eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wywóz nieczystości stałych i płynnych z jednostek podległych Komendantowi Stołecznemu Policji z terenu m. st. Warszawy oraz powiatów



Ogłoszenie z dnia 2005-10-17

POZYCJA 54490

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wywóz nieczystości stałych i płynnych z jednostek podległych Komendantowi Stołecznemu Policji z terenu m. st. Warszawy oraz powiatów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komendant Stołeczny Policji, do kontaktów: Daniela Stella, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, tel. 022 6037862, fax 022 6037642, e-mail: zamowienia@warszawa.policja.gov.pl, www.warzszawa.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 94. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości stałych i płynnych z jednostek podległych Komendantowi Stołecznemu Policji z terenu m. st. Warszawy oraz powiatów 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: ZADANIE 1 Warszawa - Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga Południe, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła Włochy, Wola. Powiat - Piaseczno, Otwock, Wołomin, Grodzisk Mazowiecki, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Pruszków, Mińsk Mazowiecki, Stare Babice. ZADANIE 2 Warszawa - ul. Jagiellońska, ul. Wybrzeże Szczecińskie, ul. Patriotów, ul. Pułku Praskiego. Powiat - Piaseczno, Legionowo, Grodzisk Mazowiecki, Otwock, Wołomin, Stare Babice, Mińsk Mazowiecki, Pruszków. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscem wykonywania usługi będzie: teren m. st. Warszawy oraz powiaty. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36; data rozpoczęcia: 01.01.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: na całość zamówienia w wysokości: 21.051,94 PLN lub dla zadania nr 1 - 15 610,34 PLN, dla zadania nr 2 - 5441,60 PLN. Do umowy wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności za dostawę - 30 dni od dostarczenia do zamawiającego faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2. Aktualne zaświadczenia naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, dotycząca podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dla zadania nr 1 - aktualne pozwolenia w formie decyzji administracyjnych uprawniające do wywozu nieczystości stałych z terenu m.st. Warszawa i miejscowości wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ zgodne z: 1. Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 r. Dz. U. Nr 132 z 1996 r. poz. 622 z późniejszymi zmianami, 2. Ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. Dz. U. Nr 62 z 2001 r. poz. 628 z późniejszymi zmianami. 6. Dla zadania nr 2 - aktualne pozwolenia w formie decyzji administracyjnych uprawniające do wywozu nieczystości płynnych z terenu m.st. Warszawa i miejscowości wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ zgodne z: 1. Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 r. Dz. U. Nr 132 z 1996 r. poz. 622 z późniejszymi zmianami. 7. Jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4, 5, 7 składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, d) albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Należycie wykonali minimum 3 usługi, o wartości nie mniejszej niż 1/3 wartości oferty, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co potwierdzą dokumentem/dokumentami (z podaniem nazwy wartości, usługi oraz dat jej wykonania). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WZP-4106/05/211/N. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.11.2005, cena - 94,5 PLN. Warunki i sposób płatności: - za zaliczeniem pocztowym przy odbiorze SIWZ lub wpłata na konto zamawiającego: PBH PBK S.A. o/o Warszawa 68 1060007600004116 5000 0274, (potwierdzenie dokonania zapłaty należy przesłać razem z wnioskiem o SIWZ). Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać po uprzednim złożeniu wniosku o przesłanie specyfikacji na numer faxu: (22) 603-76-42. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.11.2005, godzina 12:00, Warszawa, ul. Nowolipie 2 lok. 138.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 1 - wywóz nieczystości stałych. 3) Zakres lub wartość: Zgodnie z wykazami stanowiącymi załącznik specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 2 - wywóz nieczystości płynnych. 3) Zakres lub wartość: Zgodnie z wykazami stanowiącymi załącznik specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.