eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg Nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych - Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-05-13

Ogłoszenie nr 540092675-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 545111-N-2019
Data: 08/05/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Instytut Hematologii i Transfuzjologii, Krajowy numer identyfikacyjny 28848400000000, ul. ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 349 62 22, e-mail zaopat@ihit.waw.pl, faks 022 349 62 23.
Adres strony internetowej (url): http://www.ihit.waw.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Punkt: II.1)
W ogłoszeniu jest: II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych - Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17 części. Numer referencyjny: IHIT/P/15/2019
W ogłoszeniu powinno być: II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych - Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 18 części. Numer referencyjny: IHIT/P/15/2019

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17 części. Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne Część nr 2 Opatrunki specjalistyczne Część nr 3 Opatrunki różne (opaski dziane, elastyczne) Część nr 4 Wyroby z gazy i inne Część nr 5 Opatrunki jałowe i inne Część nr 6 Serwety jałowe z włókniny Część nr 7 Pieluchomajtki Część nr 8 Zestaw do centralnego wkłucia i cewnikowania Część nr 9 Opatrunki różne Część nr 10 Opatrunki specjalistyczne Część nr 11 Taśmy przylepne włókninowe Część nr 12 Podkłady higieniczne Część nr 13 Lignina Część nr 14 Opatrunki specjalistyczne Część nr 15 Opatrunki specjalistyczne Część nr 16 Plastry specjalistyczne Część nr 17 Hemostatyk
W ogłoszeniu powinno być: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 18 części. Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne Część nr 2 Opatrunki specjalistyczne Część nr 3 Opatrunki różne (opaski dziane, elastyczne) Część nr 4 Wyroby z gazy i inne Część nr 5 Opatrunki jałowe i inne Część nr 6 Serwety jałowe z włókniny Część nr 7 Pieluchomajtki Część nr 8 Zestaw do centralnego wkłucia i cewnikowania Część nr 9 Opatrunki różne Część nr 10 Opatrunki specjalistyczne Część nr 11 Taśmy przylepne włókninowe Część nr 12 Podkłady higieniczne Część nr 13 Lignina Część nr 14 Opatrunki specjalistyczne Część nr 15 Opatrunki specjalistyczne Część nr 16 Plastry specjalistyczne Część nr 17 Hemostatyk, Część nr 18 Hemostatyk.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIEIII.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Punkt: III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W ogłoszeniu jest: Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę cenową należy sporządzić wg wzoru z załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. 2. Wymagany sposób przygotowania oferty: 1) Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej wartości oferty, w szczególności: a) w przypadku osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartymi w odpowiednim rejestrze sądowym; b) w przypadku przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną - przez osobę wpisaną jako przedsiębiorca do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; c) w przypadku osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą - przez tą osobę; d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oferta musi zawierać dokument pełnomocnictwa w formie pisemnej w oryginale, lub kopii poświadczonej notarialnie; e) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione przez wszystkich wykonawców. 2) Oferta oraz załączniki powinny być sporządzone zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, przy uwzględnieniu postanowień niniejszego opisu: a) oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferta oraz załączniki powinny być podpisane przez osoby, o których mowa w ust.2pkt 1; b) wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę; c) w przypadku gdy do oferty, w formie załączników, dołączone są kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w ust. 2 pkt. 1; d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; e) oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; f) podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 3) w przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.)". Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: a) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 4) Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, opatrzonej dopiskiem: "OFERTA NA: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH. CZĘŚĆ NR ........... Nr sprawy: IHIT/P/15/2019" nie otwierać do dnia 16 maja 2019 r. do godziny 10:30" Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
W ogłoszeniu powinno być: Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę cenową należy sporządzić wg wzoru z załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. 2. Wymagany sposób przygotowania oferty: 1) Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej wartości oferty, w szczególności: a) w przypadku osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartymi w odpowiednim rejestrze sądowym; b) w przypadku przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną - przez osobę wpisaną jako przedsiębiorca do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; c) w przypadku osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą - przez tą osobę; d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oferta musi zawierać dokument pełnomocnictwa w formie pisemnej w oryginale, lub kopii poświadczonej notarialnie; e) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione przez wszystkich wykonawców. 2) Oferta oraz załączniki powinny być sporządzone zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, przy uwzględnieniu postanowień niniejszego opisu: a) oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferta oraz załączniki powinny być podpisane przez osoby, o których mowa w ust.2pkt 1; b) wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę; c) w przypadku gdy do oferty, w formie załączników, dołączone są kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w ust. 2 pkt. 1; d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; e) oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; f) podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 3) w przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.)". Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: a) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 4) Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, opatrzonej dopiskiem: "OFERTA NA: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH. CZĘŚĆ NR ........... Nr sprawy: IHIT/P/15/2019" nie otwierać do dnia 23 maja 2019 r. do godziny 10:30" Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-05-16, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-05-23, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Punkt: IV.6.3) Termin związania ofertą
W ogłoszeniu jest: IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-06-16 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-06-23 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Część nr: 18 Nazwa: Część nr 18 Hemostatyk
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część nr: 18 Nazwa: Część nr 18 Hemostatyk 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 100,00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.