eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegomprzebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wesołej w Strzegomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-19

POZYCJA 54177

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Strzegom: przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wesołej w Strzegomiu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Strzegom, do kontaktów: mgr Katarzyna Nowakowska, mgr Monika Pawlik, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, fax (074 ) 856-05-16, e-mail: strzegom@strzegom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strzegom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wesołej w Strzegomiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Strzegom, ul.Wesoła 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul.Wesołej 2 w Strzegomiu z wyłączeniem prac związanych z realizacją mieszkań na poddaszu, polegająca na: 1. adaptacji pomieszczeń piwnicznych na komórki lokatorskie, 2. adaptacji istniejących pomieszczeń parteru na 3 mieszkania dwupokojowe, 3. adaptacji pomieszczeń na 1 piętrze na: 1 mieszkanie trzypokojowe, 1 mieszkanie dwupokojowe oraz 1 mieszkanie jednopokojowe, 4. zagospodarowaniu terenu i zieleni przy budynku. Kubatura budynku - 2 260 m3, Powierzchnia zabudowy - 201,25 m2 Roboty obejmują: -wykonanie instalacji elektrycznej, domofonowej, telefonicznej, odgromowej i uziemiającej (45310000-3, 45311000-0, 43331210-1) oraz sieci AiZ (RTV i TVK) , -wykonanie przyłącza wodociągowego oraz wewnętrznych instalacji co, instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji gazowej (45331100-7, 45333000-0, 45333000-9), -wykonanie robót murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, malarskich, płytkarskich, betoniarskich (45262520-2, 45262300-4, 45262300-4, 45410000-4, 45430000-0, 45431000-7, 45440000-3 ), -wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą (45421100-5, 45421130-4), -wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wymianę pokrycia dachowego na nowe - dachówka ceramiczna karpiówka (45261210-9), -ocieplenie istniejących ścian budynku, poddasza i stropów 45320000-6, 45321000-345442300-0), -przebudowę istniejących elementów więźby dachowej, wykonaniu zabezpieczenia przeciwpożarowego i grzybobójczego, -wyprowadzeniu na poddasze pionów instalacyjnych oraz montażu drzwi wejściowych, -zagospodarowaniu terenu i zieleni przy budynku (wykonanie wjazdów i wejść na działkę, miejsca zabaw dla dzieci, miejsca wypoczynku dla osób starszych, alejek pieszych, miejsc parkingowych, zasadzenie zieleni, ścieku powierzchniowego betonowego z odprowadzeniem w kierunku ulicy) 451112000-0, 45233220-7). -roboty rozbiórkowe i demontażowe wynikające z w/w robót(45110000-1), Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także: -organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, -po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywóz gruzu oraz materiałów powstałych po rozbiórce na wysypisko śmieci, utylizacja odpadów budowlanych. Szczegółowe rozwiązania techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił min.: - 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na roboty dachowe i 36 miesięcy na roboty pozostałe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymagał będzie złożenia kosztorysu ofertowego na etapie składania ofert 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia - powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 260

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żadał wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości - 5 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót budowlanych, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego o wartości co najmniej 900 000,00 złotych, b) dysponują: 1) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w branży instalacji sanitarnych, 3) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w branży instalacji elektrycznych, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 300 000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Zamawiający po uprzedniej ocenie czy wykonawca spełnia podane wyżej wymagane warunki minimalne sporządzi ranking wykonawców na podstawie wykazu robót oraz dokumentów potwierdzających ich prawidłowe wykonanie. Za każdą wykazaną i udokumentowaną robotę budowlaną, o której mowa w ppkt. 2a (powyżej wymaganej 1, za którą wykonawca otrzyma 0 pkt.) wykonawcy otrzymają po 1 pkt. Do składania ofert zostanie dopuszczonych 5 wykonawców z najwyższą ilością punktów. W przypadku jeżeli dwóch lub więcej wykonawców kwalifikujących się na 5 miejscu rankingu uzyska jednakową ilość punktów zamawiający zaprosi tych wszystkich, którzy uzyskali jednakową ilość punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty, z treści których powinno wynikać spełnienie wymaganych ww. warunków: Warunek nr 1: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca może złożyć odpis wydany z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd/sąd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - \stan aktualny na dzień ..\ przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie przez ten organ kserokopii \za zgodność z oryginałem\ nie stanowi potwierdzenia aktualności). Warunek Nr 2a: Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. Dla wszystkich robót wymienionych w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek Nr 2b: 1) Wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek nr 3: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Warunek nr 4: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, wykazów oraz wniosku o dopuszczenie do udziału dostępne są na stronie internetowej zamawiającego: www.bip.strzegom.pl/strony/przetargi.htm UWAGA ! Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Upoważnienie do podpisania wniosku, oferty, potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem w imieniu wykonawcy musi wynikać bezpośrednio z przedstawionych dokumentów . Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie V. Z wyjątkiem wykazu wykonanych robót budowlanych oraz wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, które można złożyć wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym ogłoszeniu przy czym w przypadku warunku nr 2 i 3 wystarczające jest łączne spełnienie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz.606) zamiast wymienionych wyżej dokumentów tj.: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, - aktualnej informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 4) zaświadczenie właściwego organu sądowego, administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jw.). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.