Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 543950-N-2017 z dnia 2017-07-04 r.
Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu: Dostawa urządzeń pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
33263000000, ul.
ul. Krakowska
19
,
61893
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 576 269, , e-mail
wa.oum.poznan@gum.gov.pl, , faks
618 552 202.
Adres strony internetowej (URL): www.oum.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.oum.poznan.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.oum.poznan.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu, ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu
Numer referencyjny:
WA.501-4/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiajcy nie wskazuje maksymalnej liczby części zamówienia na które może zostac udzielone zamówienia jednemu wykonawcy.
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: "Dostawa urządzeń pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu". Zamówienie jest podzielone na 12 części: o w zakresie dotyczącym wielkości elektrycznych: CZĘŚĆ 1 zamówienia - dostawa "Multimetru referencyjnego 8,5 cyfry" (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.1 do SIWZ) CZĘŚĆ 2 zamówienia - dostawa "Dekady rezystancyjnej wysokoprądowej" (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.2 do SIWZ) CZĘŚĆ 3 zamówienia - dostawa "Kalibratora wielkości elektrycznych o podwyższonym napięciu DC do 4000V" (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.3 do SIWZ) o w zakresie dotyczącym masy: CZĘŚĆ 4 zamówienia - dostawa "Komparatora masy" 1 szt. do wzorcowania wzorców masy i odważników w zakresie od 100 g do 10 kg (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.4 do SIWZ) CZĘŚĆ 5 zamówienia - dostawa "Wzorców masy klasy dokładności E2 o zakresie pomiarowym od 1mg do 500mg" 1 kpl. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.5 do SIWZ) CZĘŚĆ 6 zamówienia - dostawa "Zestawu wzorców masy klasy dokładności M1" (dokładkowych) 1 kpl. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.6 do SIWZ) CZĘŚĆ 7 zamówienia - dostawa "Zestawu wzorców dużej masy klasy dokładności M1" o nominałach: 1000 kg (28 szt.) i 500 kg (4 szt.) (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.7 do SIWZ) o w zakresie dotyczącym siły i twardości: CZĘŚĆ 8 zamówienia - "Dostawa wzorców twardości" 8 szt. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.8 do SIWZ) zgodnie z wyszczególnieniem: a) Wzorzec twardości Brinella 120 ÷ 180 HBW 5/750, niepewność < 2 % H (1 szt.), b) Wzorzec twardości Brinella 250 ÷ 300 HBW 5/750, niepewność < 2 % H (1 szt.). c) Wzorzec twardości Vickersa 130÷180 HV 2, niepewność < 2,0 % H (1 szt.), d) Wzorzec twardości Vickersa 400÷500 HV 2, niepewność < 2,0 % H (1 szt.), e) Wzorzec twardości Vickersa 700÷750 HV 2, niepewność < 2,0 % H (1 szt.), f) Wzorzec twardości Vickersa 130÷180 HV 0,3, niepewność < 3,5 % H (1 szt.), g) Wzorzec twardości Vickersa 400÷450 HV 0,3, niepewność < 3,5 % H (1 szt.), h) Wzorzec twardości Vickersa 700÷750 HV 0,3, niepewność < 3,5 % H (1 szt.), CZĘŚĆ 9 zamówienia - dostawa "Zestawu wzorców pomiarowych twardości HV 0,1 i HV 0,2 wraz z siłomierzem 10 N" 1 kpl. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.9 do SIWZ) o w zakresie dotyczącym objętości i przepływów: CZĘŚĆ 10 zamówienia - dostawa "Kolby pomiarowej wielomiarowej II rzędu 5 dm3 - 2 szt. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.10 do SIWZ) CZĘŚĆ 11 zamówienia - dostawa termodensymetru do gazu propan butan LPG (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.11 do SIWZ) o w zakresie dotyczącym taksometrów: CZĘŚĆ 12 zamówienia - dostawa stanowiska do sprawdzania taksometrów po ocenie zgodności" (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.12 do SIWZ)
II.5) Główny kod CPV: 38300000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
38410000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 105
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jej reprezentacji, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) podwykonawcy; 2) zmiany określonego producenta, typu i modelu Przedmiotu Umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w opisie Przedmiotu Umowy; 3) terminu realizacji Przedmiotu Umowy (w sposób proporcjonalny), gdy: a) wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem o potwierdzenie parametrów metrologicznych (m.in. świadectw wzorcowania); b) wystąpi zjawisko "siły wyższej" mające wpływ na termin realizacji. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 14 dni od ustąpienia zjawiska "siły wyższej" wraz z dokumentacją potwierdzającą jego zakres, który miał bezpośredni wpływ na wykonanie umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, w sytuacji których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż oferta na podstawie, której wyłoniono Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa Multimetru referencyjnego 8,5 cyfry |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa dekady rezystancyjnej wysokoprądowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa kalibratora wielkości elektrycznych o podwyzszonym napięciu DC do 4000 V |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Dostawa komparatora masy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Dostawa wzorców masy klasy dokładności E2 o zakresie pomiarowym od 1 mg do 500mg |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Dostawa zestawu wzorców masy klasy dokładności M1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Dostawa zestawu wzorców dużej masy klasy dokładności M1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Dostawa wzorców trwardości |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Dostawa zestawu wzorców pomiarowych twardości HV 0,1 i HV 0,2 wraz z siłomierzem 10N |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Dostawa Kolby pomiarowej wielomiarowej II rzędu 5dm3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Dostawa termodensymetru do gazu propan butan LPG |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Dostwawa stanowiska do sprawdzania taksometrów po ocenie zgodności |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Tebentafuspum w ramach Programu Lekowego B.163.FM Leczenie chorych na czerniaka błony naczyniowej oka
- Sadzenie drzew w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu.
- Przegląd, konserwacja, serwis systemu ESSER w kompleksie budynków szpitalnych przy ulicy Garbary 15 w Poznaniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie grup wsparcia dla rodzin adopcyjnych
- Zakup zestawu do badań wysiłkowych oraz bieżni
- AD/ZP/52/25 "Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek FARGO HDP 8500 oraz blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz doktoranckich z podziałem na części (pakiety)".
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 10 sztuk bezprzewodowej stacji meteorologicznej z wentylatorem i konsolą dla potrzeb Inst. Geograf. i Gospod. Przestrzen. UJ w ramach projektu "Key to future"
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska -trzecie postępowanie
- Dostawa analizatorów do badań wpływu ruchu drogowego na hałas i klimat akustyczny; Nr postępowania: ZK-DZP.262.54.2025
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół w Piaskach w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- 112.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki drona wraz z akcesoriami na potrzeby Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ w ramach projektu "Key to the future.
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.