Og³oszenie z dnia 2018-04-11
Og³oszenie nr 542380-N-2018 z dnia 2018-04-11 r.
Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Modrzu : Remont szko³y w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Modrzu , krajowy numer identyfikacyjny
00122535600000, ul.
T.Ko¶ciuszki
14
,
62-060
Modrze, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
61 8195 772, e-mail
szkolamodrze@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.steszew.pl/index.php?id=40
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Modrzu, Modrze ul. Ko¶ciuszki 14, 62-060 Stêszew
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont szko³y w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu
Numer referencyjny:
ZS-P MODRZE 341.1.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont szko³y przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu z podzia³em na czê¶ci: Czê¶æ I: Remont dachu Czê¶æ II: Remont pomieszczeñ Wymagania szczegó³owe: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych w zakresie szczegó³owo okre¶lonym w opisie przedmiotu zamówienia - w kosztorysie ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) udzielenie min. 36 miesiêcznego okresu gwarancji na zastosowane materia³y budowlane i wykonane roboty budowlane, licz±c od dnia uzyskania odbioru koñcowego robót bez uwag; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Technologia wykonania prac: 1) Prace zwi±zane z wykonaniem inwestycji nale¿y prowadziæ zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotycz±cymi wymagañ technicznych, ochrony ¶rodowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedz± techniczn±. 2) Wszystkie zastosowane materia³y musz± posiadaæ odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz byæ zgodne z Polskimi Normami. 3) Wykonawca, na w³asn± odpowiedzialno¶æ i na swój koszt, winien podj±æ wszelkie ¶rodki zapobiegawcze wymagane przez rzeteln± praktykê budowlan± oraz aktualne okoliczno¶ci, aby zabezpieczyæ prawa w³a¶cicieli posesji s±siaduj±cych z placem budowy/robót i unikaæ powodowania tam jakichkolwiek zak³óceñ czy szkód. 4) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powsta³e w wyniku realizacji przedmiotu umowy w stosunku do osób trzecich. Wykonawca wykona wszelkie niezbêdne prace dla prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace nale¿y wykonaæ zgodnie z za³±czonym przedmiarem i dokumentacj± przetargow± oraz w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. Zaleca siê, aby Wykonawca na w³asny koszt dokona³ wizji lokalnej miejsca robót. Gwarancja 1) Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ na zastosowane materia³y i roboty budowlane min. 36 miesiêcznej gwarancji jako¶ci licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego bez uwag. 2) Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji. 3) Je¿eli zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 14 pa¼dziernika 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 4) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Nazw± w³asn± jest nazwa, pod któr± oznaczany przez ni± przedmiot wystêpuje (lub wystêpowa³by) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Klauzula spo³eczna: Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r.. poz. 1502 z pó¼n. zm.) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: pracowników fizycznych bezpo¶rednio wykonuj±cych roboty budowlane. 2.4.3. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wy¿ej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.4.4. Wykonawca: 1) zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy ¶wiadcz±cy us³ugi bêd± w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2014 r., poz. 1502 ze zm.) 2) ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 5 dni roboczych, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ do wgl±du zanonimizowane kopie umów o pracê( kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników, Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania), zawartych przez Wykonawcê z pracownikami ¶wiadcz±cymi us³ugi oraz o¶wiadczenia ww. osób, ¿e s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2008 ze zm.), 3) ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 5 dni roboczych, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracê wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lone w przedmiarze robót. 4) nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê kopii umów zawartych przez Wykonawcê z pracownikami ¶wiadcz±cymi us³ugi w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego zgodnie z pkt 2 bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracê. 5) za niedope³nienie wymogu zatrudniania pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne w wysoko¶ci okre¶lonej w za³±czonym do SIWZ wzorze umowy. 2.5. Zamawiaj±cy nie wprowadza zastrze¿enia wskazuj±cego na obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45260000-7 |
| 45261000-4 |
| 45111200-0 |
| 45111220-6 |
| 45261100-5 |
| 45261210-9 |
| 45261320-3 |
| 45261410-1 |
| 45261420-4 |
| 45261910-6 |
| 45261920-9 |
| 45300000-0 |
| 45312311-0 |
| 45262100-2 |
| 45262120-8 |
| 45262110-5 |
| 45000000-7 |
| 45100000-8 |
| 45111220-6 |
| 45400000-1 |
| 45410000-4 |
| 45421000-4 |
| 45421131-1 |
| 45430000-0 |
| 45431000-7 |
| 45432110-8 |
| 45432111-5 |
| 45442000-7 |
| 45442100-8 |
| 45300000-0 |
| 45310000-3 |
| 45311100-1 |
| 45311200-2 |
| 45314300-4 |
| 45314310-7 |
| 45314320-0 |
| 45317000-2 |
| 45332000-3 |
| 45332200-5 |
| 45332300-6 |
| 45332400-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-06-25 lub zakoñczenia: 2018-08-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonania oceny spe³niania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± kwotê równ± co najmniej: 100 000,00 PLN (np. polisa wraz z dowodem zap³aty)
Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± "spe³nia-nie spe³nia", na podstawie z³o¿onych dokumentów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek lub ³±czna warto¶æ ubezpieczenia bêdzie na kwotê okre¶lon± w specyfikacji,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie ukoñczy³ co najmniej 1 remont budynku administracji samorz±dowej/pañstwowej lub jednostek organizacyjnych o warto¶ci co najmniej 40.000,00 PLN wraz z podatkiem vat z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zosta³y wykonane.
Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± "spe³nia-nie spe³nia", na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie spe³niony, je¿eli chocia¿ jeden z wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Informacja dla Wykonawców, którzy maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 8.3 3) - 4): 1) sk³ada dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu; 2) sk³ada dokument wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem tego terminu. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów:
1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej,
Zamawiaj±cy w odniesieniu do ka¿dej z czê¶ci nie okre¶li³ minimalnych poziomów zdolno¶ci w zakresie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, zatem nie ¿±da przed³o¿enia dokumentów w powy¿szym zakresie.
2) w zakresie dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej - potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego,
3) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) wykazu zamówieñ polegaj±cych na remoncie budynku administracji samorz±dowej/pañstwowej lub jednostek organizacyjnych na kwotê okre¶lon± przez Zamawiaj±cego, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³uga ta zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy - za³±cznik nr 5,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy; 2) kosztorys ofertowy 3) zobowi±zanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach okre¶lonych w art. 22a niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - je¶li dotyczy. 4) pe³nomocnictwo - je¶li dotyczy Dysponowanie zasobami innego podmiotu. 8.4.1.Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w pkt. 7.2. niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 8.4.2. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ "stosowna sytuacja" o której mowa w pkt. 8.4.1. niniejszej SIWZ wyst±pi wy³±cznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego o którym mowa w ust. 2 winno byæ z³o¿one w formie orygina³u. Zobowi±zanie musi wskazywaæ: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) informacjê czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugê, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 2) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 8. 3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugê, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 8.4.3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt.8.1. lit 3) i 4). 8.4.4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) - pkt. 7.2. lit 1) - 3) specyfikacji. 8.4.5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w pkt.7.2 lit. 1)-3). Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. 8.7.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. 3)-4) niniejszej SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te maj± wstêpnie potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 8.7.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz±, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, które powinno dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Pe³nomocnictwo nale¿y przed³o¿yæ w oryginale lub w notarialnie potwierdzonej kopii. 8.7.3. Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Najni¿sza cena | 60,00 |
| Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawc± stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 18.2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres, w szczególno¶ci mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieñ podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego; c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ; b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcê, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca: a) na podstawie postanowieñ umownych, o których mowa w pkt 1; b) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy; c) w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzgl±dem jego podwykonawców; 5) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy albo, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 18.3. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obydwu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, je¿eli s³u¿yæ bêdzie nale¿ytemu wykonaniu umowy. 18.4. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy. Postanowienia umowy mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach: 1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy; 2) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT - warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa; 3) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych , w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 4) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 5) zmiana terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) wyd³u¿enie terminu realizacji umowy, je¿eli z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych polegaj±cych na intensywnych opadach deszczu, gradu, ¶niegu itp. oraz w przypadku wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych panuj±cych w trakcie realizacji umowy, których nie da³o siê przewidzieæ z nale¿yt± staranno¶ci±, wykonawca zmuszony jest przerwaæ realizacje robót lub nie jest w stanie ich zrealizowaæ w normalnym trybie czynno¶ci. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wyd³u¿eniu o uzasadniony powy¿szymi okoliczno¶ciami okres; b) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej; c) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach okre¶lonych w art. 32 ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; d) konieczno¶ci wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót bêd±cych przedmiotem umowy lub odst±pienia przez Zamawiaj±cego od realizacji ich czê¶ci - zmiana zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia wykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji, w przypadku konieczno¶ci zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy, zastosowania rozwi±zañ zamiennych, zastêpczych lub równowa¿nych, które nie by³y przewidziane przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zakresu prac, wy³±cznie w zakresie niezbêdnym do zgodnego z dokumentacj±, obowi±zuj±cymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. Obliczenie warto¶ci robót podlegaj±cych zamianie, o któr± zmienione (pomniejszone lub zwiêkszone) zostanie wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy, nast±pi na podstawie zamiennego przedmiaru robót. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, poprzez wyd³u¿enie odpowiednio o czas konieczny dla wprowadzenia tych zmian; W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty. 6) zmiana sposoby spe³nienia ¶wiadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia: a) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci: konieczno¶æ realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych, materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia b±d¼ ze wzglêdu na zamiany obowi±zuj±cego prawa; b) wyst±pienie robót zamiennych - wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmianie odpowiednio o kwotê wynikaj±c± z zaakceptowanego przez przedstawiciela Zamawiaj±cego kosztorysu ró¿nicowego, bez mo¿liwo¶ci przekroczenia wysoko¶ci wynagrodzenia umownego okre¶lonego w umowie; 7) pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany w umowie: a) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami; b) zmiany rozwi±zañ technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania wed³ug dokumentacji projektowej powodowa³aby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, by³aby niemo¿liwa lub gdy zaistnia³aby, z przyczyn wynikaj±cych z dokumentacji projektowej, konieczno¶æ wstrzymania prowadzonych przez wykonawcê robót budowlanych; dopuszcza siê wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianê terminu zakoñczenia robót budowlanych ( w zwi±zku z konieczno¶ci± opracowania i uzgodnienia rozwi±zañ niezbêdnych do w³a¶ciwej realizacji robót); w umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotycz±ce terminów: zostanie okre¶lony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakoñczenia robót budowlanych; c) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; przez okoliczno¶æ si³y wy¿szej Strony rozumiej± zdarzenie zewnêtrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ ani jemu zapobiec, obejmuj±ce w szczególno¶ci wojny, epidemie, po¿ary, dzia³ania wojenne (bez wzglêdu na to czy wojna zosta³a wypowiedziana), inwazje, dzia³ania wrogów zagranicznych, rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe, rozruchy z wyj±tkiem tych, które s± ograniczone wy³±cznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiaj±cego, dzia³ania si³ przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Remont dachu |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45260000-7, 45261000-4, 45111200-0, 45111220-6, 45261100-5, 45261210-9, 45261320-3, 45261410-1, 45261420-4, 45261910-6, 45261920-9, 45300000-0, 45312311-0, 45262100-2, 45262120-8, 45262110-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-06-25
data zakoñczenia: 2018-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najni¿sza cena | 60,00 |
| Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Remont pomieszczeñ |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111220-6, 45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45421131-1, 45430000-0, 45431000-7, 45432110-8, 45432111-5, 45442000-7, 45442100-8, 45300000-0, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45314300-4, 45314310-7, 45314320-0, 45317000-2, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-06-25
data zakoñczenia: 2018-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Najni¿sza cena | 60,00 |
| Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI MODRZE
wiêcej: przetargi MODRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup agregatu pr±dotwórczego wraz z monta¿em i uruchomieniem w tutejszym Domu.
- Przebudowa dachu na budynku stodo³y
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU U¯YTKOWANIA CZʦCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnêtrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urz±dzenia grzewczego (generator ciep³a: kocio³ zewnêtrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 12, gm. B³onie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/105 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. B³onie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnêtrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urz±dzenia grzewczego (generator ciep³a: kocio³ zewnêtrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 11, gm. B³onie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/119 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. B³onie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnêtrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urz±dzenia grzewczego (generator ciep³a: kocio³ zewnêtrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 10, gm. B³onie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/120 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. B³onie obszar wiejski.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





