eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicedostawa aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-20

POZYCJA 54528

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: dostawa aparatury medycznej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach SP ZOZ, do kontaktów: Krystyna Gocyła, ul. Opolska 18, 44-100 Gliwice, woj. woj. śląskie, tel. 032 3318150 wewn. 330. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bip.silesia-region.pl/olkgliwice Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury medycznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Obwód Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ, 44-100 Gliwice, ul. Opolska 18. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa: - uniwersalnego, stacjonarnego aparatu rentgenowskiego ze stołem do zdjęć kostnych i statywem do zdjęć płucnych wraz z osprzętem, demontażem istniejącego zestawu RTG, instalacją i uruchomieniem nowego aparatu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, - aparatu rentgenowskiego do punktowych zdjęć stomatologicznych wraz z osprzętem, instalacją i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszko-leniem pracowników Zamawiającego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiotem dostawy mogą być wyłącznie aparaty o cechach wymienionych w specyfikacji zamówienia (zał. 1A, 1B do SIWZ), posiadajace deklarację zgodności CE oraz wymagane przepisami atesty, dopuszczenia i certyfikaty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.11.15.00 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.15.00 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: szacunkowa wartość powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz wykonawcy, którzy złożyli wszystkie dokumenty okreslone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalnosci lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: a) wypełniony Formularz ofertowy według wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Dokumenty wymienione w punkcie b, c, d, e, f i g mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/-uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem"

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/olkgliwice. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego (Sekcja Organizacji i Marketingu, pok. 334, w dni robocze w godz. 9:00-14:00) do dnia upływu terminu składania ofert. Na pisemny wniosek SIWZ może być także dostarczona listem poleconym - za zwrotem kosztu przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2006, godzina 10:30, sala konferencyjna, III piętro, pok. 326 w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: aparat rentgenowski uniwersalny. 1) Krótki opis: Dostawa uniwersalnego, stacjonarnego aparatu rentgenowskiego ze stołem do zdjęć kostnych i statywem do zdjęć płucnych wraz z osprzętem, demontażem istniejącego zestawu RTG, instalacją i uruchomieniem nowego aparatu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 28.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: aparat rentgenowski stomatologiczny. 1) Krótki opis: Dostawa aparatu rentgenowskiego do punktowych zdjęć stomatologicznych wraz z osprzętem, instalacją i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszko-leniem pracowników Zamawiającego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.15.00. 3) Wielkość lub zakres: Określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 28.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.