eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmObsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 540271978-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Chełm:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 628985-N-2019
Data: 2019-11-29

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000, ul. ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5631461 do 63, e-mail tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, faks 825 630 450.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.chelm.pl, www.mpgk.home.pl - adres techniczny

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 PLN, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia kredytu, najpóźniej w dniu następnym po 01.01.2020 r. 1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 2. Wykonawca winien posiadać siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej 3 punkty obsługi kasowej na terenie miasta Chełma, czynne od poniedziałku do piątku, nie krócej niż przez 6 godzin dziennie. 3. Wykonawca uzyska dodatkowe punkty za zainstalowanie bankomatu/wpłatomatu (zwany dalej: "Bankomat") na budynku siedziby głównej Zamawiającego przy ul. Wołyńskiej 57 (obiekt jest technicznie przystosowany do montażu bankomatu, monitorowany 24 h/ dobę, z ogólnodostępnym parkingiem) na własny koszt. Zamawiający nie będzie żądał żadnych opłat związanych z bankomatem. 3.1. Wykonawca w przypadku zaoferowania zainstalowania bankomatu jest zobowiązany do ubezpieczenia go od dewastacji, kradzieży, uszkodzenia itd. oraz dostarczyć kopię polisy, potwierdzoną za zgodność, do Zamawiającego w dniu zakończenia jego instalacji. 4. Informacja o sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego została udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego. 5. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem postępowania.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 PLN, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia kredytu, najpóźniej w dniu następnym po 01.01.2020 r. 1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 2. Wykonawca winien posiadać siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej 3 punkty obsługi kasowej na terenie miasta Chełma, czynne od poniedziałku do piątku, nie krócej niż przez 6 godzin dziennie. 3. Wykonawca uzyska dodatkowe punkty za zainstalowanie bankomatu/wpłatomatu (zwany dalej: "Bankomat") na budynku siedziby głównej Zamawiającego przy ul. Wołyńskiej 57 (obiekt jest technicznie przystosowany do montażu bankomatu, monitorowany 24 h/ dobę, z ogólnodostępnym parkingiem) na własny koszt. Zamawiający nie będzie żądał żadnych opłat związanych z bankomatem. 3.1. Wykonawca w przypadku zaoferowania zainstalowania bankomatu jest zobowiązany do ubezpieczenia go od dewastacji, kradzieży, uszkodzenia itd. oraz dostarczyć kopię polisy, potwierdzoną za zgodność, do Zamawiającego w dniu zakończenia jego instalacji. 4. Informacja o sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego została udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego. 5. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem postępowania. 6. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach: 6.1. Określonych we wzorze umowy, jaką zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą (załącznik nr 5 lub 5a). 6.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy według wzoru wykonawcy z zastrzeżeniem, że wzór umowy wykonawcy musi zawierać wszystkie postanowienia określone w załączniku nr 5 lub 5a. 6.2. Określonych w regulaminach danego wykonawcy, przy czym wzór umowy (załącznik nr 5 lub 5a) oraz dokumenty zamawiającego określone we wzorze mają pierwszeństwo zastosowania w realizacji zamówienia przed innymi regulacjami wykonawcy (np. regulaminami, cennikami) mającymi odniesienie do realizacji przedmiotu umowy. 6.3. Wybór umowy jaką zawrą Strony zostanie określony w Druku oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Zamawiający zobowiązuje się, iż w okresie max. 12 m-cy od dnia zawarcia umowy zlikwidowane zostaną rachunki w innych bankach a w drukach zapłaty będzie wskazany numer rachunku Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę. 7.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość otworzenia i prowadzenia rachunków w innych instytucjach finansowych (w tym bankach) w przypadku pozyskania funduszy na cele szczególne.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Wzór umowy, jaką zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą zawarty jest w załączniku nr 5 i 5a. 2. Rozliczenie w okresie trwania umowy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą będzie realizowane wyłącznie w PLN. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177), c) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1074 z późn. zmianami), e) ustawowej zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej ustawy wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej zostaną powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie. 3.1. Zmiany określone w pkt. 3 lit. a - e niniejszego ustępu będą miały zastosowanie jeżeli będą one miały wpływ na koszty realizacji umowy przez wykonawcę. 3.2. Zmiana wynagrodzenia z tytułu zmian opisanych w pkt. 3 niniejszego ustępu obejmuje dostawy wykonane po dacie wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt. 3 niniejszego ustępu wykonawca jest zobowiązany do pisemnego zawiadomienia zamawiającego o tym fakcie, a w zakresie pkt. 3 lit. c - f wraz z uzasadnieniem i wyliczeniem wartości zmian. Do momentu złożenia pisma zawiadamiającego o zmianie w sekretariacie i uzyskania akceptacji zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do stosowania dotychczasowych wartości. 4.1. Odmowa akceptacji zmiany musi zostać przesłana do wykonawcy pismem na adres email (podany w umowie) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia pisma zawiadamiającego o zmianie w sekretariacie zamawiającego (decyduje data wpływu). 4.2. Zamawiający może zrezygnować z realizacji pozostałej części przedmiotu umowy, jeżeli wartość przedmiotu umowy z tytułu zwiększenia wynagrodzenia na podstawie pkt. 3 niniejszego ustępu, jest wyższa o 20% wartości pierwotnego wynagrodzenia określonego w umowie. Zamawiający w tym przypadku może rozwiązać umowę w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamawiającemu informacji o zmianie cen. 5. Zamawiający poza zmianami określonymi w pkt. 3 dopuszcza dodatkową możliwość zwiększenia wartości umowy na podstawie uzgodnień Stron. Wniosek wraz z obiektywnym uzasadnieniem składa Strona Wnioskująca. 5.1. Wniosek, o którym mowa powyżej Strona wnioskująca jest zobowiązana złożyć co najmniej 30 dni przed upływem terminu realizacji umowy. 5.2. Zmiana jest dopuszczalna, gdy łączna wartość zmian określonych w pkt. 5 jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji niniejszej umowy. Określony w umowie termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie: 6.1. W przypadku działania siły wyższej tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, w szczególności klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia - termin realizacji może zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia skutków tej siły. 6.2. Na podstawie uzgodnień Stron w przypadku opisanym w pkt. 5 niniejszego paragrafu. W szczególności na podstawie wniosku złożonego przez Stronę w przypadku zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z obiektywnym uzasadnieniem składa Strona Wnioskująca. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 7.1. W przypadku napotkania przez wykonawcę lub zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich; 7.2. Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 9. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty.
W ogłoszeniu powinno być: ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Wzór umowy, jaką zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą zawarty jest w załączniku nr 5 i 5a. 2. Rozliczenie w okresie trwania umowy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą będzie realizowane wyłącznie w PLN. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy (dotyczy załącznika nr 5) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177), c) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1074 z późn. zmianami), 3.1. Zmiany określone w pkt. 3 lit. a - d niniejszego ustępu będą miały zastosowanie jeżeli będą one miały wpływ na koszty realizacji umowy przez wykonawcę. 3.2. Zmiana wynagrodzenia z tytułu zmian opisanych w pkt. 3 niniejszego ustępu obejmuje dostawy wykonane po dacie wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt. 3 niniejszego ustępu wykonawca jest zobowiązany do pisemnego zawiadomienia zamawiającego o tym fakcie, a w zakresie pkt. 3 lit. b - d wraz z uzasadnieniem i wyliczeniem wartości zmian. Do momentu złożenia pisma zawiadamiającego o zmianie w sekretariacie i uzyskania akceptacji zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do stosowania dotychczasowych wartości. 4.1. Odmowa akceptacji zmiany musi zostać przesłana do wykonawcy pismem na adres email (podany w umowie) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia pisma zawiadamiającego o zmianie w sekretariacie zamawiającego (decyduje data wpływu). 4.2. Zamawiający może zrezygnować z realizacji pozostałej części przedmiotu umowy, jeżeli wartość przedmiotu umowy z tytułu zwiększenia wynagrodzenia na podstawie pkt. 3 niniejszego ustępu, jest wyższa o 20% wartości pierwotnego wynagrodzenia określonego w umowie. Zamawiający w tym przypadku może rozwiązać umowę w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamawiającemu informacji o zmianie cen. 5. Zamawiający poza zmianami określonymi w pkt. 3 dopuszcza dodatkową możliwość zwiększenia wartości umowy na podstawie uzgodnień Stron. Wniosek wraz z obiektywnym uzasadnieniem składa Strona Wnioskująca. 5.1. Wniosek, o którym mowa powyżej Strona wnioskująca jest zobowiązana złożyć co najmniej 30 dni przed upływem terminu realizacji umowy. 5.2. Zmiana jest dopuszczalna, gdy łączna wartość zmian określonych w pkt. 5 jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji niniejszej umowy. Określony w umowie termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie: 6.1. W przypadku działania siły wyższej tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, w szczególności klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia - termin realizacji może zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia skutków tej siły. 6.2. Na podstawie uzgodnień Stron w przypadku opisanym w pkt. 5 niniejszego paragrafu. W szczególności na podstawie wniosku złożonego przez Stronę w przypadku zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z obiektywnym uzasadnieniem składa Strona Wnioskująca. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 7.1. W przypadku napotkania przez wykonawcę lub zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich; 7.2. Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 8. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 9. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.