Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-04-13
Og³oszenie nr 543808-N-2018 z dnia 2018-04-13 r.
Gmina Starogard Gdañski: Modernizacja ul. Grabowieckiej w Jab³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdañski, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Sikorskiego
9
,
83200
Starogard Gdañski, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
(058) 562 50 67, e-mail
starogardgd@ug.pl, faks
(058) 562 46 41.
Adres strony internetowej (URL): www.ugstarogard.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.starogardgd.ug.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.starogardgd.ug.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej do siedziby Urzêdu Gminy
Adres:
ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdañski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja ul. Grabowieckiej w Jab³owie
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania/przedsiêwziêcia inwestycyjnego pn: " Modernizacja ul. Grabowieckiej w Jab³owie ". W zakresie jest realizacja robót drogowych na ul. Grabowieckiej w Jab³owie, w zakresie wycinki drzew, wykonania rowów przydro¿nych, oznakowania i u³o¿enia p³yt YOUMB. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie tylko czê¶ci, fragmentów dokumentacji projektowej pn. " Rozbudowa drogi gminnej nr 213044G - ul. Grabowieckiej w Jab³owie wraz z infrastruktur± ". Zakres robót do wykonania w ramach zamówienia 1 Roboty przygotowawcze Wyciêcie drzew li¶ciastych wraz z karczowaniem pni 21 szt. Karczowanie pni drzew uprzednio ¶ciêtych 3 szt. Przewiezienie d³u¿ycy na terenie so³ectwa 21 mp. Wywiezienie wraz z utylizacj± ga³êzi i karpin drzew 50 mp. ¦cinanie i karczowanie zagajników 1500 m2 Oczyszczenie terenu z pozosta³o¶ci po wykarczowaniu wraz z wywiezieniem i utylizacj± 1620 m2 Roboty pomiarowe - prace geodezyjne 1,78 km 2 Urz±dzenia odwadniaj±ce Studzienki ¶ciekowe uliczne betonowe o ¶r. 500 mm wraz z krat± ¶ciekow± typu ciê¿kiego 2 szt. Odcinek kanalizacji deszczowej ³±cz±cy studzienki ¶ciekowe ze studniami ch³onnymi, rury PCV ¶r. 200mm, 20 mb Studnie ch³onne betonowe ¶r. 1,2m i g³êboko¶ci 2m wraz z pokrywami betonowymi 2 szt. Oczyszczenie istniej±cych rowów z wyprofilowaniem dna 800 m Wykonanie nowych rowów ch³onnych 700 m3 3 Oznakowanie S³upki stalowe do mocowania znaków drogowych 8 szt. Tablice znaków drogowych 12 szt. 4 Roboty drogowe ¦cinanie poboczy 1540 m2 Wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem kamiennym ³amanym frakcji 0 - 31,5mm 240 m3 Profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a 10440 m2 Wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm 10440 m2 U³o¿enie p³yt YOUMB o wym. 100x75cm, grubo¶ci 12,5cm 8660 m2 Utwardzenie poboczy t³uczniem kamiennym ³amanym frakcji 8 - 31,5mm 1540 m2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projekt budowlany/rysunki wykonawcze , Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót stanowi±ce za³±czniki do SIWZ. UWAGA nr 1: Z powodu planowanej budowy kanalizacji sanitarnej (oddzielne postêpowanie przetargowe ) u³o¿enie p³yt Youmb nast±pi niezale¿nie na trzech odcinkach, tj. : - odcinek I : od 0+00 do 0+700km , - odcinek II : od 1+540 do 1+740km, - odcinek III : od 0+700 do 1+540km , po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej, tj. po 31.08.2018r UWAGA nr 2 : - odcinek I : szeroko¶æ planowanej nawierzchni z p³yt YOUMB - 5mb, - odcinek II : szeroko¶æ planowanej nawierzchni z p³yt YOUMB - 4mb, - odcinek III : szeroko¶æ planowanej nawierzchni z p³yt YOUMB - 5mb, UWAGA nr 3 - Wykonawca, w trakcie obowi±zywania umowy zobowi±zany jest do utrzymywania prawid³owej nawierzchni wszystkich trzech odcinków, tj. : - zasypywania dziur i kolein kruszywem (w ramach poz. Wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem kamiennym ³amanym frakcji 0 - 31,5mm, 240m3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: -zakup, dostawa i wbudowanie materia³ów objêtych zamówieniem, -organizacja i urz±dzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, -wykonanie i uzgodnienie na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na drogach , na czas wykonywania robót budowlanych. -sporz±dzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, -wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniaj±cej sta³y dojazd do posesji znajduj±cych siê wzd³u¿ prowadzonych robót, -koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obs³ugi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualnej odbudowy osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych uszkodzonych/ zasypanych w trakcie robot budowlanych, -zapewnienia w³asnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowê, odpowiednich warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy, -utrzymania ci±gów komunikacyjnych zajêtych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bie¿±co zbêdnych materia³ów, odpadów i ¶mieci, uwaga: nale¿y zapewniæ ci±g³y dojazd do zabudowanych posesji, -Informowania wyprzedzaj±co u¿ytkowników dróg o kolejnych utrudnieniach komunikacyjnych zwi±zanych z postêpem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót. -zabezpieczenia dróg prowadz±cych do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym ¶rodkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, -umo¿liwienia wstêpu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawuj±cych funkcje kontrolne, a tak¿e uprawnionym przedstawicielom Zamawiaj±cego. -Kompleksow±, geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz± wykonanych robót w tym odtworzenie punktów geodezyjnych, kamieni granicznych w s±siedztwie prowadzonych robót. -wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) -po zakoñczeniu robót demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45233200-1 |
| 45233140-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-09-20
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2018-09-20 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, i¿ posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 100 000,00z³. W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek musi spe³niaæ przynajmniej jeden z Wykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ 1 robotê budowlan± polegaj±c± na u³o¿eniu nawierzchni z p³yt Youmb lub kostki betonowej lub masy bitumicznej o powierzchni min. 1000 m2 i warto¶ci co najmniej 150 000,00z³ brutto. W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek musi spe³niaæ przynajmniej jeden z Wykonawców.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: dysponowaæ bêdzie ni¿ej wymienion± osob±, skierowan± przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego:
jedn± osob± na stanowisku - Kierownik budowy, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci in¿ynieryjnej - drogowej lub posiadaj±cymi odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek musi spe³niaæ przynajmniej jeden z Wykonawców.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
3.4. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w § 8 ust. 3.4 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 4.2. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 4.1 lit a), powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 4.3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust.4.1 , zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4.2. stosuje siê odpowiednio.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
3.1. Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3.2. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie.
3.3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium. - wymagane wadium wynosi 10 000 z³., Wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji jako¶ci | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ w zawartej umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie w nastêpuj±cych sytuacjach: a) w przypadku opó¼nienia zamawiaj±cego w przekazaniu placu budowy, b) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje on swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. W przypadku takiej zmiany, nowy kierownik budowy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone dla danego specjalisty (przedstawiæ niezbêdne uprawnienia do kierowania/nadzorowania robotami). Wykonawca obowi±zany jest zmieniæ kierownika budowy zgodnie z ¿±daniem Zamawiaj±cego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiaj±cego. c) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, d) w przypadku, gdy zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, a zmiany wynik³y w trakcie realizacji zamówienia, e) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego, f) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiaj±cy zobowi±zany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy, g) opó¼nieñ zamawiaj±cego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób koñcowych, h) przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, i) dzia³ania si³ natury, zdarzeñ losowych, niekorzystne warunki atmosferyczne(np. niskich temperatur poni¿ej norm dla wykonywania tych robót). j) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbêdny do dostosowania siê wykonawcy do takiej zmiany, k) w przypadku wykonywania zamówieñ dodatkowych, których realizacja ma wp³yw na termin wykonania zamówienia podstawowego - o czas ich realizacji, 2. Wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w umowie mo¿e ulec zmianom w nastêpuj±cych przypadkach okre¶lonych w umowie. 3. Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzedni± zgod± zamawiaj±cego: b) powierzenie podwykonawcom innej czê¶ci robót ni¿ wskazana w ofercie wykonawcy, c) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. d) w zakresie kolejno¶ci i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie, e) w przypadku aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp techniczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, f) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w art. 144 lub 145 ustawy Pzp. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiaj±cego, b) uzasadnienie zmian. c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAÑSKIEGO
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Specjalnego O¶rodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdañskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Wykonanie rezerwowego przy³±cza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdañskim
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie wód opadowych.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdañskim".
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont pod³óg w placówkach biblioteki publicznej im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Pó³noc m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPO¯ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wroc³awskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji £ódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





