodów zewnętrznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gliwice, ul. Zabrska 15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie przebudowy istniejących pomieszczeń w Rejonie Obsługi Mieszkańców nr 2 przy ul. Zabrskiej 15 w Gliwicach oraz wykonanie przebudowy części budynku przy ul. Zabrskiej 15 w Gliwicach dla potrzeb Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 wraz z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych i przebudową schodów zewnętrznych.Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-kosztorysową (Projektem wykonawczym- konstrukcja, projektem budowlanym - architektura, projektem wykonawczym - instalacje elektryczne, projektem wykonawczym - instalacje sanitarne, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót (oddzielnie dla każdej branży), Decyzją administracyjną AU Nr 7353/744/2006 z dnia 07.08.2006r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako \główny wykonawca\ co najmniej czterech zamówień - roboty ogólnobudowlane w budynkach wielorodzinnych, usługowych, w tym jedno o wartości zafakturowanej min. 180 000 PLN. Dokumenty potwierdzające realizację tych robót muszą wskazywać na ukończenie minimum jednej w zakresie remontu/wykonania instalacji elektrycznej i minimum jednej w zakresie remontu/wykonania instalacji sanitarnej. Jeśli treść załączonego do oferty dokumentu nie potwierdza ww. zapisów, Wykonawca może złożyć dodatkowo odpowiednie oświadczenie (opatrzone datą, pieczątką i podpisem).Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - informację należy sporządzić według wzoru dołączonego do niniejszej SIWZ.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną - ceny jednostkowe, w układzie i kolejności zgodnej z przedmiarami robót. Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia).Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4,5,6,7,8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień, o którym mowa w pkt. 6.2.2 SIWZ zostały wykonane z należytą starannością.Uprawnienia zawodowe (załączyć kserokopie), w tym uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót). Należy dołączyć zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Oferent winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel oraz:- kierownika budowy: 5 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, branży elektrycznej, branży instalacyjnej, uprawnionych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, legitymującego się wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego,(Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami).Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Zaparafowany wzór umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5 mln EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 4
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5500 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia/niespełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt. II 1.6 niniejszego ogłoszenia.Dodatkowo do oferty Wykonawca zobowiązny jest dołączyć kosztorys ofertowy w układzie zgodnym z przedmiarami robót, dowód wpłaty wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Gwarancja 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl. Opłata: 22,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: informacja dostępna na stronie internetowej www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl w zakładce- zamówienia publiczne. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2006, godzina 10:00, Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., pok.310- sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Remontowany obiekt stanowi siedzibę Zamawiajacego. Remont bedzie wykonywany podczas bieżącego funkcjonowania jednostki. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca winien uzgodnić harmonogram robót z Kierownikiem jednostki, celem ograniczenia do minimum niewygód dla obu stron umowy, związanych z jej realizacją. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.10.2006.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników 55 Konferencji Naukowej Inżynieria Przedsięwzięć Budowlanych 2024, znak sprawy: IA1.283.28.2024.AP
- Dostawa przełączników sieciowych dla Centrum Informatycznego Politechniki Śląskiej, znak sprawy: IA1.282.27.2024.AP
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- Budowa małej architektury w ramach zadania pn. Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Urzędzie Skarbowym w Chojnicach - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.