Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-19
Ogłoszenie nr 540150237-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.
Świnoujście:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 573959-N-2019
Data: 15/07/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 28826000000000,
ul. ul. Nowowiejskiego
2,
72-600
Świnoujście, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 321 37 60, e-mail
m.koput@uzdrowisko.pl, faks
913 212 314.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
15.00.00.00 - 8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
1. Przedmiotem zamówienia
2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy na podstawie zleceń dostosowanych do bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku codziennie, na podstawie każdorazowych zleceń składanych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w danym dniu w przypadku zaistnienia sytuacji nagłej, nieplanowanej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Dostawy w sytuacji nagłej i nieplanowanej, o których mowa w ust. 2, realizowane będą każdorazowo na podstawie zleceń, składanych w dniu dostawy głównej przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy nagłej/nieplanowanej wynosi do 5 godzin od momentu złożenia zlecenia. Termin realizacji dostawy nagłej/ nieplanowanej liczony od momentu złożenia zlecenia podlega ocenie i punktacji w niniejszym postępowaniu.
4. Wykonawca powinien zapewnić terminową realizację zleceń oraz transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach nr 1a i 1b ilości określonego Asortymentu są ilościami szacunkowymi i orientacyjnymi oraz mogą ulec zmianie w danym asortymencie poprzez ich zwiększenie lub zmniejszenie, nie więcej jednak niż o 20% w ramach danego Asortymentu. Zmniejszenie lub zwiększenie określonego Asortymentu uprawnia Zamawiającego do zwiększenia lub zmniejszenia innego Asortymentu, ale nie więcej niż o 20%. W przypadku opisanym w zdaniu 1 niniejszego ustępu, ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegają zmianie, a zmiany Asortymentu nie mogą skutkować przekroczeniem maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w zawartej z nim umowie.
6. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność Asortymentu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności.
W szczególności wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analizy Zagrożeń
i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP).
7. Transport Asortymentu winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne wynikające z obowiązujących przepisów prawa (w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). Pojazdy winny być dopuszczone przez PPIS do przewozu żywności. Zamawiający przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia może w trakcie realizacji zlecenia żądać od Wykonawcy kserokopii wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu używanego do realizacji danego zlecenia o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu używanego do realizacji przedmiotu zamówienia do przewozu żywności (Ustawa z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1541, ze zm).
8. We wszystkich miejscach SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 stawy Pzp, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne" (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
15.00.00.00 - 8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
1. Przedmiotem zamówienia
2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy na podstawie zleceń dostosowanych do bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku codziennie, na podstawie każdorazowych zleceń składanych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w danym dniu w przypadku zaistnienia sytuacji nagłej, nieplanowanej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Dostawy w sytuacji nagłej i nieplanowanej, o których mowa w ust. 2, realizowane będą każdorazowo na podstawie zleceń, składanych w dniu dostawy głównej przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy nagłej/nieplanowanej wynosi do 12 godzin od momentu złożenia zlecenia. Termin realizacji dostawy nagłej/ nieplanowanej liczony od momentu złożenia zlecenia podlega ocenie i punktacji w niniejszym postępowaniu.
4. Wykonawca powinien zapewnić terminową realizację zleceń oraz transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach nr 1a i 1b ilości określonego Asortymentu są ilościami szacunkowymi i orientacyjnymi oraz mogą ulec zmianie w danym asortymencie poprzez ich zwiększenie lub zmniejszenie, nie więcej jednak niż o 20% w ramach danego Asortymentu. Zmniejszenie lub zwiększenie określonego Asortymentu uprawnia Zamawiającego do zwiększenia lub zmniejszenia innego Asortymentu, ale nie więcej niż o 20%. W przypadku opisanym w zdaniu 1 niniejszego ustępu, ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegają zmianie, a zmiany Asortymentu nie mogą skutkować przekroczeniem maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w zawartej z nim umowie.
6. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność Asortymentu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności.
W szczególności wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analizy Zagrożeń
i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP).
7. Transport Asortymentu winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne wynikające z obowiązujących przepisów prawa (w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). Pojazdy winny być dopuszczone przez PPIS do przewozu żywności. Zamawiający przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia może w trakcie realizacji zlecenia żądać od Wykonawcy kserokopii wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu używanego do realizacji danego zlecenia o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu używanego do realizacji przedmiotu zamówienia do przewozu żywności (Ustawa z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1541, ze zm).
8. We wszystkich miejscach SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 stawy Pzp, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne" (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
2
W ogłoszeniu jest:
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy w sytuacji nagłej nieplanowanej 40,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
Termin dostawy w sytuacji nagłej nieplanowanej 20,00
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Plan Ogólny dla Gminy Miasto Świnoujście"
- Wymiana nakładki żywiczno - bazaltowej na pokładzie samochodowym promu Bielik II
- Wywóz odpadów ulegających biodegradacji kat. 3
- USŁUGI MEDYCZNE NA 2026 ROK W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA KADRY I PRACOWNIKÓW WOJSKA KOMENDY PORTU WOJENNEGO W ŚWINOUJŚCIU ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ICH ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Odbiór odpadów z budynków, budowli i jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu w 2026 roku
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





