Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 540263207-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Chorzów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 626504-N-2019
Data: 28/11/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000,
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 499 115, e-mail
zp@zsm.com.pl, faks
322 413 952.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsm.com.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-11, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
3
W ogłoszeniu jest:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
11
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz
narzędzi okulistycznych dla bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie w ilości
określonej w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje
następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Głowice do fakoemulsyfikacji Pakiet nr 2 -
Soczewka wewnątrzgałkowa wraz z wiskoelastykiem o właściwościach
kohezyjnych Pakiet nr 3 - Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa Pakiet nr 4 -
Materiał wiskoelastyczny (1) Pakiet nr 5 - Materiał wiskoelastyczny (2) Pakiet nr 6 -
Zestaw obłożeń i akcesoriów do aparatu Stellaris Pakiet nr 7 - Witrektom Pakiet nr 8
- Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku Pakiet nr 9 - Retraktory
tęczówkowe Pakiet nr 10 - Pierścienie dotorebkowe Pakiet nr 11 - Taca do
sterylizacji narzędzi
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz
narzędzi okulistycznych dla bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie w ilości
określonej w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje
następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Głowice do fakoemulsyfikacji Pakiet nr 2 -
Soczewka wewnątrzgałkowa wraz z wiskoelastykiem o właściwościach
kohezyjnych Pakiet nr 3 - Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa Pakiet nr 4 -
Materiał wiskoelastyczny (1) Pakiet nr 5 - Materiał wiskoelastyczny (2) Pakiet nr 6 -
Zestaw obłożeń i akcesoriów do aparatu Stellaris Pakiet nr 7 - Witrektom Pakiet nr 8
- Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (1) Pakiet nr 9 - Retraktory
tęczówkowe Pakiet nr 10 - Pierścienie dotorebkowe Pakiet nr 11 - Taca do
sterylizacji narzędzi Pakiet nr 12
- Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (2) Pakiet nr 13
- Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (3)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
1.2
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
7.1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia
wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu: Pakiet nr 1 - Głowice
do fakoemulsyfikacji: 340,00 zł Pakiet nr 2 - Soczewka wewnątrzgałkowa wraz z
wiskoelastykiem o właściwościach kohezyjnych: 1 060,00 zł Pakiet nr 3 -
Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa: 220,00 zł Pakiet nr 4 - Materiał
wiskoelastyczny (1): 980,00 zł Pakiet nr 5 - Materiał wiskoelastyczny (2): 1
480,00 zł Pakiet nr 6 - Zestaw obłożeń i akcesoriów do aparatu Stellaris: 5 830,00
zł Pakiet nr 7 - Witrektom: 190,00 zł Pakiet nr 8 - Narzędzia okulistyczne
wielorazowego użytku: nie dotyczy Pakiet nr 9 - Retraktory tęczówkowe: nie
dotyczy Pakiet nr 10 - Pierścienie dotorebkowe: nie dotyczy Pakiet nr 11 - Taca
do sterylizacji narzędzi: nie dotyczy Jeżeli oferta zostanie złożona na wszystkie
pakiety, wówczas wadium wyniesie: 10 100,00 zł 7.2. Zamawiający informuje, iż
dla pakietu nr 8, 9, 10 i 11 - nie wymaga wpłacenia wadium. 7.3. Zamawiający
dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach
bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2019 poz.
310 z późn. zm.). 7.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243
1000 0010 0009 7517 z dopiskiem "SP ZOZ ZSM/ZP/57/2019 Przetarg
Okulistyka - wadium". 7.5. Wadium w formie niepieniężnej (tj. gwarancja lub
poręczenie) należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w
Chorzowie. 7.6. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania
ofert. 7.7. Zwrot oraz utrata wadium następują zgodnie z art. 46 UPZP 7.8. W celu
potwierdzenia zabezpieczenia złożonej oferty wadium Zamawiający wymaga
załączenia kserokopii wniesionego wadium do oferty przetargowej. Wartość i
formy w jakich Wykonawca może zabezpieczyć ofertę wadium podano powyżej.
7.9. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy
wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po
otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. 7.10. Wniosek powinien zawierać nazwę
postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego
Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek
należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych faksem na numer lub (32) 34-
99-298, lub pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
7.1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia
wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu: Pakiet nr 1 - Głowice
do fakoemulsyfikacji: 340,00 zł Pakiet nr 2 - Soczewka wewnątrzgałkowa wraz z
wiskoelastykiem o właściwościach kohezyjnych: 1 060,00 zł Pakiet nr 3 -
Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa: 220,00 zł Pakiet nr 4 - Materiał
wiskoelastyczny (1): 980,00 zł Pakiet nr 5 - Materiał wiskoelastyczny (2): 1
480,00 zł Pakiet nr 6 - Zestaw obłożeń i akcesoriów do aparatu Stellaris: 5 830,00
zł Pakiet nr 7 - Witrektom: 190,00 zł Pakiet nr 8 - Narzędzia okulistyczne
wielorazowego użytku: nie dotyczy Pakiet nr 9 - Retraktory tęczówkowe: nie
dotyczy Pakiet nr 10 - Pierścienie dotorebkowe: nie dotyczy Pakiet nr 11 - Taca
do sterylizacji narzędzi: nie dotyczy Jeżeli oferta zostanie złożona na wszystkie
pakiety, wówczas wadium wyniesie: 10 100,00 zł 7.2. Zamawiający informuje, iż
dla pakietu nr 8-13 - nie wymaga wpłacenia wadium. 7.3. Zamawiający
dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach
bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2019 poz.
310 z późn. zm.). 7.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243
1000 0010 0009 7517 z dopiskiem "SP ZOZ ZSM/ZP/57/2019 Przetarg
Okulistyka - wadium". 7.5. Wadium w formie niepieniężnej (tj. gwarancja lub
poręczenie) należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w
Chorzowie. 7.6. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania
ofert. 7.7. Zwrot oraz utrata wadium następują zgodnie z art. 46 UPZP 7.8. W celu
potwierdzenia zabezpieczenia złożonej oferty wadium Zamawiający wymaga
załączenia kserokopii wniesionego wadium do oferty przetargowej. Wartość i
formy w jakich Wykonawca może zabezpieczyć ofertę wadium podano powyżej.
7.9. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy
wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po
otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. 7.10. Wniosek powinien zawierać nazwę
postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego
Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek
należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych faksem na numer lub (32) 34-
99-298, lub pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 2 CENA PRZEDMIOTU UMOWY 4. Zamawiający przewiduje zmianę umowy
poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości
asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w formularzu specyfikacji
asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z
powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: a) PAKIET 1-2, 4-6 i 8-11: - Maksymalny
poziom zamówienia - wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego
przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi
zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy. - Minimalny poziom zamówienia -
wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w
załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
b) PAKIET 3 i 7: - Maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości
danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy,
który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy. -
Minimalny poziom zamówienia - wynosi 0% wartości danego pakietu stanowiącego
przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w
okresie realizacji umowy. 5. Dodatkowy zakres wynosi: a) PAKIET 1-2, 4-6 i 8-11:
50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr
2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego
związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z
którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. b)
PAKIET 3 i 7: 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty
w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb
Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz
hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać
w okresie realizacji umowy. 6. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji
opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen
jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów. 7.
Zamawiający w zakresie pakietu nr 3 i nr 7 zastrzega sobie możliwość całkowitej
rezygnacji z zamówienia w przypadku, gdy nie będzie realizować usług medycznych
na rzecz hospitalizowanych pacjentów z użyciem wyrobów medycznych opisanych
w ww. pakietach. § 4 DOMÓWIENIE 1. W trakcie obowiązywania umowy
Zamawiający może skorzystać z art. 144 ust. 1 pkt. 1) UPZP obejmującego prawo
do zwiększenia do 20% wartości danego pakietu obejmującego pozycje zawarte w
SAC - po cenach jednostkowych wskazanych w tym specyfikacji asortymentowocenowej
z zastrzeżeniem § 6 ust 1, 2, 4, 5 i 11 umowy. Wykonawca zobowiązany
jest realizować dane domówienie. 2. W przypadku nieskorzystania przez
Zamawiającego z domówienia, albo w przypadku skorzystania w niepełnym
zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 3. Z
uwzględnieniem §4 ust. 1 umowy powyżej Zamawiający może skorzystać z
domówienia w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej
pozycji asortymentowej, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tej dostawy.
Zamawiający może w tej sytuacji zwiększyć w danej pozycji asortymentowej zakres
do 20% wartości pakietu, obejmującego daną pozycję. Do asortymentu
dostarczanego w ramach domówienia stosuje się wszystkie postanowienia
przedmiotowej umowy, w tym w szczególności postanowienia dotyczące terminu,
reklamacji i okresu przydatności do użycia. § 6 ZMIANY POSTANOWIEŃ
UMOWY 1. Strony ustalają, że wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 2
mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi
na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy zaakceptowanego przez drugą stronę.
Zmiana będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku
VAT. 2. Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany
przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w ust. 1 i 11 przez okres
obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień
umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 1 i 11
niniejszego paragrafu pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla
Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych
parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. 3. Zamawiający
dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy,
takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 4.
Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji danego asortymentu
zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, tego samego lub innego
producenta, po cenie nie wyższej niż cena dla przedmiotu zamówienia ujęta w
specyfikacji asortymentowo-cenowej, pod warunkiem, iż taka zmiana przedmiotu
umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany asortyment
musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danego produktu oraz
Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego. 5.
Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku, gdy zmiany te są korzystne dla
Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto przy zachowaniu pozostałych parametrów
oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. 6. Zamawiający dopuszcza
wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia
terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 umowy, w przypadku
niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do
umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania
umowy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania
umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości
wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 1) UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 3
miesiące od terminu obowiązywania umowy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość
wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w § 2 ust. 4 i 5 umowy, jednakże na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania umowy. 10.
Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o
których mowa w § 6 ust. 7, 8, 9 umowy. 11. Zamawiający dopuszcza również
wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w
przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego
na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2018, poz. 2177), b) zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może
nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy. W celu ewentualnej zmiany
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7
dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne
informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników,
wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń
aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty
kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych
dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała
możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 6 ust. 11 niniejszej umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 2 CENA PRZEDMIOTU UMOWY 4. Zamawiający przewiduje zmianę umowy
poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości
asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w formularzu specyfikacji
asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z
powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: a) PAKIET 1-2, 4-13: - Maksymalny
poziom zamówienia - wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego
przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi
zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy. - Minimalny poziom zamówienia -
wynosi 80% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w
załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
b) PAKIET 3: - Maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości
danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy,
który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy. -
Minimalny poziom zamówienia - wynosi 0% wartości danego pakietu stanowiącego
przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w
okresie realizacji umowy. 5. Dodatkowy zakres wynosi: a) PAKIET 1-2, 4-13:
20% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr
2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego
związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z
którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. b)
PAKIET 3: 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty
w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb
Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz
hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać
w okresie realizacji umowy. 6. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji
opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen
jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów. 7.
Zamawiający w zakresie pakietu nr 3 zastrzega sobie możliwość całkowitej
rezygnacji z zamówienia w przypadku, gdy nie będzie realizować usług medycznych
na rzecz hospitalizowanych pacjentów z użyciem wyrobów medycznych opisanych
w ww. pakietach. § 4 DOMÓWIENIE 1. W trakcie obowiązywania umowy
Zamawiający może skorzystać z art. 144 ust. 1 pkt. 1) UPZP obejmującego prawo
do zwiększenia do 20% wartości danego pakietu obejmującego pozycje zawarte w
SAC - po cenach jednostkowych wskazanych w tym specyfikacji asortymentowocenowej
z zastrzeżeniem § 6 ust 1, 2, 4, 5 i 11 umowy. Wykonawca zobowiązany
jest realizować dane domówienie. 2. W przypadku nieskorzystania przez
Zamawiającego z domówienia, albo w przypadku skorzystania w niepełnym
zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 3. Z
uwzględnieniem §4 ust. 1 umowy powyżej Zamawiający może skorzystać z
domówienia w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej
pozycji asortymentowej, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tej dostawy.
Zamawiający może w tej sytuacji zwiększyć w danej pozycji asortymentowej zakres
do 20% wartości pakietu, obejmującego daną pozycję. Do asortymentu
dostarczanego w ramach domówienia stosuje się wszystkie postanowienia
przedmiotowej umowy, w tym w szczególności postanowienia dotyczące terminu,
reklamacji i okresu przydatności do użycia. § 6 ZMIANY POSTANOWIEŃ
UMOWY 1. Strony ustalają, że wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 2
mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi
na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy zaakceptowanego przez drugą stronę.
Zmiana będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku
VAT. 2. Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen netto na zaoferowany
przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w ust. 1 i 11 przez okres
obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień
umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 1 i 11
niniejszego paragrafu pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla
Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych
parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. 3. Zamawiający
dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy,
takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 4.
Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji danego asortymentu
zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, tego samego lub innego
producenta, po cenie nie wyższej niż cena dla przedmiotu zamówienia ujęta w
specyfikacji asortymentowo-cenowej, pod warunkiem, iż taka zmiana przedmiotu
umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany asortyment
musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danego produktu oraz
Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego. 5.
Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku, gdy zmiany te są korzystne dla
Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto przy zachowaniu pozostałych parametrów
oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. 6. Zamawiający dopuszcza
wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia
terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 umowy, w przypadku
niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do
umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania
umowy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania
umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości
wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 1) UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 3
miesiące od terminu obowiązywania umowy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość
wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w § 2 ust. 4 i 5 umowy, jednakże na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania umowy. 10.
Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o
których mowa w § 6 ust. 7, 8, 9 umowy. 11. Zamawiający dopuszcza również
wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w
przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego
na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2018, poz. 2177), b) zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może
nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy. W celu ewentualnej zmiany
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7
dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne
informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników,
wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń
aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty
kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych
dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała
możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 6 ust. 11 niniejszej umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:10 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33122000-1, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin ważności 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (1)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33122000-1, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin ważności 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 - Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (2)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33122000-1, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin ważności 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 - Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (3)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33122000-1, 33162200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin ważności 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - II/2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





