Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-05-13
Ogłoszenie nr 540092675-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.
Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 545111-N-2019
Data: 08/05/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Instytut Hematologii i Transfuzjologii, Krajowy numer identyfikacyjny 28848400000000,
ul. ul. Indiry Gandhi
14,
02-776
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 349 62 22, e-mail
zaopat@ihit.waw.pl, faks
022 349 62 23.
Adres strony internetowej (url): http://www.ihit.waw.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Punkt:
II.1)
W ogłoszeniu jest:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony na
dostawę materiałów opatrunkowych - Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17
części.
Numer referencyjny: IHIT/P/15/2019
W ogłoszeniu powinno być:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony na
dostawę materiałów opatrunkowych - Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 18
części.
Numer referencyjny: IHIT/P/15/2019
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Punkt:
II.4)
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17 części. Część nr 1
Opatrunki specjalistyczne Część nr 2 Opatrunki specjalistyczne Część nr 3 Opatrunki różne
(opaski dziane, elastyczne) Część nr 4 Wyroby z gazy i inne Część nr 5 Opatrunki jałowe i
inne Część nr 6 Serwety jałowe z włókniny Część nr 7 Pieluchomajtki Część nr 8 Zestaw do
centralnego wkłucia i cewnikowania Część nr 9 Opatrunki różne Część nr 10 Opatrunki
specjalistyczne Część nr 11 Taśmy przylepne włókninowe Część nr 12 Podkłady higieniczne
Część nr 13 Lignina Część nr 14 Opatrunki specjalistyczne Część nr 15 Opatrunki
specjalistyczne Część nr 16 Plastry specjalistyczne Część nr 17 Hemostatyk
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 18 części. Część nr 1
Opatrunki specjalistyczne Część nr 2 Opatrunki specjalistyczne Część nr 3 Opatrunki różne
(opaski dziane, elastyczne) Część nr 4 Wyroby z gazy i inne Część nr 5 Opatrunki jałowe i
inne Część nr 6 Serwety jałowe z włókniny Część nr 7 Pieluchomajtki Część nr 8 Zestaw do
centralnego wkłucia i cewnikowania Część nr 9 Opatrunki różne Część nr 10 Opatrunki
specjalistyczne Część nr 11 Taśmy przylepne włókninowe Część nr 12 Podkłady higieniczne
Część nr 13 Lignina Część nr 14 Opatrunki specjalistyczne Część nr 15 Opatrunki
specjalistyczne Część nr 16 Plastry specjalistyczne Część nr 17 Hemostatyk,
Część nr 18 Hemostatyk.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIEIII.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Punkt:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W ogłoszeniu jest:
Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę cenową należy sporządzić wg wzoru z załącznika nr
1 do SIWZ - Formularz oferty. 2. Wymagany sposób przygotowania oferty: 1) Oferta musi
być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania
zobowiązań w wysokości odpowiadającej wartości oferty, w szczególności: a) w przypadku
osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartymi w odpowiednim
rejestrze sądowym; b) w przypadku przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną - przez osobę
wpisaną jako przedsiębiorca do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej; c) w przypadku osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą - przez tą osobę;
d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oferta musi zawierać dokument
pełnomocnictwa w formie pisemnej w oryginale, lub kopii poświadczonej notarialnie; e) w
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez osoby
uprawnione przez wszystkich wykonawców. 2) Oferta oraz załączniki powinny być
sporządzone zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, przy uwzględnieniu
postanowień niniejszego opisu: a) oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w
języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą
sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język
polski. Oferta oraz załączniki powinny być podpisane przez osoby, o których mowa w
ust.2pkt 1; b) wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane
własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę; c) w przypadku gdy do oferty, w formie
załączników, dołączone są kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone za
zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w ust. 2 pkt. 1; d) w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych
podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a
ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów,
mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego -
odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; e) oświadczenia
dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na
których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a
ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; f) podpisy na oświadczeniach i
dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą.
Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 3) w
przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których
wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania,
muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą "Informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.)". Wykonawca nie
później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione
przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona
informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: a) ma charakter techniczny, technologiczny,
organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, b)
nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne
działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa były oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie
może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 4) Oferta powinna być
złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego,
opatrzonej dopiskiem: "OFERTA NA: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW
OPATRUNKOWYCH. CZĘŚĆ NR ........... Nr sprawy: IHIT/P/15/2019" nie otwierać do
dnia 16 maja 2019 r. do godziny 10:30" Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci
firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi
rejestrowymi (ewidencyjnymi).
W ogłoszeniu powinno być:
Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę cenową należy sporządzić wg wzoru z załącznika nr
1 do SIWZ - Formularz oferty. 2. Wymagany sposób przygotowania oferty: 1) Oferta musi
być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania
zobowiązań w wysokości odpowiadającej wartości oferty, w szczególności: a) w przypadku
osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartymi w odpowiednim
rejestrze sądowym; b) w przypadku przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną - przez osobę
wpisaną jako przedsiębiorca do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej; c) w przypadku osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą - przez tą osobę;
d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oferta musi zawierać dokument
pełnomocnictwa w formie pisemnej w oryginale, lub kopii poświadczonej notarialnie; e) w
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez osoby
uprawnione przez wszystkich wykonawców. 2) Oferta oraz załączniki powinny być
sporządzone zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, przy uwzględnieniu
postanowień niniejszego opisu: a) oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w
języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą
sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język
polski. Oferta oraz załączniki powinny być podpisane przez osoby, o których mowa w
ust.2pkt 1; b) wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane
własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę; c) w przypadku gdy do oferty, w formie
załączników, dołączone są kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone za
zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w ust. 2 pkt. 1; d) w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych
podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a
ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów,
mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego -
odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; e) oświadczenia
dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na
których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a
ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; f) podpisy na oświadczeniach i
dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą.
Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 3) w
przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których
wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania,
muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą "Informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.)". Wykonawca nie
później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione
przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona
informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: a) ma charakter techniczny, technologiczny,
organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, b)
nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne
działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa były oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie
może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 4) Oferta powinna być
złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego,
opatrzonej dopiskiem: "OFERTA NA: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW
OPATRUNKOWYCH. CZĘŚĆ NR ........... Nr sprawy: IHIT/P/15/2019" nie otwierać do
dnia 23 maja 2019 r. do godziny 10:30" Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci
firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi
rejestrowymi (ewidencyjnymi).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Punkt:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-05-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-05-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Punkt:
IV.6.3) Termin związania ofertą
W ogłoszeniu jest:
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-06-16 okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-06-23 okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Część nr: 18 Nazwa: Część nr 18 Hemostatyk
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 18 Nazwa: Część nr 18 Hemostatyk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





