Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-04
Ogłoszenie nr 540075667-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.
Ziębice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 533250-N-2020
Data: 22/04/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ziębice, Krajowy numer identyfikacyjny 89071847800000,
ul. ul. Przemysłowa
10,
57-220
Ziębice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 8163870, e-mail
zamowienia.publiczne@ziebice.pl, faks
74 8191212.
Adres strony internetowej (url): www.ziebice.biuletyn.net
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 2020-05-07, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 2020-05-12, godzina 10:00
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu:
"1a. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w związku z pandemią choroby COVID-19 w okolicznościach wskazanych poniżej:
1) Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:
a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem
na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;
b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku
z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
c) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.);
d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;
e) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy;
f) okoliczności, o których mowa w lit. a-e w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
2) W przypadku wykonawców mających siedzibę lub wykonujących działalność związaną z realizacją umowy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1a ppkt 1 lit. a-e, składa się dokumenty wydane przez odpowiednie instytucje w tych krajach lub oświadczenia tych Wykonawców.
3) Każda ze stron umowy może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy.
4) Strona umowy na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ppkt 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ppkt 1 , na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania.
5) Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19,
o których mowa w ppkt 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy, w szczególności przez:
a) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,
c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy,
- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
6) jeżeli umowa w sprawie zamówienia publicznego zawiera postanowienia dotyczące kar umownych lub odszkodowań z tytułu odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie z powodu oznaczonych okoliczności, strona umowy,
w stanowisku, o którym mowa w ppkt 4, przedstawia wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie oraz wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość.
7) w przypadku dokonania zmiany umowy, jeżeli zmiana ta obejmuje część zamówienia powierzoną do wykonania podwykonawcy, Wykonawca i Podwykonawca uzgadniają odpowiednią zmianę łączącej ich umowy, w sposób zapewniający, że warunki wykonania tej umowy przez podwykonawcę nie będą mniej korzystne niż warunki wykonania Umowy zmienionej zgodnie z ppkt 5.
8) Postanowienia umowy określone w ppkt 7 stosuje się do umowy z dalszymi Podwykonawcami."
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- "REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE" ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r.
- KONSERWACJA BRZEGÓW KORYTA RZEKI OŁAWA W MIEJSCOWOŚCI ZIĘBICE
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





