Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Słubice: Remont i rozbudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na gminną bibliotekę publiczną, centrum informacji i działalność kulturalną w Słubicach, pow. płocki, woj. mazowieckie.
Numer ogłoszenia: 54149 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Słubice, ul. Płocka 32, 09-533 Słubice, woj. mazowieckie, tel. 024 2778056, fax 024 2778210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslubice.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i rozbudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na gminną bibliotekę publiczną, centrum informacji i działalność kulturalną w Słubicach, pow. płocki, woj. mazowieckie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Remont budynku istniejącego i rozbudowa budynku o łącznej pow. użytkowej 406,76 m2, kubaturze 2.205 m3 ; niepodpiwniczony, w części z poddaszem nieużytkowym, kryty dachem wielospadowym, rozbudowa zaprojektowana w technologii tradycyjnej ( pow. użytkowa 124,48 m2, kubatura 583 m3) - Instalacja wod-kan, co i wentylacja - Instalacja elektryczna wewn. i telefoniczna - Kotłownia olejowa - Roboty rozbiórkowe - Budowa opaski ,placu utwardzonego, parkingu( z polbruku) oraz płyty betonowej pod pojemniki na odpady - Infrastruktura techniczna : a) przyłącze wodociągowe b) przyłącze kanalizacji sanitarnej c) przyłącze kablowe nn
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.30 - Biblioteki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymagać będzie wpłaty wadium w wysokości 20 000 PLN - dotyczy wykonawców zaproszonych do składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców, składających ofertę wspólną. 2. posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach, w tym: kierownika budowy o uprawnieniach w specjalności budowlanej i kierowników robót z uprawnieniami w zakresie instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych, legitymujących się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców. 3. wykażą się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości min. 300.000 PLN. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców. 4. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców, występujących wspólnie. 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 PLN. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców, występujących wspólnie. 6. udzielą gwarancji na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac. 7. zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy inwestycje, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (sale gimnastyczne, hale sportowe). Zrealizowane roboty winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokóły odbioru). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający dokona oceny w następujący sposób: - za wykonanie większej ilości zadań, obejmujących wykonanie obiektów sal gimnastycznych lub hal sportowych, ponad wymagane minimum 3, zamawiający przyzna wykonawcy 10 punktów za każde następne zadanie, potwierdzone referencjami lub innym dokumentem, stwierdzającym należyte wykonanie. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o miejscu na liście rankingowej decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych obiektów j.w., wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie i potwierdzonych w referencjach lub innych dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających podane w wykazie dane oraz należyte wykonanie robót. f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. g) informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym- zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru zał. nr 1. j) deklarację dot. oferowanego okresu gwarancji. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy, uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 11.A. a, b, c, d składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych warunków Zamówienia otrzymają wykonawcy zaproszeni do złożenia oferty.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Słubice; 09-533 Słubice, ul. Płocka 32 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Wykonanie wybranych robót elektrycznych w ramach zadania: "Remont basenu kąpielowego zewnętrznego" w Słubicach
- Świadczenie usług pocztowych
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





