eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPRACE OGRODNICZO-PORZĄDKOWE NA TERENIE PARKÓW



Ogłoszenie z dnia 2005-10-14

POZYCJA 54228

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: PRACE OGRODNICZO-PORZĄDKOWE NA TERENIE PARKÓW Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Oczyszczania Miasta, do kontaktów: Andrzej Steć, Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6212271 do 79 w. 115 lub 1, fax 022 6282674, e-mail: org@zom.waw.pl, zom.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE OGRODNICZO-PORZĄDKOWE NA TERENIE PARKÓW. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Prace ogrodniczo - porządkowe na terenie parków w latach 2006 - 2008 -pielęgnacja zieleni niskiej (trawniki, skupiny krzewów, żywopłoty, różanki), pielęgnacja zieleni wysokiej, -ukwiecenie wraz z wykonaniem szkicu powykonawczego, -przesadzanie i sadzenie drzew i krzewów wraz z wykonaniem szkiców powykonawczych, -utrzymywanie czystości, -odśnieżanie alejek, schodów i placów - ręczne i mechaniczne, -remonty elementów małej architektury, -uzupełnianie brakujących ławek i koszy, -wykonywanie drobnych prac remontowych alejek, schodów itp., napraw ławek, koszy, -zakres prac może ulec zmianom wynikającym z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 120,24 ha. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 37.000,00 PLN /dla wszystkich części/. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z zapisami SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz okreslone w SIWZ: 1.wniosą wadium zgodnie z formą i zasadami określonymi w Części VI niniejszej SIWZ; oraz dla CZĘŚCI I - PARK UJAZDOWSKI 1.w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia poprzedzającego złożenie ofert wstecz) wykonywali prace pielęgnacyjne w parkach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5 ha. Zakres prac w każdym parku powinien obejmować minimum: pielęgnację drzew, pielęgnację krzewów, koszenie trawników, prace porządkowe, odśnieżanie alejek parkowych, prace te powinny być wykonywane przez okres nie krótszy niż 10 kolejnych miesięcy. Łącznie w ciągu ostatnich trzech lat (z zastrzeżeniem wykonywania prac przez 10 kolejnych miesięcy), Wykonawca powinien wykonać prace polegające na: pielęgnacji drzew nie mniej niż 30 szt., pielęgnacji krzewów na powierzchni nie mniejszej niż 10 arów, koszeniu trawników na powierzchni nie mniejszej niż 2 ha, wykonaniu prac porządkowych na powierzchni nie mniejszej niż 2 ha, odśnieżaniu zimowym alejek parkowych na powierzchni nie mniejszej niż 5 arów, b) w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia poprzedzającego złożenie ofert wstecz) wykonali prace polegające na: sadzeniu i pielęgnacji bylin na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 200 m2, wykonaniu ukwiecenia sezonowego na powierzchni nie mniejszej niż 150 m2. 2.dysponują potencjałem kadrowym gwarantującym prawidłową realizację zamówienia; 3.posiadają sprzęt zapewniający prawidłowe wykonanie zamówienia; CZĘŚCI II - PARK SKARYSZEWSKI 1.a) w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia poprzedzającego złożenie ofert wstecz) wykonywali prace pielęgnacyjne w parkach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 20 ha. Powierzchnia przynajmniej jednego z wykazanych parków nie może być mniejsza niż 5 ha, a pozostałych nie mniejsza niż 2 ha. Zakres prac w każdym parku powinien obejmować minimum: pielęgnację drzew, pielęgnację krzewów, koszenie trawników, prace porządkowe, odśnieżanie alejek parkowych, prace te powinny być wykonywane przez okres nie krótszy niż 10 kolejnych miesięcy. Łącznie w ciągu ostatnich trzech lat (z zastrzeżeniem wykonywania prac przez 10 kolejnych miesięcy), Wykonawca powinien wykonać prace polegające na: pielęgnacji drzew nie mniej niż 100 szt., pielęgnacji krzewów na powierzchni nie mniejszej niż 30 arów, koszeniu trawników na powierzchni nie mniejszej niż 10 ha, wykonaniu prac porządkowych na powierzchni nie mniejszej niż 10 ha, odśnieżaniu zimowym alejek parkowych na powierzchni nie mniejszej niż 20 arów, b) w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia poprzedzającego złożenie ofert wstecz) wykonali prace polegające na: sadzeniu i pielęgnacji bylin na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 100 m2, wykonaniu ukwiecenia sezonowego na powierzchni nie mniejszej niż 200 m2. 2.dysponują potencjałem kadrowym gwarantującym prawidłową realizację zamówienia; 3.posiadają sprzęt zapewniający prawidłowe wykonanie zamówienia; CZĘŚCI III - PARK IM JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO - POLE MOKOTOWSKIE 1.a) w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia poprzedzającego złożenie ofert wstecz) wykonywali prace pielęgnacyjne w parkach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 25 ha. Powierzchnia przynajmniej jednego z wykazanych parków nie może być mniejsza niż 5 ha, a pozostałych nie mniejsza niż 2 ha. Zakres prac w każdym parku powinien obejmować minimum: pielęgnację drzew, pielęgnację krzewów, koszenie trawników, prace porządkowe, odśnieżanie alejek parkowych, prace te powinny być wykonywane przez okres nie krótszy niż 10 kolejnych miesięcy. Łącznie w ciągu ostatnich trzech lat (z zastrzeżeniem wykonywania prac przez 10 kolejnych miesięcy), Wykonawca powinien wykonać prace polegające na: pielęgnacji drzew nie mniej niż 100 szt., pielęgnacji krzewów na powierzchni nie mniejszej niż 20 arów, koszeniu trawników na powierzchni nie mniejszej niż 10 ha, wykonaniu prac porządkowych na powierzchni nie mniejszej niż 10 ha, odśnieżaniu zimowym alejek parkowych na powierzchni nie mniejszej niż 20 arów, b) w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia poprzedzającego złożenie ofert wstecz) wykonali prace polegające na: sadzeniu i pielęgnacji bylin na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 200 m2, wykonaniu ukwiecenia sezonowego na powierzchni nie mniejszej niż 150 m2. 2.dysponują potencjałem kadrowym gwarantującym prawidłową realizację zamówienia, 3.posiadają sprzęt zapewniający prawidłowe wykonanie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: -Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; -aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy; -Zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 ustawy o odpadach (Dz.U. nr 62 z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późn. zm.) wydane przez właściwe organy - w zakresie zbierania odpadów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: -aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz zrealizowanych prac. 2. Wykaz posiadanego potencjału kadrowego niezbędnego do realizacji zamówienia. 3. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 44 - 42408 z dnia 03.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZOM/KP/70/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.11.2005, godzina 09:15, pok. 106 I piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace ogrodniczo - porządkowe na terenie Parku Ujazdowskiego wraz z Pl. Trzech Krzyży oraz Pl. Na Rozdrożu. 3) Zakres lub wartość: Powierzchnia 5,48 ha. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace ogrodniczo - porządkowe na terenie Parku Skaryszewskiego oraz Ronda Waszyngtona. 3) Zakres lub wartość: Powierzchnia 49,68 ha. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace ogrodniczo - porządkowe na terenie Parku Pole Mokotowskie oraz Ronda Jazdy Polskiej. 3) Zakres lub wartość: Powierzchnia 65,08 ha. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.