eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójecwykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie, Rejon w Grójcu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-10-20

POZYCJA 54495

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grójec: wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie, Rejon w Grójcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie - Rejon w Grójcu, do kontaktów: Jan Kazała, Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6642071, fax 048 6642475, e-mail: grojec@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie, Rejon w Grójcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren budowy zlokalizowany jest na odcinkach dróg krajowych GDDKIA Oddział w Warszawie na terenie Rejonu w Grójcu, drogi krajowe Nr 7, 50, 79, 48. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami, 2. Wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami, 3. Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami, 4. Uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni, 5. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno-bitumiczną przy użyciu recyklera: a) na grubości do 4 cm, b) za każdy 1 cm ponad 4 cm. 6. Remont cząstkowy masą bitumiczną z otaczarki: a) na grubości do 4 cm, b) za każdy 1 cm ponad 4 cm. 7. Odtworzenie podbudowy z tłucznia: a) na grubości do 20 cm, b) za każdy 1 cm ponad 20 cm. 8. Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej wraz ze skropieniem międzywarstwowym: a) warstwa ścieralna grubości 4 cm, b) za każdy 1 cm ponad 4 cm warstwy ścieralnej, c) warstwa wiążąca grubości 5 cm, d) za każdy 1 cm warstwy wiążącej ponad 5 cm. 9. Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej typu SMA a) warstwa ścieralna grubości 4 cm. 10. Frezowanie nawierzchni bitumicznej: a) na średnią głębokość 4 cm, b) za każdy 1 cm ponad 4 cm. 11. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego: a) na średnią głębokość 10 cm, b) za każdy 1 cm ponad 10 cm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie, Rejon w Grójcu, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 200 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy 1.1. Wykonawca musi posiadać obrót (przychód) w ostatnim roku obrotowym, określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości min. 15,00 mln zł. 1.2. Wykonawca musi posiadać wskaźnik płynności bieżącej (Xpb) w ostatnim roku obrotowym nie mniejszy niż 1 (jeden). 1.3. Składając ofertę wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Potencjał kadrowy. Składając ofertę, wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk: 2.1 Kierownik - koordynator robót - wykształcenie wyższe lub średnie techniczne; min. 3 lata jako kierownik bądź koordynator robót; uprawnienia do kierowania robotami: drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń 2.2. Majster robót - wykształcenie min. średnie techniczne; min. 2 lata na proponowanym stanowisku 2.3. Kierownicy muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej 3. Potencjał techniczny - Składając ofertę, wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: 3.1 Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: - 0,5 m - 1 szt. - 1,8 m - 2,00 m - 1 szt. 3.2. Recykler (remonter) - 1 szt. 3.3. Remonter typu ROSCO lub SALKO, SAVALCO - 1 szt. 3.4. Zestaw do powierzchniowego utrwalenia (kombajn) - 1 szt. 3.5. Szczotki mechaniczne - 1 szt. 3.6. Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 1 szt. 3.7. Walec ogumiony - 2 szt. 3.8.Walce stalowe gładkie 8-10 Mg lub 11-14 Mg - 2 szt. 3.9. Wytwórnia mieszanki bitumicznej o wydajności min.100 Mg/h, wyposażona w min. 5 dozatorów wstępnych i wagowe dozowanie lepiszcza - 1 szt. 3.10. Układarka mieszanki mineralno-bitumicznej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - 1 szt. 3.11 Skrapiarka do bitumu samojezdna - 1 szt. 4. Doświadczenie zawodowe wykonawcy - Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował łącznie, jako strona umowy: - 3 zadania o podobnym charakterze i złożoności (tj. polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni masą z recyklera, frezowania nawierzchni; - ułożenie minimum dwóch warstw nawierzchni bitumicznej na drogach klasy min. 'G' na długości minimum 10 km w ramach pojedynczego zadania; - wykonanie minimum 10 000 m kw. nawierzchni bitumicznej typu SMA Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru (3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6) Bilans oraz rachunek zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku,. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. (9) Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca niezbędnego dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. (10) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Rejonu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.11.2006, godzina 10:00, w siedzibie zamawiającego, pokój nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonana warstw ścieralnych nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej i z masy SMA. Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego R3/11/2006 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.