Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Rybnik: Wykonanie usługi konserwacji sprzętu mikrokomputerowego i komputerowych urządzeń peryferyjnych w Oddziałach Rybnik i Chrzanów wraz z podległymi Inspektoratami
Numer ogłoszenia: 54276 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi konserwacji sprzętu mikrokomputerowego i komputerowych urządzeń peryferyjnych w Oddziałach Rybnik i Chrzanów wraz z podległymi Inspektoratami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji sprzętu mikrokomputerowego i komputerowych urządzeń peryferyjnych w Oddziałach Rybnik i Chrzanów wraz z podległymi Inspektoratami z podziałem na dwa zadania: ZADANIE Nr I -Usługi konserwacji sprzętu mikrokomputerowego i komputerowych urządzeń peryferyjnych w Oddziale ZUS Rybnik wraz z podległymi Inspektoratami. 1. Miejscem wykonywania usługi konserwacji będą budynki Oddziału: a) Rybnik, ul. Reymonta 2 b) Rybnik ul. Jankowicka 13 c) Wodzisław Śląski ul. Witosa 30 d) Tychy ul. Ch.De Gaulle a 16 e) Racibórz, ul. Łąkowa 28 f) Pszczyna ul. Kopernika 22 2. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) 1009 szt. mikrokomputerów dyskowych na gwarancji b) 291 szt. drukarek laserowych stanowiskowych i sieciowych w tym: - 35 szt. drukarek na gwarancji - 256 szt. drukarek po gwarancji c) 10 szt. drukarek igłowych po gwarancji d) 112 szt. urządzeń wielofunkcyjnych w tym: - 94 szt. urządzeń na gwarancji - 18 szt. urządzeń po gwarancji. 3. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu rzeczowego konserwacji w przypadku: a) Wycofania sprzętu z eksploatacji z uwagi na jego uszkodzenie. b) Przekazania sprzętu do innej jednostki organizacyjnej. ZADANIE Nr II - Usługi konserwacji sprzętu mikrokomputerowego i komputerowych urządzeń peryferyjnych w Oddziale ZUS Chrzanów wraz z podległymi Inspektoratami. 1. Usługa konserwacji będzie wykonywana w n/w budynkach Odbiorcy usługi: a) Chrzanów, ul. Oświęcimska 14 b) Chrzanów, ul. Oświęcimska 19 c) Olkusz Al. 1000-lecia 11 d) Oświęcim, ul. Chopina 13 e) Sucha Beskidzka, ul. Rynek 12 f) Wadowice, ul. Teatralna 3 2. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) 576 szt. mikrokomputerów dyskowych na gwarancji b) 184 szt. drukarek laserowych stanowiskowych i sieciowych w tym: - 36 szt. drukarek na gwarancji - 148 szt. drukarek po gwarancji c) 42 szt. drukarek igłowych po gwarancji d) 1 szt. drukarka atramentowa po gwarancji e) 1 szt. skaner stanowiskowy po gwarancji f) 67 szt. urządzeń wielofunkcyjnych w tym: - 49 szt. urządzeń na gwarancji - 18 szt. urządzeń po gwarancji 3. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu rzeczowego konserwacji w przypadku: a) Wycofania sprzętu z eksploatacji z uwagi na jego uszkodzenie. b) Przekazania sprzętu do innej jednostki organizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na ww. zadania został określony w załącznikach nr 1 i 2 dla poszczególnych zadań do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.24.10-2, 50.32.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZADANIE I Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w ramach jednej umowy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę konserwacji sprzętu komputerowego w ramach której wykonał jednorazowo konserwację 1200 szt. sprzętu komputerowego (mikrokomputery, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne) z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. ZADANIE II Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w ramach jednej umowy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę konserwacji sprzętu komputerowego w ramach której wykonał jednorazowo konserwację 750 szt. sprzętu komputerowego (mikrokomputery, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne) z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu rzeczowego konserwacji w przypadku: a) Wycofania sprzętu z eksploatacji z uwagi na jego uszkodzenie. b) Przekazania sprzętu do innej jednostki organizacyjnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, pokój nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, pokój nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - usługi konserwacji sprzętu mikrokomputerowego i komputerowych urządzeń peryferyjnych w Oddziale ZUS Rybnik wraz z podległymi Inspektoratami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji sprzętu mikrokomputerowego i komputerowych urządzeń peryferyjnych w Oddziale ZUS Rybnik wraz z podległymi Inspektoratami. 1. Miejscem wykonywania usługi konserwacji będą budynki Oddziału: a) Rybnik, ul. Reymonta 2 b) Rybnik ul. Jankowicka 13 c) Wodzisław Śląski ul. Witosa 30 d) Tychy ul. Ch.De Gaulle a 16 e) Racibórz, ul. Łąkowa 28 f) Pszczyna ul. Kopernika 22 2. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) 1009 szt. mikrokomputerów dyskowych na gwarancji b) 291 szt. drukarek laserowych stanowiskowych i sieciowych w tym: - 35 szt. drukarek na gwarancji - 256 szt. drukarek po gwarancji c) 10 szt. drukarek igłowych po gwarancji d) 112 szt. urządzeń wielofunkcyjnych w tym: - 94 szt. urządzeń na gwarancji - 18 szt. urządzeń po gwarancji. 3. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu rzeczowego konserwacji w przypadku: a) Wycofania sprzetu z eksploatacji z uwagi na jego uszkodzenie. b) Przekazania sprzętu do innej jednostki organizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.24.10-2, 50.32.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr II - Usługi konserwacji sprzętu mikrokomputerowego i komputerowych urządzeń peryferyjnych w Oddziale ZUS Chrzanów wraz z podległymi Inspektoratami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji sprzętu mikrokomputerowego i komputerowych urządzeń peryferyjnych w Oddziale ZUS Chrzanów wraz z podległymi Inspektoratami. 1. Usługa konserwacji będzie wykonywana w n/w budynkach Odbiorcy usługi: a) Chrzanów, ul. Oświęcimska 14 b) Chrzanów, ul. Oświęcimska 19 c) Olkusz Al. 1000-lecia 11 d) Oświęcim, ul. Chopina 13 e) Sucha Beskidzka, ul. Rynek 12 f) Wadowice, ul. Teatralna 3 2. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) 576 szt. mikrokomputerów dyskowych na gwarancji b) 184 szt. drukarek laserowych stanowiskowych i sieciowych w tym: - 36 szt. drukarek na gwarancji - 148 szt. drukarek po gwarancji c) 42 szt. drukarek igłowych po gwarancji d) 1 szt. drukarka atramentowa po gwarancji e) 1 szt. skaner stanowiskowy po gwarancji f) 67 szt. urządzeń wielofunkcyjnych w tym: - 49 szt. urządzeń na gwarancji - 18 szt. urządzeń po gwarancji 3. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu rzeczowego konserwacji w przypadku: a) Wycofania sprzętu z eksploatacji z uwagi na jego uszkodzenie. b) Przekazania sprzętu do innej jednostki organizacyjnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.24.10-2, 50.32.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup trzech samochodów towarowo-osobowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony do przewozu pracowników oraz materiałów z podziałem na zadania
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze (pielęgnacyjne) oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi
- Modernizacja systemu FUDO poprzez przeniesienie licencji z appliance (klaster FUDO 3000) na serwery wirtualne wraz wzapewnienie wsparcia dla systemu przez okres 12 miesiecy lub dostarczenie i wdrożenie nowego systemu PAM (Privileged Access Management)
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 zadań
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg 2
- Modernizacja układu sterowania gęstością cieczy ciężkiej zawiesinowej dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





