Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-20
Ogłoszenie nr 540250121-N-2019 z dnia 20-11-2019 r.
Nowy Targ:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 619651-N-2019
Data: 08/11/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Nowy Targ, Krajowy numer identyfikacyjny 52395600000000,
ul. ul. Krzywa
1,
34-400
Nowy Targ, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 611 244, e-mail
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl, faks
182 662 312.
Adres strony internetowej (url): www.nowytarg.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
2. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego ciągnika:
1/ podwozie - fabrycznie nowe rok produkcji 2019 lub 2018,
2/ napęd - stały 4 x 4,
3/ silnik - DIESEL, 4 cylindrowy chłodzony cieczą, moc od 120 do 130 KM, pojemność silnika - ( min 6000 cm3 ),
4/ skrzynia biegów - Powershift - automatyczna, 8 biegów wraz z biegami pełzającymi F32/R32,
5/reduktor - trzystopniowy, zsynchronizowany, sprzęgło obsługiwane przyciskiem,
6/ stanowisko operatora - siedzisko pneumatyczne z pasem bezpieczeństwa, siedzenie dla pasażera,
7/ WOM - tylny 540/1000 obr/min, przedni 1000 obr./min., drugi tryb - obroty zsynchronizowane z prędkością jazdy ciągnika, włączanie WOM elektrohydrauliczne,
8/ TUZ - kat. II o udźwigu 3000 kg,
9/ kabina:
a) oryginalna, zamknięta z ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją,
b) oświetlenie robocze przednie i tylne,
c) światło ostrzegawcze LED tzw. "kogut" /kabina pojazdu/,
d) instalacja radiowa wraz z radiem,
10/ sprzęgło - wielotarczowe, mokre, sterowane elektro-hydraulicznie,
11/ układ hamulcowy - hydrauliczne, tarczowe, mokre, sterowane elektrohydraulicznie,
12/ układ kierowniczy - hydrauliczny, skręt w przegubie centralnym,
13/ zaczep pociągowy - obrotowy z regulacją wysokości,
14/ instalacja elektryczna - 12 V, oświetlenie robocze przednie i tylne oraz oświetlenie drogowe zgodne z przepisami ruchu drogowego RP,
15/ homologacja drogowa UE - tak,
16/ układ hydrauliczny:
a) wydajność hydrauliki zewnętrznej 77,2 l/min,
b) automatyczne sprzęgi, kategoria III, teleskopowe stabilizatory,
c) udźwig podnośnika 6100 kg,
d) rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej 2 szt.
e) minimum 3 podwójne złącza hydrauliczne z tyłu ciągnika,
f) minimum 2 podwójne złącza hydrauliczne z przodu ciągnika,
17/ koła - wymiary: przód 420/70/24, tył 520/70/38,
18/ przedni podnośnik narzędzi - czołownica do montażu pługu do śniegu + 2 pary gniazd hydraulicznych,
19/ładowacz czołowy:
a) urządzenie fabrycznie nowe przystosowane do pracy z ciągnikiem komunalnym opisanym w ust. 2,
b) łyżka czołowa o szerokości od 130 -140 cm,
c) widły do palet,
d) amortyzacja,
e) elementy mocujące do ciągnika,
f) wysokość podnoszenia od 300 do 370 cm,
g) udźwig od 1550 - 1700 kg,
h) sterowanie z kabiny operatora za pomocą 3 - sekcyjnego joysticka,
i) stopy podporowe,
j) urządzenie wyposażone w instalację hydrauliczną umożliwiające szybkie podłączenie do układu hydraulicznego urządzenia poprzez złącze EURO.
Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 oraz art. 29 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzować oczekiwania jakościowego zamawiającego.
3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ zamawiany sprzęt musi pochodzić z seryjnej produkcji,
2/ ciągnik musi posiadać homologację drogową i spełniać wymagania techniczne pojazdów silnikowych poruszających się po drogach publicznych zawartych w prawie o ruchu drogowym RP, a oferowane doposażenie musi być kompatybilne z oferowanym pojazdem wolnobieżnym,
3/ wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu fabrycznie nowego - rok produkcji nie starszy niż 2019 r., kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych,
4/ wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy do: Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ. Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt wraz z zamawianym osprzętem i instrukcjami w języku polskim,
5/ dostarczony przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z normami i przepisami umożliwiającymi rejestrację ciągnika. Niezbędna dokumentacja potrzebna do rejestracji ciągnika zostanie dostarczona w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
6/ wraz z ciągnikiem wykonawca przekaże zamawiającemu:
a) pełną instrukcję techniczno-eksploatacyjną ciągnika oraz osprzętu (schematy elektryczne i hydrauliczne oraz katalog części zamiennych w języku polskim);
b) zestaw kluczy i narzędzi,
c) trójkąt ostrzegawczy,
d) gaśnicę,
c) apteczkę,
e) komplet kluczyków,
f) książkę gwarancyjną,
g książkę pojazdu,
7/ wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu o parametrach zgodnych z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Rozdział II ust 2 niniejszej SIWZ
i wszystkimi innymi warunkami opisanymi w niniejszym zamówieniu,
8/ wykonawca musi posiadać własny, funkcjonujący serwis, który w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym serwisować będzie zamawiany sprzęt wraz z osprzętem przy jednoczesnym dysponowaniu oryginalnymi częściami zamiennymi lub będzie autoryzowaną stacją serwisową producenta,
9/ wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi sprzętu w zakresie bezpieczeństwa pracy, obsługi i konserwacji sprzętu z którego wystawi stosowny dokument potwierdzający przeszkolenie pracowników użytkownika, czas szkolenia minimum 6 godzin. Szkolenie odbywać się będzie w miejscu dostawy Zakład Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ, oraz na terenie gminy Miasto Nowy Targ.
11/ wykonawca zobowiązany jest udzielić na piśmie na dostarczony sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji,
12/ w okresie udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia autoryzowanej obsługi serwisowej sprzętu (ciągnik) w całym okresie gwarancyjnym,
b) reakcji mobilnego serwisu na zgłoszoną awarię sprzętu wraz z przystąpieniem do czynności naprawczych w miejscu eksploatacji - w czasie nie dłuższym niż 24 godzin od pisemnego zgłoszenia (zamawiający dokona zgłoszenia awarii w następującej formie pisemnej: fax-em na numer wskazany w przez wykonawcę, pocztą elektroniczną (e-mail) na adres wskazany przez wykonawcę. Za datę otrzymania przez wykonawcę zgłoszenia przyjmuje się wydruk potwierdzający wysłanie wiadomości przez zamawiającego). Każdorazowo obsługa serwisowa winna być odnotowana odpowiednim wpisem w Karcie przeglądów sprzętu (książka eksploatacyjna, itp.).
c) usunięcia awarii w ciągu 24 godzin,
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem i ewentualnymi naprawami wynikłymi z awarii sprzętu ponosi wykonawca,
13/ wykonawca składający ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia musi przedstawić oraz potwierdzić zamawiającemu:
- harmonogram przeglądów w okresie gwarancji,
- koszty poszczególnych przeglądów w okresie gwarancji wg harmonogramu przeglądu.,
14/ w przypadku braku możliwości naprawy maszyny w miejscu postoju (siedziba zamawiającego) w okresie gwarancji, transport do naprawy oraz z naprawy do zamawiającego na koszt wykonawcy. Czas naprawy poza siedzibą zamawiającego do 7 dni roboczych. W okresie gwarancji lub w razie przekroczenia terminu naprawy - sprzęt zamienny.
W ogłoszeniu powinno być:
2. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego ciągnika:
1/ podwozie - fabrycznie nowe rok produkcji 2019 lub 2018,
2/ napęd - stały 4 x 4,
3/ silnik - DIESEL, 4 cylindrowy chłodzony cieczą, moc od 120 do 130 KM, pojemność silnika - ( min 6000 cm3 ),
4/ skrzynia biegów - Powershift - automatyczna, 8 biegów wraz z biegami pełzającymi F32/R32,
5/reduktor - trzystopniowy, zsynchronizowany, sprzęgło obsługiwane przyciskiem,
6/ stanowisko operatora - siedzisko pneumatyczne z pasem bezpieczeństwa, siedzenie dla pasażera,
7/ WOM - tylny 540/1000 obr/min, przedni 1000 obr./min.,
8/ TUZ - kat. II o udźwigu 3000 kg,
9/ kabina:
a) oryginalna, zamknięta z ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją,
b) oświetlenie robocze przednie i tylne,
c) światło ostrzegawcze LED tzw. "kogut" /kabina pojazdu/,
d) instalacja radiowa wraz z radiem,
10/ sprzęgło - wielotarczowe, mokre, sterowane elektro-hydraulicznie,
11/ układ hamulcowy - hydrauliczne, tarczowe, mokre, sterowane elektrohydraulicznie,
12/ układ kierowniczy - hydrauliczny, skręt w przegubie centralnym,
13/ zaczep pociągowy - obrotowy z regulacją wysokości,
14/ instalacja elektryczna - 12 V, oświetlenie robocze przednie i tylne oraz oświetlenie drogowe zgodne z przepisami ruchu drogowego RP,
15/ homologacja drogowa UE - tak,
16/ układ hydrauliczny:
a) wydajność hydrauliki zewnętrznej 77,2 l/min,
b) automatyczne sprzęgi, kategoria III, teleskopowe stabilizatory,
c) udźwig podnośnika 6100 kg,
d) rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej 2 szt.
e) minimum 3 podwójne złącza hydrauliczne z tyłu ciągnika,
f) minimum 2 podwójne złącza hydrauliczne z przodu ciągnika,
17/ koła - wymiary: przód 420/70/24, tył 520/70/38,
18/ ładowacz czołowy:
a) urządzenie fabrycznie nowe przystosowane do pracy z ciągnikiem komunalnym opisanym w ust. 2,
b) łyżka czołowa o szerokości od 200 -250 cm,
c) widły do palet,
d) amortyzacja,
e) elementy mocujące do ciągnika,
f) wysokość podnoszenia od 300 do 370 cm,
g) udźwig od 1550 - 1700 kg,
h) sterowanie z kabiny operatora za pomocą 3 - sekcyjnego joysticka,
i) stopy podporowe,
j) urządzenie wyposażone w instalację hydrauliczną umożliwiające szybkie podłączenie do układu hydraulicznego urządzenia poprzez złącze EURO.
Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 oraz art. 29 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzować oczekiwania jakościowego zamawiającego.
3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ zamawiany sprzęt musi pochodzić z seryjnej produkcji,
2/ ciągnik musi posiadać homologację drogową i spełniać wymagania techniczne pojazdów silnikowych poruszających się po drogach publicznych zawartych w prawie o ruchu drogowym RP, a oferowane doposażenie musi być kompatybilne z oferowanym pojazdem wolnobieżnym,
3/ wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu fabrycznie nowego - rok produkcji nie starszy niż 2019 r., kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych,
4/ wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy do: Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ. Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt wraz z zamawianym osprzętem i instrukcjami w języku polskim,
5/ dostarczony przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z normami i przepisami umożliwiającymi rejestrację ciągnika. Niezbędna dokumentacja potrzebna do rejestracji ciągnika zostanie dostarczona w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
6/ wraz z ciągnikiem wykonawca przekaże zamawiającemu:
a) pełną instrukcję techniczno-eksploatacyjną ciągnika oraz osprzętu (schematy elektryczne i hydrauliczne oraz katalog części zamiennych w języku polskim);
b) zestaw kluczy i narzędzi,
c) trójkąt ostrzegawczy,
d) gaśnicę,
c) apteczkę,
e) komplet kluczyków,
f) książkę gwarancyjną,
g książkę pojazdu,
7/ wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu o parametrach zgodnych z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Rozdział II ust 2 niniejszej SIWZ
i wszystkimi innymi warunkami opisanymi w niniejszym zamówieniu,
8/ wykonawca musi posiadać własny, funkcjonujący serwis, który w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym serwisować będzie zamawiany sprzęt wraz z osprzętem przy jednoczesnym dysponowaniu oryginalnymi częściami zamiennymi lub będzie autoryzowaną stacją serwisową producenta,
9/ wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi sprzętu w zakresie bezpieczeństwa pracy, obsługi i konserwacji sprzętu z którego wystawi stosowny dokument potwierdzający przeszkolenie pracowników użytkownika, czas szkolenia minimum 6 godzin. Szkolenie odbywać się będzie w miejscu dostawy Zakład Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ, oraz na terenie gminy Miasto Nowy Targ.
11/ wykonawca zobowiązany jest udzielić na piśmie na dostarczony sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji,
12/ w okresie udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia autoryzowanej obsługi serwisowej sprzętu (ciągnik) w całym okresie gwarancyjnym,
b) reakcji mobilnego serwisu na zgłoszoną awarię sprzętu wraz z przystąpieniem do czynności naprawczych w miejscu eksploatacji - w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od pisemnego zgłoszenia (zamawiający dokona zgłoszenia awarii w następującej formie pisemnej: fax-em na numer wskazany w przez wykonawcę, pocztą elektroniczną (e-mail) na adres wskazany przez wykonawcę. Za datę otrzymania przez wykonawcę zgłoszenia przyjmuje się wydruk potwierdzający wysłanie wiadomości przez zamawiającego). Każdorazowo obsługa serwisowa winna być odnotowana odpowiednim wpisem w Karcie przeglądów sprzętu (książka eksploatacyjna, itp.).
c) usunięcia awarii w ciągu 7 dni,
d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem i ewentualnymi naprawami wynikłymi z awarii sprzętu ponosi wykonawca,
13/ wykonawca składający ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia musi przedstawić oraz potwierdzić zamawiającemu:
- harmonogram przeglądów w okresie gwarancji,
- koszty poszczególnych przeglądów w okresie gwarancji wg harmonogramu przeglądu.,
14/ w przypadku braku możliwości naprawy maszyny w miejscu postoju (siedziba zamawiającego) w okresie gwarancji, transport do naprawy oraz z naprawy do zamawiającego na koszt wykonawcy. Czas naprawy poza siedzibą zamawiającego do 14 dni roboczych. W okresie gwarancji lub w razie przekroczenia 7 dniowego terminu naprawy - sprzęt zamienny.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę pojazdu typu ciągnik o mocy minimum 120 KW oraz wykaże że ta dostawa została wykonana należycie.
W ogłoszeniu powinno być:
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę pojazdu typu ciągnik o mocy minimum 120 KM oraz wykaże że ta dostawa została wykonana należycie.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-25
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-03
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego
- Dostawa 3 agregatów prądotwórczych o mocy minimalnej 50 kW w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa wyposażenia pożarniczego na potrzeby Gminy Nowy Targ
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." polegających na przeprowadzeniu zajęć ze specjalistami (...) - 7 Części
- Dostawa - doposażenie, uzupełnienie sprzętu i odzieży ratowniczej dla KP PSP Nowy Targ
- Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony na potrzeby wykonywania zadań Grupy Patrolowo-Remontowej PZD
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





