Ogłoszenie z dnia 2005-10-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toszek: dostawa mięsa, wędlin, wyrobów wędliniarskich, kurczaków i półtusz - 43/PN/DEG/JK/2005
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny, do kontaktów: inż. Erwin Janysek - z-ca dyrektora ds. Ekonomiczno-Eksploatacyjnych, ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212; 2334325, fax 032 2335244, e-mail: info@szpitaltoszek.pl, www.szpitaltoszek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa, wędlin, wyrobów wędliniarskich, kurczaków i półtusz - 43/PN/DEG/JK/2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa mięsa, wędlin, wyrobów wędliniarskich, kurczaków i półtusz dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku na okres trzech miesięcy od dnia podpisania umowy. Cały asortyment powinien spełniać Polskie Normy przenoszące normy zharmonizowane lub Polskie Normy. Do każdej partii towaru wymagany jest handlowy dokument identyfikacyjny. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.33.00 - Tusze wieprzowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.13.11.00 - Produkty mięsno - wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa pakiety: pakiet I - mięso, wędliny, wyroby wędliniarskie i kurczaki pakiet II - półtusze wieprzowe skórowane. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;
III.1) Wymagane wadium: pakiet I - 1.000,00 zł, pakiet II - 1.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki art. 22 Prawa Zamówień Publicznych i określone w SIWZ oraz niewykluczeni na podstawie art. 22 ustawy (Dz. U. 19/2004 z późn. zm.).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.11.2005, cena - 30.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.11.2005, godzina 11:00, SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszzku - budynek administracji szpitala pokój nr 6.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.
INNE PRZETARGI TOSZEK
więcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Artykuły żywnościowe cz. II
- Sukcesywne dostawy wędlin i podrobów drobiowych
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. GABRIELA NARUTOWICZA W GRÓJCU 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wieprzowych i drobiowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.