eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Objęcie funkcji i wykonywanie obowiązków personelu zarządzającego Projektu pn.Akademia Dobrego Rządzenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Żywiec: Objęcie funkcji i wykonywanie obowiązków personelu zarządzającego Projektu pn.: Akademia Dobrego Rządzenia
Numer ogłoszenia: 54537 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28341 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, faks 033 8614623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Objęcie funkcji i wykonywanie obowiązków personelu zarządzającego Projektu pn.: Akademia Dobrego Rządzenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest objęcie funkcji i wykonywanie obowiązków personelu zarządzającego projektem Akademia Dobrego Rządzenia tj.: 1) Kierownika Projektu 2) Koordynatora Projektu 3) Księgowego Projektu. Projekt składa się z następujących zadań: 1. Przygotowanie narzędzia do oceny poziomu satysfakcji klienta 2. Zakup i wdrożenie elektronicznej platformy obiegu dokumentów 3. Doskonalenie kompetencji kadry kierowniczej i pracowników Starostwa w zakresie zarządzania projektami 4. Doskonalenie kompetencji z języka angielskiego przez kursy i umiejętności obsługi programów komputerowych przez szkolenia z zakresu MS Office i MS Exel 5. Podniesienie wiedzy dot. SZBI w zakresie klasyfikacji informacji 6. Doskonalenie umiejętności obsługi klienta Projekt obejmie wsparciem 110 pracowników Starostwa. 2. Do obowiązków Kierownika Projektu należeć będzie: a) zarządzanie projektem na wszystkich jego etapach zgodnie z budżetem, harmonogramem i zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie oraz umowie o dofinansowanie, b) doradzanie Dyrektorom Wydziałów-Kierownikom Referatów w realizacji codziennych obowiązków związanych z wdrażaniem merytorycznych zadań c) sprawowanie nadzoru nad realizacją wszystkich zadań projektu ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości, d) koordynowanie procesem rozliczania projektu e) nadzorowaniem pracy Księgowego Projektu w zakresie rozliczania projektu f) uczestniczenie w przygotowywaniu wszystkich dokumentów, wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów, wymaganych przez Instytucje Zarządzającą i instytucje kontroli g) prowadzenie kontaktów się z Instytucją Pośredniczącą i innymi instytucjami kontroli h) wprowadzanie zmian do wniosku o dofinansowanie w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie Projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i) reprezentowanie projektu na zewnątrz (w tym przed mediami). j) utrzymywanie stałego kontaktu z wydziałami Starostwa zaangażowanymi w realizację projektu w tym: Biurem Programowania Rozwoju i Funduszy Europejskich, Wydziałem Budżetu i Finansów, Wydziałem Organizacji i Nadzoru 3. Do obowiązków Koordynatora Projektu należeć będzie: a) przygotowywanie i koordynowanie procesu promocji projektu b) organizacja szkoleń, działań doradczych i wdrożeniowych w ramach projektu c) koordynowanie procesem ewaluacji wskaźników założonych w projekcie i przygotowanie zestawienia zbiorczego d) prowadzenie systematycznej kontroli pracy i uzyskiwanych efektów e) raportowanie o przebiegu realizacji projektu Zamawiającemu f) prowadzeniu rekrutacji w ramach projektu g) obsługa wewnętrznych spotkań zespołu projektowego h) uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych. i) przygotowywanie pism dotyczących realizacji projektu j) rekomendowanie kluczowych decyzji dotyczących realizacji projektu władzom Zamawiającego k) przygotowywanie i stała aktualizacja rejestru zagrożeń projektu l) obecność podczas kontroli projektu 4. Do obowiązków Księgowego Projektu należeć będzie: a) opracowanie instrukcji dotyczących terminologii oraz szczegółowych zasad kwalifikowania wydatków: - koszty zarządzania projektem - wynagrodzenie personelu - cross-financing b) opracowanie i aktualizacja we współpracy z Wydziałem Organizacji i Nadzoru procedury dotyczących rozliczania wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi Zasadami Finansowania PO KL i Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL c) sprawowanie kontroli nad stroną formalną dokumentów księgowych i finansowych, zgodnie z zaleceniami Instytucji Pośredniczącej dla Beneficjentów realizujących projekty w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 d) utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Budżetu i Finansów i Wydziałem Organizacji i Nadzoru Zamawiającego e) kontrolowanie i badanie postępu finansowego projektu, w tym w szczególności monitorowanie wydatkowania środków f) zarządzanie budżetem projektu, w tym w szczególności proponowanych zmian w przypadku wystąpienia potrzeby i możliwości przesuwania środków pomiędzy lub wewnątrz zadań w celu ich efektywnego wykorzystania g) monitorowanie dokonywanych płatności w ramach projektu h) przygotowywanie kompletnych wniosków o płatność wraz z załącznikami wymaganymi przez Instytucję Pośredniczącą, w tym: 1. postęp finansowy realizacji projektu 2. postęp rzeczowy realizacji projektu 3. korekty finansowe 4. źródła finansowania wydatków 5. harmonogram płatności na kolejne okresy 6. planowany przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku 7. załączniki: - tabela -Zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki objęte wnioskiem - szczegółowa charakterystyka udzielonego wsparcia - wyciągi bankowe - raporty Kasowe i) opracowywanie i aktualizacja harmonogramów płatności j) prowadzenie ścisłej współpracy z kierownikiem projektu, w zakresie weryfikacji prowadzonych dokumentów finansowych k) monitorowanie i sprawowanie formalnego nadzoru nad procesem realizacji projektu pod względem zgodności z umową o dofinansowanie oraz innymi aktami prawnymi m.in. znowelizowaną ustawą o finansach publicznych obowiązująca od 1 stycznia 2011 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Objęcie funkcji i wykonywanie obowiązków personelu zarządzającego Projektu pn.: Akademia Dobrego Rządzenia, współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Certes Sp. z o.o., ul. Wał Miedzeszyński 552C, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 160000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.