Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-01-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Jastrzębie-Zdrój: drążenie wyrobisk badawczych w partii "P" pokł. 357/1 w JSW S.A. KWK "Pniówek" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., do kontaktów: Jerzy Siadek, ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 032 7564640, fax 032 7564481, e-mail: dr@jsw.pl, www.jsw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., Tomasz Gawlik, ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 32 7564388, fax 32 7564481, e-mail: jsiadek@jsw.pl, www.jsw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., Tomasz Gawlik, ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 32 7564388, fax 32 756481, e-mail: jsiadek@jsw.pl, www.jsw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drążenie wyrobisk badawczych w partii "P" pokł. 357/1 w JSW S.A. KWK "Pniówek". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Drążenie wyrobisk badawczych w partii "P" pokł. 357/1 w JSW S.A. KWK "Pniówek". Termin wykonania zamówienia: 34 miesiące od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 43-250 Pawłowice, JSW S.A. KWK "Pniówek". Kod NUTS: 5.24.32.10.04.2. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zgodnie z SIWZ. Wartość zamówienia powyżej - 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 34;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 180 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Regulowanie należności nastąpi na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT w formie: - przelewu w terminie 30 dni od daty złożenia faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy muszą spełniać poniższe wymagania: 1) Ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz jednoznacznie wskazywać wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2) Warunek opisany w pkt. 1.1) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Warunek opisany w pkt. 1.2) muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 oraz w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz zrealizowanych przez przedsiębiorstwo podobnego typu robót w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.4) Inne informacje: Ponadto, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. że: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony i podpisany druk "OFERTA" będący załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wypełniony i podpisany druk "KOSZTORYS OFERTOWY" będący załącznikiem nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykaz osób przewidzianych do kierowania nad robotami górniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z podaniem pełnionej funkcji i posiadanych kwalifikacji wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) ppkt 1, 3, 4, 5, 6 i 7 musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) ppkt 2, w pkt. III.2.1.3) ppkt 1 oraz w pkt III.2.1.4) ppkt 1, 2, 3 i 4 przedkłada pełnomocnik składający ofertę wspólną. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo geologiczne i górnicze z dnia 4 lutego 1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 228 poz. 1947). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 68/XI/ZP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.03.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. nr 4, płatność w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 17.03.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 15.05.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.03.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, sala nr 17, parter.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.01.2006.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Centrum rekreacji w Jarze w Jastrzębiu-Zdroju - etap I
- Usługa kompleksowego zapewnienia techniki estradowej podczas imprezy CARBONALIA - FESTIWAL WOLNEJ SOBOTY
- "Zakup kontenerów socjalnych przy ul. Wodzisławskiej 15 w Jastrzębiu-Zdroju"
- "Ochrona imprezy masowej CARBONALIA - FESTIWAL WOLNEJ SOBOTY"
- "Remont sali zebrań w budynku ul. K. Paryskiej 16 w Jastrzębiu-Zdroju"
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.