eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu do ablacji, elektrod do stymulacji, koszulek rozrywalnych do stymulatorów, koszulek długich oraz dializatorów - 6 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Warszawa: Dostawa sprzętu do ablacji, elektrod do stymulacji, koszulek rozrywalnych do stymulatorów, koszulek długich oraz dializatorów - 6 pakietów
Numer ogłoszenia: 54400 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo- rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do ablacji, elektrod do stymulacji, koszulek rozrywalnych do stymulatorów, koszulek długich oraz dializatorów - 6 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - poz.1Elektroda diagnostyczna 4 polowa 5F, poz.2 Elektroda diagnostyczna 4 polowa 6F, poz.3 Łącznik do elektrod dizgnostycznych 4 polowych, poz.4 Zestaw do przezskórnego nakłucia naczynia; Pakiet nr 2 - poz. 1 Elektroda do stymulacji czasowej, poz. 2 Elaktroda do stałej stymulacji, Pakiet nr 3 - poz 1. Koszulki rozrywalne do implantacji stymulatorów (Peel Away) 7F, poz.2 Koszulki rozrywalne do implantacji stymulatorów (Peel Away 8F, Pakiet nr 4- Koszulki długie, Pakiet nr 5- Poz. 1. Elektroda ablacyjna wielokierunkowa (3D)- 7 F, Poz. 2. Elektroda ablacyjna wielokierunkowa (3D) - 5 F, Poz. 3 Łącznik do elektrod ablacyjnych wielokierunkowych, Pakiet nr 6 Dializatory o powierzchni 0,9 m 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.00.00 - Techniki operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.00.00 - Techniki operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Pakiet nr 1- 3 415,00, Pakiet nr 2-500,00, Pakiet nr 3 - 100,00, Pakiet nr 4- 8,00, Pakiet nr 5- 9 600,00, Pakiet nr 6 - 220,00. W przypadku oferowania kilku pakietów- wartość wadium jest równa sumie kwot odpowiedających danym pakietom..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:Warunki podmiotowe:1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;Warunki przedmiotowe:5. oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu 8.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III 2), pkt 1-4 niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:1 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu okreslone w pkt III2) pkt 2 niniejszego ogłoszenia Zamawiający użna, że warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie przedmiotu zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością określoną w poniższej, do ośrodków pediatrycznych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione: pakiet nr 1 - min. 79.702,00 zł, pakiet nr 2 - min. 11.690,00 zł, pakiet nr 3 - min. 2.380,00 zł, pakiet nr 4 - min. 200,00 zł pakiet nr 5 - min. 225.750,00 zł, pakiet nr 6 - min. 5.320,00 zł. W przypadku składania oferty na kilka pakietów, należy zsumować kwoty odpowiadające danym pakietom. Wymagane dokumenty: wykaz dostaw potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa powyżej i w pkt. 8.1.2 siwz. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego należy załączyć: 1. Dokumenty, na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896) i zadeklarowaną klasą oferowanego przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym: deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat/y/ jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (klasa I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III). 2. Wpis do Rejestru Wyrobów medycznych - o ile dotyczy, zgodnie z w/w Ustawą o wyrobach medycznych, 3.Wypełniony formularz pt. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący pakietów (1,3 i 5), na które składana jest oferta - załącznik nr 1, 9.3.4. Do oferty należy załączyć katalogi/ foldery oferowanego przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, bydynek K, pok 103- cena 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynak K, pok. 103, otwarcie ofert nastapi tego samego dnia o godz. 12:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elektrody diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elektroda diagnostyczna 4 polowa 5F,2.Elektroda diagnostyczna 4 polowa 6F, 3. Łącznik do elektrod dizgnostycznych 4 polowych, 4. Zestaw do przezskórnego nakłucia naczynia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektrody do stymulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1 Elektroda do stymulacji czasowej, Poz. 2 Elaktroda do stałej stymulacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszulki rozrywalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszulki rozrywalne do implantacji stymulatorów (Peel Away) 7F, 2. Koszulki rozrywalne do implantacji stymulatorów (Peel Away 8F,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszulki długie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki długie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektrody ablacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1. Elektroda ablacyjna wielokierunkowa (3D)- 7 F, Poz. 2. Elektroda ablacyjna wielokierunkowa (3D) - 5 F, Poz. 3 Łącznik do elektrod ablacyjnych wielokierunkowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dializatory o powierzchni 0,9 m 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dializatory o powierzchni 0,9 m 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.