Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-26
Ogłoszenie nr 540255550-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.
Suszec:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 626030-N-2019
Data: 22/11/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, Krajowy numer identyfikacyjny 27208695300000,
ul. ul. Wyzwolenia
2,
43-267
Suszec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2124277, 2124436, e-mail
kierownik@gzo.suszec.pl, faks
32 2124277, 2124436.
Adres strony internetowej (url): www.gzo.suszec.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów, w tym osób niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka) do: 1) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, ul. Zamenhofa 5, 2) Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, ul. Księżycowa 25, 3) Szkoły Podstawowej w Suszcu, ul. Szkolna 130, 4) Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 8, 5) Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku, ul. Dworcowa 27, 43-211 Piasek w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r., w dniach nauki szkolnej, przyjmując organizację roku szkolnego 2019/2020 i 2020/2021 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1872 ze zm.). W/w rozporządzenia odnoszą się do wszystkich części postępowania opisanych w punkcie 3.3. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 zadania (części): 1) ZADANIE Nr 1 "Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie " a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 1 oraz jeśli zajdzie taka potrzeba art. 32 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 1148), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach o godz. 14:20 - 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. d) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: - Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Mizerów, ul. Lipki - 1 uczeń; Kryry, ul. Krótka - 1 uczeń; Kryry, Nierad - 2 uczniów; Suszec, ul. Srebrna - 1 uczeń; Suszec, ul. Deszczowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń, Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Radostowice, ul. Stara Droga - 1 uczeń; Radostowice ul. Dworcowa - 1 uczeń. Razem : 12 uczniów - Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie Radostowice, ul. Porębska - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 13 uczniów. e) liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu - 189 dni. i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 69 km 2) ZADANIE Nr 2 "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz odwóz w dniach nauki szkolnej. Trasa przewozu obejmuje przewóz dzieci z miejsca ustalonego z rodzicami dzieci (przystanek na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu na godz. 8:00 i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 i roku szkolnego 2020/2021. Jeżeli zajdzie potrzeba dowozu dzieci do Przedszkola Publicznego w Suszcu, to w ramach tego zadania, wykonawca będzie zobowiązany do takiego dowozu. Dowóz ten będzie się odbywał w tych samych godzinach co do Szkoły Podstawowej. b) informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu. Przewiduje się następujące godziny dowozu: - przystanek Suszec - Branica: godzina 7: 30 - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 7:40 Przewiduje się następujące godziny odwozu: - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 14:30 - przystanek Suszec - Branica: godzina 14:40 ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2019/2020: 9 uczniów; - w roku szkolnym 2020/2021: 7 uczniów; c) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". d) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). e) przewidywana liczba dni dowozu - 189 dni. f) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 9 km. g) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2020/2021. Liczba ta zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówkami do dnia 31.08.2020 r. 3) ZADANIE Nr 3 "Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW)" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14:00. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. d) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 do w/w ośrodka dowożonych będzie 3 uczniów. e) liczba ta może ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu - 234 dni (przerwa wakacyjna planowana jest od 29.07.2020 r. do 14.08.2020 r.) i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 22 km. 4) ZADANIE Nr 4 "Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku (DOREW)" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 15:00. b) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. c) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Kobielice ul. Stara Droga - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 do w/w ośrodka dowożonych będzie 2 uczniów. Uczniowie poruszają się na wózkach inwalidzkich. d) liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona przez Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem zawartym do dnia 31.08.2020 r. e) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". f) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być przystosowane do przewozu uczniów na wózkach inwalidzkich. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). g) przewidywana liczba dni dowozu - 226 dni (z wyłączeniem miesiąca sierpnia). h) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 35 km.
W ogłoszeniu powinno być:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów, w tym osób niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka) do: 1) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, ul. Zamenhofa 5, 2) Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, ul. Księżycowa 25, 3) Szkoły Podstawowej w Suszcu, ul. Szkolna 130, 4) Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 8, 5) Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku, ul. Dworcowa 27, 43-211 Piasek w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r., w dniach nauki szkolnej, przyjmując organizację roku szkolnego 2019/2020 i 2020/2021 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1872 ze zm.). W/w rozporządzenia odnoszą się do wszystkich części postępowania opisanych w punkcie 3.3. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 zadania (części): 1) ZADANIE Nr 1 "Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie " a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 1 oraz jeśli zajdzie taka potrzeba art. 32 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 1148), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach o godz. 14:20 - 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. d) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: - Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Kryry, ul. Krótka - 1 uczeń; Kryry, Nierad - 2 uczniów; Suszec, ul. Srebrna - 1 uczeń; Suszec, ul. Deszczowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń, Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Radostowice, ul. Stara Droga - 1 uczeń; Radostowice ul. Dworcowa - 1 uczeń. Razem : 11 uczniów - Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie Radostowice, ul. Porębska - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 12 uczniów. e) liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu - 189 dni. i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 69 km 2) ZADANIE Nr 2 "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz odwóz w dniach nauki szkolnej. Trasa przewozu obejmuje przewóz dzieci z miejsca ustalonego z rodzicami dzieci (przystanek na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu na godz. 8:00 i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2019/2020 i roku szkolnego 2020/2021. Jeżeli zajdzie potrzeba dowozu dzieci do Przedszkola Publicznego w Suszcu, to w ramach tego zadania, wykonawca będzie zobowiązany do takiego dowozu. Dowóz ten będzie się odbywał w tych samych godzinach co do Szkoły Podstawowej. b) informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu. Przewiduje się następujące godziny dowozu: - przystanek Suszec - Branica: godzina 7: 30 - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 7:40 Przewiduje się następujące godziny odwozu: - Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 14:30 - przystanek Suszec - Branica: godzina 14:40 ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2019/2020: 9 uczniów; - w roku szkolnym 2020/2021: 7 uczniów; c) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". d) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). e) przewidywana liczba dni dowozu - 189 dni. f) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 9 km. g) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2020/2021. Liczba ta zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówkami do dnia 31.08.2020 r. 3) ZADANIE Nr 3 "Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW)" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14:00. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. d) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 do w/w ośrodka dowożonych będzie 3 uczniów. e) liczba ta może ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu - 234 dni (przerwa wakacyjna planowana jest od 29.07.2020 r. do 14.08.2020 r.) i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 22 km. 4) ZADANIE Nr 4 "Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku (DOREW)" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 15:00. b) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. c) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Kobielice ul. Stara Droga - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 do w/w ośrodka dowożonych będzie 2 uczniów. Uczniowie poruszają się na wózkach inwalidzkich. d) liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona przez Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem zawartym do dnia 31.08.2020 r. e) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". f) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być przystosowane do przewozu uczniów na wózkach inwalidzkich. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). g) przewidywana liczba dni dowozu - 226 dni (z wyłączeniem miesiąca sierpnia). h) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 35 km.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Opis warunku: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. Dysponuje lub będzie dysponował sprzętem transportowym przeznaczonym do przewozu uczniów na każde zadanie oddzielnie - dla zadania Nr 1: dwa pojazdy do przewozu osób (dzieci), o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 13 dzieci oraz dwóch opiekunów, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci; - dla zadania Nr 2: dwa pojazdy do przewozu osób, o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 9 dzieci oraz opiekuna, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; - dla zadania Nr 3: dwa pojazdy do przewozu osób, o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 3 uczniów oraz opiekuna, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci; - dla zadania Nr 4: dwa pojazdy do przewozu osób (sprzęt specjalistyczny), o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 2 uczniów na wózkach inwalidzkich, umożliwiające zabezpieczenie wózka przed poruszaniem się w pojeździe w czasie jazdy oraz miejsce siedzące dla opiekuna, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; - Posiadane środki transportowe należy przedstawić w Załączniku nr 6 do SIWZ. - Środki transportowe do przewozu osób niepełnosprawnych i uczniów muszą spełniać wymagania techniczne oraz być oznaczone zgodnie z ustawą dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.) oraz spełniać wymogi techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.) - Pojazdy wykorzystywane do wykonania zamówienia muszą posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW i muszą być sprawne technicznie. Wykonawca musi dołączyć do oferty kopie wszystkich dowodów rejestracyjnych pojazdów wskazanych do realizacji danego zadania oraz kopie polis ubezpieczeniowych. - Pojazdy, którym będą przewożone osoby na wózkach inwalidzkich muszą posiadać windę dla niepełnosprawnych lub szyny umożliwiające wjazd wózkiem do pojazdu i muszą być przystosowane do przewożenia osób na wózkach inwalidzkich. UWAGA! W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego. W czasie oczekiwania na zastępczy środek do przewozu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznego i odpowiedniego miejsca. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia o tym fakcie dyrektorów placówek, do których są dowożone dzieci, rodziców dzieci oraz Zamawiającego. Pojazdy wskazane przez Wykonawcę w ofercie mogą ulec zmianie pod warunkiem, że rocznikowo nie będą starsze od tych wskazanych w ofercie oraz będą spełniały wszystkie wymogi opisane w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dysponować na każde zadanie, na które składa ofertę, oddzielnym sprzętem transportowym - wykazany sprzęt nie może się powtarzać w żadnym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę (sprzęt podstawowy, czyli wykazany jako pierwszy na liście; drugi - zastępczy, może się powtórzyć). Zamawiający ma prawo do kontroli używanego sprzętu transportowego, w celu sprawdzenia, czy Wykonawca posługuje się sprzętem wskazanym w swojej ofercie. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca używa niezgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ sprzętu ma prawo do zastosowania kary wskazanej w §6 ust. 1 lit. a) zał. nr 5 do SIWZ. 2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ . - dla zadania nr 1: Wykonawca zapewnia dwóch opiekunów oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, - dla zadania nr 2: Wykonawca zapewnia jednego opiekuna oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, - dla zadania nr 3: Wykonawca zapewnia jednego opiekuna oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, - dla zadania nr 4: Wykonawca zapewnia jednego opiekuna oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, Wykonawca jest zobowiązany dysponować na każde zadanie, na które składa ofertę, oddzielnym zespołem pracowników. Opiekun przewożonych uczniów (osoba pełnoletnia) musi posiadać ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (warunek dotyczy wszystkich zadań). 3. Posiada wiedzę i doświadczenie Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że : - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 1 usługę realizowaną przez okres co najmniej 10 miesięcy w ciągu roku kalendarzowego lub roku szkolnego dotyczącą transportu uczniów do szkół (placówek) - odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia załącznika nr 8 do SIWZ oraz załączenia dowodów, czy przedmiotowe usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. referencje - wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych poświadczenie, które powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o których wyżej mowa. Dowody te powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego prace wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Opis warunku: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. Dysponuje lub będzie dysponował sprzętem transportowym przeznaczonym do przewozu uczniów na każde zadanie oddzielnie - dla zadania Nr 1: dwa pojazdy do przewozu osób (dzieci), o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 12 dzieci oraz dwóch opiekunów, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci; - dla zadania Nr 2: dwa pojazdy do przewozu osób, o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 9 dzieci oraz opiekuna, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; - dla zadania Nr 3: dwa pojazdy do przewozu osób, o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 3 uczniów oraz opiekuna, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci; - dla zadania Nr 4: dwa pojazdy do przewozu osób (sprzęt specjalistyczny), o liczbie miejsc siedzących dla co najmniej 2 uczniów na wózkach inwalidzkich, umożliwiające zabezpieczenie wózka przed poruszaniem się w pojeździe w czasie jazdy oraz miejsce siedzące dla opiekuna, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; - Posiadane środki transportowe należy przedstawić w Załączniku nr 6 do SIWZ. - Środki transportowe do przewozu osób niepełnosprawnych i uczniów muszą spełniać wymagania techniczne oraz być oznaczone zgodnie z ustawą dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.) oraz spełniać wymogi techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.) - Pojazdy wykorzystywane do wykonania zamówienia muszą posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW i muszą być sprawne technicznie. Wykonawca musi dołączyć do oferty kopie wszystkich dowodów rejestracyjnych pojazdów wskazanych do realizacji danego zadania oraz kopie polis ubezpieczeniowych. - Pojazdy, którym będą przewożone osoby na wózkach inwalidzkich muszą posiadać windę dla niepełnosprawnych lub szyny umożliwiające wjazd wózkiem do pojazdu i muszą być przystosowane do przewożenia osób na wózkach inwalidzkich. UWAGA! W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego. W czasie oczekiwania na zastępczy środek do przewozu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznego i odpowiedniego miejsca. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia o tym fakcie dyrektorów placówek, do których są dowożone dzieci, rodziców dzieci oraz Zamawiającego. Pojazdy wskazane przez Wykonawcę w ofercie mogą ulec zmianie pod warunkiem, że rocznikowo nie będą starsze od tych wskazanych w ofercie oraz będą spełniały wszystkie wymogi opisane w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dysponować na każde zadanie, na które składa ofertę, oddzielnym sprzętem transportowym - wykazany sprzęt nie może się powtarzać w żadnym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę (sprzęt podstawowy, czyli wykazany jako pierwszy na liście; drugi - zastępczy, może się powtórzyć). Zamawiający ma prawo do kontroli używanego sprzętu transportowego, w celu sprawdzenia, czy Wykonawca posługuje się sprzętem wskazanym w swojej ofercie. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca używa niezgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ sprzętu ma prawo do zastosowania kary wskazanej w §6 ust. 1 lit. a) zał. nr 5 do SIWZ. 2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ . - dla zadania nr 1: Wykonawca zapewnia dwóch opiekunów oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, - dla zadania nr 2: Wykonawca zapewnia jednego opiekuna oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, - dla zadania nr 3: Wykonawca zapewnia jednego opiekuna oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, - dla zadania nr 4: Wykonawca zapewnia jednego opiekuna oraz kierowcę dla przewożonych uczniów na całej trasie przewozu, Wykonawca jest zobowiązany dysponować na każde zadanie, na które składa ofertę, oddzielnym zespołem pracowników. Opiekun przewożonych uczniów (osoba pełnoletnia) musi posiadać ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (warunek dotyczy wszystkich zadań). 3. Posiada wiedzę i doświadczenie Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że : - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 1 usługę realizowaną przez okres co najmniej 10 miesięcy w ciągu roku kalendarzowego lub roku szkolnego dotyczącą transportu uczniów do szkół (placówek) - odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia załącznika nr 8 do SIWZ oraz załączenia dowodów, czy przedmiotowe usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. referencje - wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych poświadczenie, które powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o których wyżej mowa. Dowody te powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego prace wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-12-02, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-12-04, godzina: 11:00,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
część nr 1
W ogłoszeniu jest:
1) ZADANIE Nr 1 "Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie " a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 1 oraz jeśli zajdzie taka potrzeba art. 32 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 1148), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach o godz. 14:20 - 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. d) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: - Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Mizerów, ul. Lipki - 1 uczeń; Kryry, ul. Krótka - 1 uczeń; Kryry, Nierad - 2 uczniów; Suszec, ul. Srebrna - 1 uczeń; Suszec, ul. Deszczowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń, Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Radostowice, ul. Stara Droga - 1 uczeń; Radostowice ul. Dworcowa - 1 uczeń. Razem : 12 uczniów - Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie Radostowice, ul. Porębska - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 13 uczniów. e) liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu - 189 dni. i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 69 km
W ogłoszeniu powinno być:
1) ZADANIE Nr 1 "Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie " a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 1 oraz jeśli zajdzie taka potrzeba art. 32 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 1148), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2019/2020 i roku szk. 2020/2021. b) dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach o godz. 14:20 - 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. d) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: - Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Kryry, ul. Krótka - 1 uczeń; Kryry, Nierad - 2 uczniów; Suszec, ul. Srebrna - 1 uczeń; Suszec, ul. Deszczowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń, Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Radostowice, ul. Stara Droga - 1 uczeń; Radostowice ul. Dworcowa - 1 uczeń. Razem : 12 uczniów - Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie Radostowice, ul. Porębska - 1 uczeń W roku szkolnym 2019/2020 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 13 uczniów. e) liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2020 r. (rok szkolny 2020/2021), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2020/2021 zostanie ustalona prze Zamawiającego do dnia 31.08.2020 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). h) przewidywana liczba dni dowozu - 189 dni. i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 69 km
INNE PRZETARGI SUSZEC
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami do specjalistycznych placówek oświatowych w 2026 roku
- "Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026" - III
więcej: przetargi SUSZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





