To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-10
Brwinów: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Krosna o długości ok. 1200,00 mb PE d. 110 mm W ramach zadania inwestycyjnego pn. (Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w sołectwie Krosna)
Numer ogłoszenia: 54032 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21440 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Krosna o długości ok. 1200,00 mb PE d. 110 mm W ramach zadania inwestycyjnego pn. (Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w sołectwie Krosna).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Budowa sieci wodociągowej w ul. Słonecznej w miejscowości Krosna (PE HD 100, dn. 110 mm x 4,2, L = ok. 1 200,00 mb). 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją zawartą w załączniku nr 9 do SIWZ, a ponadto: 1)budowa sieci wodociągowej w ul. Słonecznej w miejscowości Krosna (PE HD 100, dn. 110 mm x4,2, L = ok. 1 200,00 mb), 2)wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu na czas robót wg wymagań zarządzającego w drogach w których zlokalizowany jest wodociąg oraz wykonanie tymczasowego oznakowania dróg i ulic na czas robót zgodnie z projektami organizacji ruchu, 3)uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście w teren z robotami oraz uzyskanie protokołów odbioru po zakończeniu prac, 4)uzyskanie zgody zarządzającego oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót. Opłata za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych gminnych zgodnie z uchwałami Rady Miejskiej w Brwinowie Nr XLV/483/2005, XLIX/513/2005, XLV/369/2009, LXXI/657/2010 w sprawie wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych (http://www.brwinow.bip-jst.pl/), 5)kompleksowa obsługa geodezyjna, 6)zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 7)częściowa wymiana gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózka nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 8)odwodnienie wykopów zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust.4, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 9)usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną w ramach umowy, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 10)zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD i STWiOR, 11)ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych, 12)spisanie protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 13)badanie materiałów, na które nie ustawiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołu końcowego odbioru robót, 14)odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 15)zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 16)uzgodnienie z zarządcami dróg niezbędnych objazdów celem zapewnienia dojazdu do posesji i dostępu do budynków mieszkańców (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 17)zapewnienie maksymalnej ochrony istniejącego drzewostanu tzn. w pobliżu drzew oraz pod drzewami, 18)wykonanie połączenia (wcinki) z istniejącą siecią wodociągową - pod nadzorem przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brwinowie Sp. z o.o. z/s w Brwinowie ul. Kościuszki 4A, a w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej - uzgodnienie z właścicielem wodociągu, 19)wykonanie kompletnych badań fizyko - chemicznych i biologicznej czystości wody i przedstawienie pozytywnych badań w min. 2 egz., 20)w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej uzgodnić z właścicielem wodociągu. (do dokumentów odbiorowych dołączyć potwierdzenie uregulowania za pobraną wodę), 21)Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 3 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 3 egzemplarzach, 22)zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 23)zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 4, normami branżowymi oraz wynikających z przeprowadzonych oględzin i inwentaryzacji w terenie (uszkodzone krawężniki drogowe uzupełnić we własnym zakresie). 4. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 3 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 3 egzemplarzach. 6. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 7. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z paragrafem 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wykonawstwo Robót Wodno-Sanitarnych BANGO Sp. J. Sławomir Goszczycki, Zdzisław Banaszczak, Wojciech Nowicki, Brochocinek 11, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233332,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100996,79
Oferta z najniższą ceną: 100996,79 / Oferta z najwyższą ceną: 235700,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Rozbudowa i przebudowa ul. Poprzecznej w Brwinowie
- Przebudowa ciągu ulic od ul. S. Woydy do budynków TBS przy ul. Piłsudskiego 21 D i 23 C w Brwinowie.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w Rykach oraz rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w Rykach
- Przebudowa pasażu Feliksa Rajczaka w ramach projektu pn. Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej w Zduńskiej Woli
- Rekultywacja Kwatery S1 na terenie składowiska ZZO przy ul. Meteorytowej 1 w Suchym Lesie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





