Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-05-28
Og³oszenie nr 544280-N-2020 z dnia 2020-05-28 r.
Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej: Us³ugi kompleksowej obs³ugi technologicznej p³ywalni krytej CKF UMCS
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, krajowy numer identyfikacyjny
13530000000000, ul.
Pl. M. Curie-Sk³odowskiej
5
,
20-031
Lublin, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
815 375 965, e-mail
zampubl@umcs.lublin.pl, faks
815 375 965.
Adres strony internetowej (URL): www.umcs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://pzp.umcs.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://pzp.umcs.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
https://pzp.umcs.pl
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Kancelaria Uniwersytetu, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, parter.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Us³ugi kompleksowej obs³ugi technologicznej p³ywalni krytej CKF UMCS
Numer referencyjny:
PN/45-2020/DZP-p
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± us³ugi kompleksowej obs³ugi technologicznej p³ywalni krytej Centrum Kultury Fizycznej Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej, ul. Langiewicza 22 w Lublinie wraz z obs³ug± bie¿±c± wentylacji p³ywalni oraz naprawami. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SIWZ. Wykonawca zapewni warunki gwarancji, zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la, i¿ czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, tj.: przegl±dy, konserwacje i naprawy urz±dzeñ i instalacji p³ywalni oraz wentylacji p³ywalni, maj± byæ wykonywane przez osoby zatrudnione na umowê o pracê na ca³y okres trwania umowy. Obowi±zek zatrudnienia na umowê o pracê nie dotyczy Wykonawców lub Podwykonawców prowadz±cych jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz± (samozatrudnienie), którzy bêd± osobi¶cie wykonywaæ wy¿ej wymienione czynno¶ci.
II.5) G³ówny kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
50710000-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki w tym zakresie, tj.:
A) do¶wiadczenie:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê przegl±dów, konserwacji i napraw urz±dzeñ i instalacji p³ywalni oraz wentylacji p³ywalni, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³otych brutto* dla jednej us³ugi.
Przez warto¶æ jednej us³ugi Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonanych lub wykonywanych us³ug w ramach jednej umowy.
W przypadku us³ug wykonywanych Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli czê¶æ zamówienia ju¿ faktycznie wykonana spe³ni wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego w zakresie warto¶ci przedstawionej us³ugi.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wy¿ej wymienione informacje.
B) kwalifikacje zawodowe:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, i¿ dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwie osoby, które ³±cznie bêd± posiada³y nastêpuj±ce kwalifikacje, tj.:
- uprawnienia w zakresie montera sieci, instalacji i urz±dzeñ sanitarnych,
- uprawnienia w zakresie obs³ugi i konserwacji kot³ów parowych na paliwo p³ynne o mocy powy¿ej 50kW, sieci cieplne o przesyle ciep³a powy¿ej 50 kW,
- certyfikat o przebytym szkoleniu z zakresu obs³ugi systemów elektrolizy membranowej i rurowej,
- certyfikat o przebytym szkoleniu z zakresu obs³ugi stacji produkcji podchlorynu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, powy¿sze warunki, powinien spe³niæ co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Poleganie na potencjale innych podmiotów:
W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia i kwalifikacji zawodowych), Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowi±zanie winno okre¶laæ:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.1 SIWZ oraz pkt 6.2 lit. A. SIWZ.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te bêd± realizowa³y us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotycz±ca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp odbywa siê zgodnie z art. 36b ust. 2 ustawy Pzp.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty sk³adane przez podmioty zagraniczne: 1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. A. SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Wykazu us³ug, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 3) lit. A) SIWZ, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane lub s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
Uwaga:
W przypadku us³ug nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê us³ug obejmuj±cych szerszy zakres ni¿ wskazany w warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia), Wykonawca powinien podaæ w wykazie us³ug ca³kowit± warto¶æ us³ug oraz podaæ warto¶æ us³ug w zakresie wymaganym warunkiem.
2) Wykazu osób, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku kwalifikacji zawodowych opisanych w pkt 5.2 ppkt 3) lit. B) SIWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za us³ugi zwi±zane realizacj± zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (Platformie) informacji z otwarcia ofert, o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w przedmiotowym postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 50,00 |
Stawka za roboczogodzinê napraw | 10,00 |
Czas reakcji na awariê | 20,00 |
Okres gwarancji na wykonane naprawy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, za zgod± obu Stron. Zmiana tre¶ci umowy wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiaj±cy wyrazi zgodê na dokonanie istotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy. 3. Zamawiaj±cy dokona zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w wyniku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT - bêd±ca elementem wynagrodzenia Wykonawcy, 2) minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 4. Zmiany okre¶lone w ust. 3. pkt 1) do pkt 4) zostan± wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawieraæ kalkulacjê udowadniaj±c±, ¿e zmiany stawki podatku VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracê, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiana wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne lub zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych - maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 5. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW Pu³awy: Przebudowa DW 824 ¯yrzyn - Pu³awy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol, polegaj±ca na budowie ci±gu pieszo - rowerowego w m. El¿bieta i O¿arów pierwszy od km 48+305 do km 49+309,4
- Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pomieszczeñ w piwnicy budynku MDS "Karol" Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³a II przy ul. Konstantynów 1B w Lublinie
- Dostawa 1 lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla KW PSP w Lublinie
- Sukcesywna dostawa ¶rodków czysto¶ci na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podzia³em na czê¶ci
- Remont pokoi na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ugi dostêpu do sieci Internet w lokalizacji - Zespó³ Lubelskich Parków Krajobrazowych, Oddzia³ w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35, 23-300 Janów Lubelski
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie fizycznych kopii rze¼b na wystawê sta³± MHP
- BIE¯¡CE UTRZYMANIE PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ¦L¡SKIEGO
- Roboty i us³ugi w zakresie utrzymania obiektów in¿ynierskich 2025/2026
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem po³o¿onych na osiedlu we Wroc³awiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Wykonywanie serwisowania wêz³ów cieplnych, wentylacji mechanicznej, klimatyzatorów oraz kurtyn powietrznych w budynkach ZUS Oddzia³ we Wroc³awiu.
- Modernizacja klimatyzacji w serwerowni w budynku Fizyki Starej na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.