eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynOpieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym InfoMedica/AMMS

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-23

Ogłoszenie nr 540226650-N-2019 z dnia 23-10-2019 r.

Olsztyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 612599-N-2019
Data: 22/10/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51002236600000, ul. Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48 (89) 5398240, e-mail przetargi@poliklinika.net, faks +48 (89)5269156.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem informatycznym InfoMedica/AMMS objętym nadzorem autorskim producenta, a zainstalowanym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie. 2. Serwis oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. obejmuje następujące moduły: 1) Apteczka Oddziałowa; 2) Apteka; 3) Blok Operacyjny; 4) Finansowo-Księgowy; 5) Obsługa kasy gotówkowej; 6) Koszty; 7) Rejestr Sprzedaży; 8) Wycena Kosztów Normatywnych; 9) Gospodarka Materiałowa; 10) Symulator JGP; 11) Grafik; 12) Kadry; 13) Płace; 14) Laboratorium; 15) Punkt Pobrań; 16) Ruch Chorych; 17) Środki Trwałe; 18) Wyposażenie; 19) Zlecenia; 20) Przychodnia AMMS - Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i rozliczenia NFZ; 21) Przychodnia AMMS - Gabinet Zabiegowy; 22) MPI - e-Rejestracja AMMSy; 23) AMMS Patomorfologia. Nowe moduły zakupione z projektu: 24) Ruch chorych, Zlecenia w AMMS; 25) Elektroniczna Dokumentacja Medyczna; 26) E-wyniki; 27) E-powiadomienia; 28) E-recepta; 29) E-skierowanie; 30) E-zlecenie; 31) E-wymiana elektronicznej dokumentacji medycznej; 32) E-dokumentacja medyczna. 3. W ramach opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS Wykonawca musi zapewnić: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem; b) pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem, w tym powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; c) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; e) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; f) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; g) obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego; h) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem bazy danych Oracle wykorzystywanej do obsługi systemu informatycznego InfoMedica/AMMS; i) jedna wizyta serwisowa miesięcznie w siedzibie Zamawiającego. W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza Oprogramowania Aplikacyjnego. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych niniejszym zamówieniem. Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w uzasadnionych w siedzibie Zamawiającego (po dwustronnym uzgodnieniu, a w przypadku nieuzgodnienia terminu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego). Powyższe nie dotyczy wizyty, o której mowa w pkt 3 ppkt i). 4. W ramach administracji bazy danych Oracle Wykonawca musi zapewnić: a) utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle; b) instalację, konfigurację oraz administrację baz danych; c) obsługę sytuacji awaryjnych; d) diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel; e) przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, SatsPack), monitorowanie integralności danych; f) rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj.: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych); g) informowanie placówki medycznej o pojawiających się problemach związanych z pracą bazy danych; h) opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej; i) liczba godzin administratora Wykonawcy do wykorzystania w ciągu miesiąca 6 h; j) strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, Pliki dzienników, buforów dziennika, strojenie CBO) w zakresie administracyjnym (nie dotyczy strojenia aplikacji); k) rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia Zamawiającemu (nie dotyczy optymalizacji aplikacji umieszczonej w bazie danych).
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem informatycznym InfoMedica/AMMS objętym nadzorem autorskim producenta, a zainstalowanym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie. 2. Serwis oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. obejmuje następujące moduły: 1) Apteczka Oddziałowa; 2) Apteka; 3) Blok Operacyjny; 4) Finansowo-Księgowy; 5) Obsługa kasy gotówkowej; 6) Koszty; 7) Rejestr Sprzedaży; 8) Wycena Kosztów Normatywnych; 9) Gospodarka Materiałowa; 10) Symulator JGP; 11) Grafik; 12) Kadry; 13) Płace; 14) Laboratorium; 15) Punkt Pobrań; 16) Ruch Chorych; 17) Środki Trwałe; 18) Wyposażenie; 19) Zlecenia; 20) Przychodnia AMMS - Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i rozliczenia NFZ; 21) Przychodnia AMMS - Gabinet Zabiegowy; 22) MPI - e-Rejestracja AMMSy; 23) AMMS Patomorfologia. Nowe moduły zakupione z projektu: 24) Ruch chorych, Zlecenia w AMMS; 25) Elektroniczna Dokumentacja Medyczna; 26) E-wyniki; 27) E-powiadomienia; 28) E-recepta; 29) E-skierowanie; 30) E-zlecenie; 31) E-wymiana elektronicznej dokumentacji medycznej; 32) E-dokumentacja medyczna.; 33) E-zwolnienie; 34) Integracja z systemem Synapse. 3. W ramach opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS Wykonawca musi zapewnić: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem; b) pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem, w tym powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; c) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; e) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; f) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; g) obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego; h) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem bazy danych Oracle wykorzystywanej do obsługi systemu informatycznego InfoMedica/AMMS; i) jedna wizyta serwisowa miesięcznie w siedzibie Zamawiającego. W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza Oprogramowania Aplikacyjnego. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych niniejszym zamówieniem. Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w uzasadnionych w siedzibie Zamawiającego (po dwustronnym uzgodnieniu, a w przypadku nieuzgodnienia terminu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego). Powyższe nie dotyczy wizyty, o której mowa w pkt 3 ppkt i). 4. W ramach administracji bazy danych Oracle Wykonawca musi zapewnić: a) utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle; b) instalację, konfigurację oraz administrację baz danych; c) obsługę sytuacji awaryjnych; d) diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel; e) przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, SatsPack), monitorowanie integralności danych; f) rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj.: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych); g) informowanie placówki medycznej o pojawiających się problemach związanych z pracą bazy danych; h) opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej; i) liczba godzin administratora Wykonawcy do wykorzystania w ciągu miesiąca 6 h; j) strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, Pliki dzienników, buforów dziennika, strojenie CBO) w zakresie administracyjnym (nie dotyczy strojenia aplikacji); k) rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia Zamawiającemu (nie dotyczy optymalizacji aplikacji umieszczonej w bazie danych).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel skierowany do realizacji zamówienia tj.: a) minimum jedną osobę posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną minimum jednym z certyfikatów oprogramowania bazodanowego Oracle Database Administrator Workshop I oraz Oracle Database Administrator Workshop II; b) minimum trzech specjalistów posiadających certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania InfoMedica/AMMS (wystawione przez producenta oprogramowania, firmę ASSECO S.A.); c) minimum jedną osobę posiadającą kompetencje potwierdzone certyfikatem w zakresie zarządzania projektami metodyką PRINCE2. Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. d) oraz wykaże, iż wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę opieki serwisowej nad oprogramowaniem InfoMedica firmy Asseco przez okres 12 miesięcy o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, a usługa została lub jest wykonywana należycie. Zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel skierowany do realizacji zamówienia tj.: a) jedną osobę posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną minimum jednym z certyfikatów oprogramowania bazodanowego Oracle Database Administrator Workshop I oraz Oracle Database Administrator Workshop II; b) minimum trzech specjalistów posiadających certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania InfoMedica/AMMS (wystawione przez producenta oprogramowania, firmę ASSECO S.A.); c) jedną osobę posiadającą kompetencje potwierdzone certyfikatem w zakresie zarządzania projektami metodyką PRINCE2. Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. d) oraz wykaże, iż wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę opieki serwisowej nad oprogramowaniem InfoMedica firmy Asseco przez okres 12 miesięcy o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, a usługa została lub jest wykonywana należycie. Zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-10-31, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-11-08, godzina: 10:00,

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.