Ogłoszenie z dnia 2005-10-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa systemu elektroanatomicznego do trójwymiarowego mapowania serca nr postępowania ZP-865/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, do kontaktów: Piotr Pasik, ul. Marymoncka 99, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8340471 w. 236, e-mail: zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu elektroanatomicznego do trójwymiarowego mapowania serca nr postępowania ZP-865/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego systemu elektroanatomicznego do trójwymiarowego mapowania serca. Charakterystyka ogólna - System służący do diagnostyki i terapii zaburzeń rytmu serca. - Trójwymiarowy jednoczasowy system nawigacyjny pracujący z minimalnym użyciem fluoroskopii - Technologia oparta o system pola i czujników magnetycznych pozwalających na bardzo precyzyjną lokalizację cewnika w sercu. - Elektroda jednoczasowo z lokalizacją przestrzenną zapisuje potencjał elektryczny serca w danym miejscu (zapis EKG wewnątrzsercowego). Uzyskany obraz to trójwymiarowa kolorowa mapa jamy serca złożona z dowolnej ilości punktów. Pokazuje miejsce najwcześniejszej aktywacji (oznaczone kolorem czerwonym) i kolejne fazy aktywacji (kolory od żółtego do purpurowego). - Cewnik - elektroda - 2 w 1: cewnik diagnostyczny i ablacyjny jednocześnie - jednym cewnikiem można zdiagnozować i wyleczyć pacjenta. - System współpracuje z wszystkimi standardowymi systemami EP - Zaburzenia rytmu, w których powinien być zastosowany system do elektroanatomicznego, trójwymiarowego mapowania serca: - Trzepotanie przedsionków, - Migotanie przedsionków, - VT MI oraz po zabiegu kardiochirurgicznym, po korekcji wad wrodzonych itp. - Inne nadkomorowe oraz komorowe zaburzenia rytmu. - Wraz z dostawa wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania, przetestowania i przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi. - Gwarancja min. 12 miesięcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Grenadierów 51/59. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania wynosi 222 397,94 Euro (tj. 900 000,00 PLN). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 23.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 27000 pln. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia się na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć, iż w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze (poprzez zamówienie o podobnym charakterze należy rozumieć dostawę sprzętu medycznego), o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł netto każde, 4. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 14 dni od daty odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania przez Zamawiającego faktury i protokołu odbioru przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony,. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy PZP; 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP; Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wzory oświadczeń można uzyskać ze strony internetowej: http://www.cmkp.edu.pl/~zampub/, otrzymać drogą elektroniczną wysyłając prośbę na adres e-mail: zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl, lub osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99, II piętro, pok. nr 232, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie o uzyskanej przewidzianej prawem zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz co najmniej 2 należycie i terminowo wykonanych w okresie ostatnich 3 latach przed wszczęciem niniejszego postępowania zamówień (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu należy rozumieć wykonanie dostawy sprzętu medycznego, a za odpowiadające swoją wartością o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł netto każde), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane terminowo i należycie;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Ze względu na zaawansowane prace badawcze urządzenie musi zostać dostarczone przed końcem roku żeby zgodnie z harmonogramem badań można było je z początkiem roku 2006 kontynuować. W związku z powyższym, iż zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia zastosowanie ma przesłanka, o której mowa w art. 49 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-865/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.10.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.12.2005 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 02.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.12.2005, godzina 14:30, Warszawa, ul. Marymoncka 99/103 pok. 232.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Dokumenty i oświadczenia mogą być przedłożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wniosek wraz z oświadczeniem i wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego (Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa), oznaczonej napisem (Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na dostawę systemu elektroanatomicznego do trójwymiarowego mapowania serca (nr postępowania ZP-865/05)) 1. Do składania ofert zostanie zaproszonych nie więcej niż pięciu Wykonawców. 2. W przypadku złożenia więcej niż 5 wniosków zamawiający będzie przyznawał Wykonawcom punkty za liczbę dostaw z potwierdzeniem terminowego i należytego wykonania, o których mowa w punkcie III.2.2) - 9 niniejszego ogłoszenia, o wartości nie mniejszej niż 700 000 złotych netto - za każdą robotę ponad wymaganą minimalna ilość (tj. ponad dwie). 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.