Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: remont sal B-2 i B-3 PRO/BZ/73B/U/2006 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Wrocławska, do kontaktów: mgr inż. Teresa Witkowska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwr.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Wrocławska, mgr Barbara Krawczyk, Wyb.Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071)320 41 49, fax (071)320 21 43, e-mail: barbara.krawczyk@pwr.wroc.pl, www.pwr.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sal B-2 i B-3 PRO/BZ/73B/U/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Laboratorium Biochemii i Inzynierii Genetycznej Politechniki Wrocławskiej Wy.Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal B-2 i B-3 w Laboratorium Biochemii i Inżynierii Genetycznej w budynku F-4 przy ul. Gdańskiej 7/9 we Wrocławiu polegający na remoncie ogólnobudowlanym, remoncie instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej oraz dostawie i montażu wyposażenia sal laboratoryjnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane sa takie dokumenty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyzej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1-3 ustawy w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz wykażą, że robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej (tj .kierownik budowy) określone przepisami Prawa budowlane oraz osoby posiadające uprawnienia sanitarne i elektryczne (tj. kierownicy robót branżowych) i mają aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: wykażą wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowo-budowlanych o wartości minimum 200 000 PLN każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 200 000 PLN, oraz że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W oparciu o złożone dokumenty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy zgodny ze wzorem zał. nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie Wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 ustawy- zgodne ze wzorem zał. nr 2 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o której mowa w pkt IV 4. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w pkt IV 4. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 4) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.( zał. nr 3) 7. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący zał. nr 5 do SIWZ. 8. Polisa OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Dowód wniesienia wadium 11. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 12:00, ul. Norwida 9/1 50-370 Wrocław Biuro Zamówień Publicznych.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.10.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
- Usługa hotelarska celem przeprowadzenia konferencji dla zespołu ds. utrzymania i rozwoju ZSRK w dniach 15 - 17.09.2025 r. w Katowicach.
- Kompleksowa usługa organizacji jednego dwudniowego szkolenia oraz dwóch szkoleń jednodniowych na terenie województwa dolnośląskiego i organizacji wyjazdu studyjnego do województwa podlaskiego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i gimnastycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety - cz. II
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- Rozbiórka obiektów budowlanych we wskazanych adresach we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- Modernizacja schodów wejściowych DK Chemik- II postępowanie
- Remont dachu w budynku wielofunkcyjnym przy ul. 1 Sierpnia 36A wraz z robotami towarzyszącymi
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Kępnie przy al. Marcinkowskiego 10
- 47.2025 Montaż instalacji wentylacyjnej oraz schładzającej pomieszczenie serwerowni w Ogrodzie Botanicznym Roślin Leczniczych - budynek nr 14 przy al. Kochanowskiego 10-12-14 we Wrocławiu
- Adaptacja na potrzeby żłobka części budynku i zagospodarowanie terenu wokół budynku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.