Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 543600-N-2017 z dnia 2017-07-03 r.
ZOO Wrocław Sp. z o. o.: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONANIU ZADAŃ INWESTYCYJNYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.: 1. ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SOCJALNEGO 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO 3. REMONT BUDYNKU GARAŻY ORAZ ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU Z PRZEZNACZENIEM NA PARKING
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONANIU ZADAŃ INWESTYCYJNYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.: 1. ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SOCJALNEGO 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO 3. REMONT BUDYNKU GARAŻY ORAZ ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU Z PRZEZNACZENIEM NA PARKING
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
ZOO Wrocław Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny
2112521900000, ul.
ul. Wróblewskiego
42374
,
51618
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 483 024, , e-mail
zamowienia@zoo.wroc.pl, , faks
713 483 768.
Adres strony internetowej (URL): www.zoo.wroclaw.pl
Adres profilu nabywcy:
zoo.wroclaw.bip-e.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zoo.wroclaw.bip-e.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zoo.wroclaw.bip-e.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
51-618 Wrocław, ul. Z. Wróblewskiego 1-5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONANIU ZADAŃ INWESTYCYJNYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.: 1. ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SOCJALNEGO 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO 3. REMONT BUDYNKU GARAŻY ORAZ ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU Z PRZEZNACZENIEM NA PARKING
Numer referencyjny:
7/PN/U/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej przy wykonaniu zadań inwestycyjnych na terenie ZOO WROCŁAW Sp. z o.o. . 1) ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SOCJALNEGO 2) TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO 3) REMONT BUDYNKU GARAŻY ORAZ ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU Z PRZEZNACZENIEM NA PARKING Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w Programach Funkcjonalno-Użytkowych dla poszczególnych zadań, stanowiących załączniki nr 1 - 3 do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań inwestycyjnych : 1) ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SOCJALNEGO - od dnia podpisania umowy do faktycznego zakończenia zadania inwestycyjnego (planowany termin 20.12.2017r.), wykonania odbioru robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (decyzja ostateczna) 2) TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO - od dnia podpisania umowy do faktycznego zakończenia zadania inwestycyjnego (planowany termin 20.11.2017), wykonania bezusterkowego odbioru robót 3) REMONT BUDYNKU GARAŻY ORAZ ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU Z PRZEZNACZENIEM NA PARKING - od dnia podpisania umowy do faktycznego zakończenia zadania inwestycyjnego (planowany termin 20.12.2017), wykonania odbioru robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (decyzja ostateczna) oraz w okresie rękojmi/gwarancji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
Dla zadania nr 1):
a) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej posiadający:
? uprawnienia budowlane do nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
? minimum 5- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub Inspektora nadzoru robót branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym doświadczenie w nadzorze przy realizacji co najmniej jednego obiektu o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion) brutto.
b) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - wskazana osoba winna posiadać:
? uprawienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważnych wydanych
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
? minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub Inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji co najmniej jednego obiektu o wartości co najmniej 400.000,00 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy) brutto,
c) Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej - wskazana osoba winna posiadać :
? uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
? minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika budowy robót sanitarnych przy realizacji co najmniej jednego obiektu, o wartości co najmniej 400.000,00 zł ( słownie złotych: czterysta tysięcy) brutto.
Dla zadania nr 2) i 3)
a) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej posiadający:
? uprawnienia budowlane do nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
? minimum 5- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub Inspektora nadzoru robót branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym doświadczenie w nadzorze przy realizacji co najmniej jednego obiektu o wartości co najmniej 800.000,00 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy) brutto
b) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - wskazana osoba winna posiadać:
? uprawienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważnych wydanych
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
? minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub Inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji co najmniej jednego obiektu o wartości co najmniej 300.000,00 zł
(słownie złotych: trzysta tysięcy) brutto,
c) Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej - wskazana osoba winna posiadać :
? uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
? minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika budowy robót sanitarnych przy realizacji co najmniej jednego obiektu, o wartości co najmniej 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy) brutto.
Zamawiający na podstawie art. 27 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2016r., poz. 290
z pózn. zm) wyznacza do pełnienia funkcji Koordynatora nadzoru inwestorskiego dla poszczególnych zadań - Inspektorów nadzoru budowlanego w branży konstrukcyjno-budowlanej
Osoby wskazane wyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane,
tj. uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zmówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., - Prawo budowlane (Dz.U. 2016r., poz. 290 z pózn. zm) lub równoważnymi do nich
(w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu stosowne ustawodawstwo,
a uznanymi w Polsce)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa
w rozdziale V ust 3 pkt a-c niniejszej SIWZ, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
b) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu o którym mowa w ust 5, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów przesłanki wykluczenia , Zamawiający żąda, aby Wykonawca
w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa wyżej.
d) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów
na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień Publicznych będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów które określają w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Podwykonawcy - Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg reguły spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
Nie spełnienie przez Wykonawcę choćby jednego z warunków opisanych powyżej skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca złoży: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art., 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert b) Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż trzy m-ce przed terminem składnia ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d) Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp e) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, f) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegana się o zamówienie publiczne, g) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r., o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016r., poz. 716).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca złoży:
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art., 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert
b) Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż trzy m-ce przed terminem składnia ofert lub innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
d) Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
e) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
f) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegana się o zamówienie publiczne,
g) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r., o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016r., poz. 716).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca dołącza : a) Dowód wniesienia wadium b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia dot. spełnienia warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowią załączniki 7 i 8 do SIWZ c) Wykonawca , który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania , w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów Wykonawcy f) Pełnomocnictwo - jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawcy przystępując do postępowania zobowiązani są do wniesienia wadium
w kwocie:
Dla zadania 1) 1.050,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćdziesiąt )
Dla zadania 2) 600,00 zł (słownie złotych: sześćset)
Dla zadania 3) 690,00 zł (słownie złotych: sześćset dziewięćdziesiąt )
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część - zadanie należy zsumować odpowiednie kwoty wadium
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - kwota musi być zaksięgowana na rachunku Zamawiającego do dnia 12 lipca 2017
do godz. 12.00
3. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form:
a) Pieniądzu
b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) Gwarancjach bankowych;
d) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2014r, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
a) dla przelewów krajowych:
PKO BP S.A. I O/WROCŁAW ,
Nr rach. 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208
z dopiskiem: Wadium - dot. PN: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu zadań inwestycyjnych na terenie ZOO Wrocław Sp. z o.o.: zadanie nr ...................... (należy wpisać nr i nazwę zadania) -
Nr 7/PN/U/2017
b) dla przelewów zagranicznych:
PKO BP S.A. I O/WROCŁAW, SWITF: BPKOPLPW,
Nr IBAN PL 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208
z dopiskiem: Wadium -- dot. PN: : Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu zadań inwestycyjnych na terenie ZOO Wrocław Sp. z o.o : zadanie Nr ........................... (należy wpisać nr i nazwę zadania)
Nr 7/PN/U/2017
Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał
za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: ZOO Wrocław Sp. z o.o.,
ul. Wróblewskiego 1/5, 51 - 618 Wrocław i zdeponować w Sekretariacie ZOO Wrocław
Sp. z o.o.
7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) musi być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
? odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
? nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
? zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także w przypadku, gdy Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej | 20,00 |
doświadczenie Inspektora nadzoru w branży elektrycznej | 10,00 |
doświadczenie Inspektora nadzoru w branży instalacyjnej | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SWIZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% wartości umowy brutto, najpóźniej w dniu podpisania umowy zgodnie z art. 147 - 151 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej c) Gwarancjach bankowych d) Gwarancjach ubezpieczeniowych e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rach. 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 i zaksięgowane na tym rachunku najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Zabezpieczenie w formie innej niż pieniądz powinno zabezpieczać roszczenia Zamawiającego tzn. termin ważności winien upływać 30 dni po terminie realizacji umowy - określonym w specyfikacji jako termin wykonania zamówienia. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka wyżej wymienionych. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bakowy Wykonawcy 6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia. Zmiana ta musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-12, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Doposaż.wypoż.SCWEW-finansowanego w ramach Proj.grant. "SCWEW we Wrocławiu" realizowanego w ramach przed.grant."Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą
- Dostawa śliniaków dziecięcych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz zapewnienie szerokopasmowego dostępu do internetu dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Przebudowa i modernizacja boisk do gier zespołowych i wielofunkcyjnego ośrodka gimnastycznego oraz budowa torów gimnastycznych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
- Remont kotłowni w budynku nr 240 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w trakcie realizacji inwestycji pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPWZOZ w Stargardzie w celu poprawy dostępności do opieki długoterminowe...".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi, instalacyjnymi i termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej w gminie Grodzisk Mazowiecki
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej przy realizacji inwestycji miejskich.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Branice - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (...)
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.