Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-22
Ogłoszenie nr 540035195-N-2019 z dnia 22-02-2019 r.
Swarzędz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 514292-N-2019
Data: 14/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 63100018700000,
ul. ul. Poznańska
25,
62-020
Swarzędz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 651 26 50, e-mail
ops@swarzedz.pl, faks
61 651 26 54.
Adres strony internetowej (url): opsswarzedz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Nazwa zadania: "Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu ich zamieszkania w Gminie Swarzędz" Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 55 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki oraz kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, w ramach projektu pn.: "Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz" w ramach Poddziałania 7.2.2.
Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe, Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres świadczenia kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, obejmuje w szczególności: 1) Dostarczenie 55 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki o następujących parametrach (tabela nr 1 i 2): Tabela nr 1 - wymagania dla opaski podstawowej Tabela nr 1 - wymagania dla opaski podstawowej Wymagana łączna ilość: 53 Lp. Parametr wymagany 1 Wodoodporna opaska na rękę dla osoby w podeszłym wieku, niepełnosprawnej, schorowanej. 2 Trzy przyciski programowalne (możliwe ustawienie funkcji) w tym - SOS wywołujący połączenie z zaprogramowanym numerem. Zalecane rozwiązanie zabezpieczające przed przypadkowym naciśnięciem przycisku. 3 Możliwość prowadzenia rozmowy z opaski w sytuacji awaryjnej z zaprogramowanym numerem centrum. 4 Gniazdo karty SIM. 5 Czujnik upadku wywołujący połączenie z zaprogramowanym numerem 6 Uśredniona pojemność baterii wystarczająca na minimum 72 godziny czuwania oraz minimum 100 minut rozmowy. 7 Możliwość rozszerzenia funkcji urządzenia o pomiar tętna. 8 W komplecie ładowarka. Nie obligatoryjne, ale zalecane ładowanie indukcyjne, bez kabla podłączeniowego. 9 Komunikaty głosowe generowane przez opaskę w języku polskim w sytuacji próby połączenia, uruchomieniu urządzenia 10 Możliwość monitorowania z poziomu Centrum Monitorowania stanu naładowania baterii opasek 11 Dostępność punktu serwisowego urządzeń w odległości max. 20km od siedziby Zamawiającego z zapewnieniem czasu pracy pon.-pt. 8.00-16.00. Wykonawca wskazuje adres punktu w formularzu oferty. Tabela nr 2 - wymagania dla opaski niewymagającej ładowania Tabela nr 2 - wymagania dla opaski niewymagającej ładowania Wymagana łączna ilość: 2 Lp. Parametr wymagany 1 Opaska na rękę dla osoby w podeszłym wieku, niepełnosprawnej, schorowanej z detekcją upadku. 2 Zgodność z normą IP67, silikonowa konstrukcja. 3 Możliwość używania w innej formie niż opaska tj. brelok, wisiorek. 4 Przycisk - SOS wywołujący połączenie z zaprogramowanym numerem. 5 Bransoletki kompatybilne z przenośnym aparatem telefonicznym. Komunikacja z aplikacja na smartfonie za pomocą technologii Bluetooth. 6 Czujnik upadku wywołujący połączenie z zaprogramowanym numerem 7 Możliwość aktywowania lokalizacji GPS położenia opaski i odczytania jej w centrum. 8 Nie wymagająca ładowania. Wymienialna bateria (żywotność baterii nie mniej niż 6 miesięcy). 9 Smartfon do obsługi bransoletki: System Operacyjny, Przekątna ekranu co najmniej 4,5 cala, Ekran dotykowy, Obsługa NFC Komunikacja Bezprzewodowa komunikacja Bluetooth ver. min. 4.0 10 Aplikacja na smartfon: komunikacja z bransoletką komunikacja z Centrum Monitoringu możliwość bezpośredniego wywołania funkcji SOS możliwość wprowadzania i przekazywania do centrum monitoringu wybranych parametrów zdrowia (min. ciśnienie krwi, temperatura). 11 Dostępność punktu
serwisowego urządzeń w odległości max. 20km od siedziby Zamawiającego z zapewnieniem czasu pracy pon.-pt. 8.00-16.00. Wykonawca wskazuje adres punktu w formularzu oferty. 2) Usługę całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, będącą elementem wsparcia, dzięki której osoby niesamodzielne, mają zapewnione poczucie bezpieczeństwa oraz możliwość zgłoszenia nagłego pogorszenia stanu zdrowia w celu wezwania członka rodziny lub opiekuna faktycznego, osoby świadczącej usługi opiekuńcze lub profesjonalnej pomocy medycznej dzięki jednemu przyciskowi, pozostając faktycznie w miejscu zamieszkania (opis - tabela nr 3). Tabela nr 3 - usługi telekomunikacyjne - mobilne, świadczone w oparciu o dostarczone karty SIM ( Data + Głos ) Tabela nr 3 - usługi telekomunikacyjne - mobilne, świadczone w oparciu o dostarczone karty SIM ( Data + Głos ) Wymagana łączna ilość: 55 Lp. Parametr wymagany 1 Taryfa no limit na sms i połączenia krajowe na wszystkich kartach 2 Transfer danych do 3 GB/miesiąc 3 Możliwe zamówienia uzupełniające na aktywacje nowych usług w tej samej stawce i specyfikacji usług co w ofercie pierwotnej, będzie możliwe w każdym czasie obowiązywania umowy. 4 Naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy połączenia. 5 Usługa identyfikacji numeru przychodzącego. 6 Powiadomienie o próbie połączenia. 7 Włączanie i wyłączanie usługi roamingu 8 Bezpłatna blokada połączeń o podwyższonych opłatach PREMIUM na życzenie klienta. 9 Możliwość ograniczenia wykonywania połączeń z kart sim do zamkniętej grupy abonentów 10 Blokada reklam przychodzących. 11 Bezpłatna wymiana kart SIM (na wypadek uszkodzenia, kradzieży, itp.). 12 Bezpłatny dostęp do aplikacji do zarządzania kontem abonenta. 13 Bezpłatny biling w formie elektronicznej 14 Karta SIM posiada możliwość wyłączenia kodu PIN 15 Karty SIM typu wieloformatowego ( standard, mikroSIM, nanoSIM) 3) Zapewnienie świadczenia usług całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz oraz zapewnienie bezawaryjnego działania dostarczonego wyposażenia przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 31.08.2021r. (szacunkowo 32 miesiące) (opis - tabela nr 4). Tabela nr 4 - usługi monitoringu zestawów do zdalnej opieki Wymagana łączna ilość w miesiącach: 55 urządzeń x 32 msc Lp. Parametr wymagany 1 System monitorujący zarządzany przez dostawcę usługi. Dostęp do systemu dla uprawnionych pracowników Zamawiającego w roli Opiekun. 2 System monitorujący gwarantuje pracę 24hx7 dni w tygodniu. 3 System monitorujący powinien być zaprojektowany w sposób zapewniający gromadzenie danych w tym danych wrażliwych w sposób bezpieczny zgodny z dobrymi praktykami normy ISO27001. 4 System monitorujący musi zapewniać możliwość integracji oraz migracji danych do innych systemów w razie potrzeby poprzez przejrzystą i udokumentowaną strukturę bazy danych, moduł exportu danych zgromadzonych w systemie w szczególności danych pacjentów do formatu XML. Dodatkowo dane skanowane muszą być gromadzone w plikach
graficznych o powszechnych formatach, a w ich nazwie muszą być zaszyte identyfikatory pacjentów, których dotyczą te pliki. 5 Dostęp do danych systemu monitorującego ograniczony w zależności od uprawnień użytkowników (role). Minimum następujące grupy uprawnień: 1. Administrator - konfiguracja systemu i uprawnień 2. Ratownik - dostęp do danych medycznych gromadzonych w systemie, możliwość ich podglądu, zmiany, gromadzenia itp. 3. Opiekun - dostęp do podstawowej karty pacjenta 4. Koordynator - pełny dostęp do bazy danych 6 Funkcjonalności niezbędne do zapewnienia integracji z zestawami do zdalnej opieki - opaskami i zapewniające integralność danych. 1. Indywidualny numer pacjenta, którym oznaczane będą wszelkie rekordy w bazie oraz dołączana dokumentacja skanowana 2. Powiązanie z numerem karty sim znajdującej się w przydzielonej pacjentowi. 3. Powiązanie z innymi numerami (telefon stacjonarny, komórkowy ) z których podopieczny może dzwonić. 7 System powinien umożliwiać odbieranie sygnałów z przycisku SOS, czujnika upadku, pozycji GPS, czujnika tętna, dostarczonych podstawowych i niewymagających ładowania opasek do zdalnej opieki. 8 Usługa monitorowania świadczona przez ratowników medycznych z doświadczeniem w realizacji usług zdalnej opieki. 9 Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny ratownika z beneficjentem jeden raz w miesiącu celem nadzoru stanu zdrowia 10 Wykonawca będzie przetwarzać i zabezpieczać dane użytkowników opasek zgodnie z RODO 11 Wykonawca zapewnia szkolenie dla beneficjentów (w miejscu zamieszkania beneficjenta) pod nadzorem pracownika OPS 12 Wykonawca zapewnia przeszkolenie nowego beneficjenta w przypadku zmiany użytkownika opaski 13 Wykonawca zapewnia możliwość ciągłości usługi po zakończonym projekcie (po 32 m-ch) 4) Zainstalowanie u wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu, 55 podopiecznych, urządzeń abonenckich wraz z opaskami z "czerwonym przyciskiem" w miejscu ich zamieszkania. W przypadku wystąpienia zmiany podopiecznych, którym będzie świadczona kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieka, Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia urządzenia abonenckiego i aktywację usługi u nowego podopiecznego, w ciągu 1 miesiąca od dnia zgłoszenia takiego przypadku. Przypadki zmiany podopiecznych dotyczą sytuacji: zgonu podopiecznego, zmiany miejsca zamieszkania podopiecznego poza Gminę Swarzędz i/lub umieszczenia podopiecznego w Domu Pomocy Społecznej, a także w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym oraz rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie. 5) Utrzymywanie w gotowości przez okres trwania umowy Centrum operacyjno-alarmowego, wyposażonego w nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne, pozwalające na monitorowanie dostarczonych urządzeń abonenckich w miejscu ich zamontowania, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 31.08.2021r. (szacunkowo 32 miesiące) 6) Wprowadzenie do bazy danych Centrum operacyjno-alarmowego danych identyfikujących podopiecznych, ich opiekunów i sytuacji zdrowotnej z "karty identyfikacyjnej podopiecznego", w celu
właściwej obsługi zgłoszeń pochodzących od podopiecznych wyposażonych w urządzenia abonenckie w ciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 7) Podejmowanie stosownych interwencji przez Centrum operacyjno-alarmowe w przypadku odebrania sygnału z identyfikacją podopiecznego na skutek wciśnięcia przez niego "czerwonego przycisku" (np.: nawiązuje kontakt z podopiecznym, powiadamia wskazane osoby z listy kontaktu oraz w razie konieczności powiadamia odpowiednie służby ratunkowe), przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 31.08.2021r. (szacunkowo 32 miesiące). 8) Zatrudnienie w odpowiedniej ilości przeszkolonych pracowników do obsługi Centrum operacyjno-alarmowego, gwarantujące ciągłość obsługi przez 24 godzinny, 7 dni w tygodniu, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 31.08.2021r. (szacunkowo 32 miesiące). 9) Raportowanie zdarzeń zgłaszanych przez podopiecznych i podjętych interwencji w ramach, kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, za każdy miesiąc świadczenia usługi. Nie rzadziej niż raz w miesiącu, do 8 dnia następnego miesiąca za poprzedni miesiąc. 10) Warunki wykonywania, kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, określać będzie umowa zawarta pomiędzy zlecającym a wybranym wykonawcą. 11) Wszystkie urządzenia, sprzęty oraz elementy wyposażenia powinny spełniać obowiązujące wymogi BHP. 12) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, montażu oraz uruchomienia objętych zamówieniem urządzeń i sprzętów oraz przeprowadzenia podstawowego szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi w siedzibie Zamawiającego. 13) Wykonawca zagwarantuje, że w przypadku awarii/usterki danego urządzenia, na czas naprawy/wymiany, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni, dostarczone zostanie urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych. 14) Opaski muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów oraz Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. 15) Zamawiający nie dopuszcza naliczania dodatkowej opłaty za aktywację usług będących przedmiotem ofert. 16) Równoważnymi są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają pod względem jakości produktom lub rozwiązaniom wskazanym przez Zamawiającego w powyższych tabelach. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Oferencie. 2. Wymagania niefunkcjonalne: W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien: 1) Wyznaczyć kierownika projektu odpowiadającego za realizację całości przedmiotu umowy. 2) Udostępnić telefon serwisowy czynny 24h/dobę. 3) Delegować pracowników na cykliczne spotkania projektowe, nie częściej niż 1 raz w miesiącu, w siedzibie Zamawiającego. 4) Zapewnić zgodność systemów z obowiązującym w Polsce prawem, w szczególności z zakresu ochrony danych osobowych. 5) Zapewnić dostępność usługi monitoringu przez okres trwałość projektu na warunkach komercyjnych,
tj. dostępność centrum monitoringu i gotowość zawarcia umowy z Zamawiającym po zakończonym projekcie.
W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa zadania: "Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu ich zamieszkania w Gminie Swarzędz"
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 55 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki oraz kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, w ramach projektu pn.: "Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz" w ramach Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe, Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 20142020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres świadczenia kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, obejmuje w szczególności: 1) Dostarczenie 55 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki o następujących parametrach (tabela nr 1):
Tabela nr 1 - wymagania dla opaski podstawowej
Tabela nr 1 - wymagania dla opaski podstawowej Wymagana łączna ilość: 55 Lp. Parametr wymagany 1 Wodoodporna opaska na rękę dla osoby w podeszłym wieku, niepełnosprawnej, schorowanej. 2 Minimum jeden przycisk - SOS wywołujący połączenie z zaprogramowanym numerem. Zalecane rozwiązanie zabezpieczające przed przypadkowym naciśnięciem przycisku. 3 Możliwość prowadzenia rozmowy z opaski w sytuacji awaryjnej z zaprogramowanym numerem centrum. 4 Gniazdo karty SIM. 5 Czujnik upadku wywołujący połączenie z zaprogramowanym numerem
6 Uśredniona pojemność baterii wystarczająca na minimum 72 godziny czuwania oraz minimum 100 minut rozmowy. 7 Możliwość rozszerzenia funkcji urządzenia o pomiar tętna. 8 W komplecie ładowarka. Nie obligatoryjne, ale zalecane ładowanie indukcyjne, bez kabla podłączeniowego. 9 Komunikaty głosowe generowane przez opaskę w języku polskim w sytuacji próby połączenia, uruchomieniu urządzenia 10 Możliwość monitorowania z poziomu Centrum Monitorowania stanu naładowania baterii opasek 11 Czas pracy punktu serwisowego pon.-pt. 8.00-16.00. Wykonawca wskazuje adres punktu w formularzu oferty. Czas reakcji (naprawa) - 7 dni
2) Usługę całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, będącą elementem wsparcia, dzięki której osoby niesamodzielne, mają zapewnione poczucie bezpieczeństwa oraz możliwość zgłoszenia nagłego pogorszenia stanu zdrowia w celu wezwania członka rodziny lub opiekuna faktycznego, osoby świadczącej usługi opiekuńcze lub profesjonalnej pomocy medycznej dzięki jednemu przyciskowi, pozostając faktycznie w miejscu zamieszkania (opis - tabela nr 2).
Tabela nr 2 - usługi telekomunikacyjne - mobilne, świadczone w oparciu o dostarczone karty SIM ( Data + Głos )
Tabela nr 2 - usługi telekomunikacyjne - mobilne, świadczone w oparciu o dostarczone karty SIM ( Data + Głos ) Wymagana łączna ilość: 55 Lp. Parametr wymagany 1 Taryfa no limit na sms i połączenia krajowe na wszystkich kartach 2 Transfer danych do 3 GB/miesiąc 3 Możliwe zamówienia uzupełniające na aktywacje nowych usług w tej samej stawce i specyfikacji usług co w ofercie pierwotnej, będzie możliwe w każdym czasie obowiązywania umowy. 4 Naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy połączenia. 5 Usługa identyfikacji numeru przychodzącego. 6 Powiadomienie o próbie połączenia. 7 Włączanie i wyłączanie usługi roamingu 8 Bezpłatna blokada połączeń o podwyższonych opłatach PREMIUM na życzenie klienta.
9 Możliwość ograniczenia wykonywania połączeń z kart sim do zamkniętej grupy abonentów 10 Blokada reklam przychodzących. 11 Bezpłatna wymiana kart SIM (na wypadek uszkodzenia, kradzieży, itp.). 12 Bezpłatny dostęp do aplikacji do zarządzania kontem abonenta. 13 Bezpłatny biling w formie elektronicznej 14 Karta SIM posiada możliwość wyłączenia kodu PIN
15 Karty SIM typu wieloformatowego ( standard, mikroSIM, nanoSIM)
3) Zapewnienie świadczenia usług całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz oraz zapewnienie bezawaryjnego działania dostarczonego wyposażenia przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 31.08.2021r. (szacunkowo 32 miesiące) (opis - tabela nr 3).
Tabela nr 3 - usługi monitoringu zestawów do zdalnej opieki Wymagana łączna ilość w miesiącach: 55 urządzeń x 32 msc Lp. Parametr wymagany 1 System monitorujący zarządzany przez dostawcę usługi. Dostęp do systemu dla uprawnionych pracowników Zamawiającego w roli Opiekun. 2 System monitorujący gwarantuje pracę 24hx7 dni w tygodniu. 3 System monitorujący powinien być zaprojektowany w sposób zapewniający gromadzenie danych w tym danych wrażliwych w sposób bezpieczny zgodny z dobrymi praktykami normy ISO27001. 4 System monitorujący musi zapewniać możliwość eksportu danych zgromadzonych w systemie w szczególności danych pacjentów do formatu XML. (częstotliwość korzystania z monitoringu, jakiego typu zdarzenia były monitorowane - czy były to zdarzenia przypadkowe).
5 Dostęp do danych systemu monitorującego ograniczony w zależności od uprawnień użytkowników (role). Minimum następujące grupy uprawnień: 1. Administrator - konfiguracja systemu i uprawnień 2. Ratownik - dostęp do danych medycznych gromadzonych w systemie, możliwość ich podglądu, zmiany, gromadzenia itp. 3. Opiekun - dostęp do podstawowej karty pacjenta 4. Koordynator - pełny dostęp do bazy danych 6 Funkcjonalności niezbędne do zapewnienia integracji z zestawami do zdalnej opieki - opaskami i zapewniające integralność danych. 1. Indywidualny numer pacjenta, którym oznaczane będą wszelkie rekordy w bazie oraz dołączana dokumentacja skanowana 2. Powiązanie z numerem karty sim znajdującej się w przydzielonej pacjentowi. 3. Możliwość powiązania podopiecznego z innymi numerami (telefon stacjonarny, komórkowy ) z których podopieczny może dzwonić. 7 System powinien umożliwiać odbieranie sygnałów z przycisku SOS, czujnika upadku, pozycji GPS, czujnika tętna, dostarczonych podstawowych opasek do zdalnej opieki. 8 Usługa monitorowania świadczona przez ratowników medycznych 9 Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny ratownika z beneficjentem jeden raz w miesiącu celem nadzoru stanu zdrowia
10 Wykonawca będzie przetwarzać i zabezpieczać dane użytkowników opasek zgodnie z RODO 11 Wykonawca zapewnia szkolenie dla beneficjentów (w miejscu zamieszkania beneficjenta) pod nadzorem pracownika OPS 12 Wykonawca zapewnia przeszkolenie nowego beneficjenta w przypadku zmiany użytkownika opaski 13 Wykonawca zapewnia możliwość ciągłości usługi po zakończonym projekcie (po 32 m-ch)
4) Zainstalowanie u wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu, 55 podopiecznych, urządzeń abonenckich wraz z opaskami z "czerwonym przyciskiem" w miejscu ich zamieszkania. W przypadku wystąpienia zmiany podopiecznych, którym będzie świadczona kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieka, Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia urządzenia abonenckiego i aktywację usługi u nowego podopiecznego, w ciągu 1 miesiąca od dnia zgłoszenia takiego przypadku. Przypadki zmiany podopiecznych dotyczą sytuacji: zgonu podopiecznego, zmiany miejsca zamieszkania podopiecznego poza Gminę Swarzędz i/lub umieszczenia podopiecznego w Domu Pomocy Społecznej, a także w Zakładzie OpiekuńczoLeczniczym oraz rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie. 5) Utrzymywanie w gotowości przez okres trwania umowy Centrum operacyjno-alarmowego, wyposażonego w nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne, pozwalające na monitorowanie dostarczonych urządzeń abonenckich w miejscu ich zamontowania, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 31.08.2021r. (szacunkowo 32 miesiące) 6) Wprowadzenie do bazy danych Centrum operacyjno-alarmowego danych identyfikujących podopiecznych, ich opiekunów i sytuacji zdrowotnej z "karty identyfikacyjnej podopiecznego", w celu właściwej obsługi zgłoszeń pochodzących od podopiecznych wyposażonych w urządzenia abonenckie w ciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 7) Podejmowanie stosownych interwencji przez Centrum operacyjno-alarmowe w przypadku odebrania sygnału z identyfikacją podopiecznego na skutek wciśnięcia przez niego "czerwonego przycisku" (np.: nawiązuje kontakt z podopiecznym, powiadamia wskazane osoby z listy kontaktu oraz w razie konieczności powiadamia odpowiednie służby ratunkowe), przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 31.08.2021r. (szacunkowo 32 miesiące). 8) Zatrudnienie w odpowiedniej ilości przeszkolonych pracowników do obsługi Centrum operacyjnoalarmowego, gwarantujące ciągłość obsługi przez 24 godzinny, 7 dni w tygodniu, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 31.08.2021r. (szacunkowo 32 miesiące). 9) Raportowanie zdarzeń zgłaszanych przez podopiecznych i podjętych interwencji w ramach, kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, za każdy miesiąc świadczenia usługi. Nie rzadziej niż raz w miesiącu, do 8 dnia następnego miesiąca za poprzedni miesiąc. 10) Warunki wykonywania, kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania w Gminie Swarzędz, określać będzie umowa zawarta pomiędzy zlecającym a wybranym wykonawcą. 11) Wszystkie urządzenia, sprzęty oraz elementy wyposażenia powinny spełniać obowiązujące wymogi BHP. 12) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, montażu oraz uruchomienia objętych zamówieniem urządzeń i sprzętów oraz przeprowadzenia podstawowego szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi w siedzibie Zamawiającego. 13) Wykonawca zagwarantuje, że w przypadku awarii/usterki danego urządzenia, na czas naprawy/wymiany, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 24 godzin, dostarczone zostanie urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych. 14) Opaski muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów oraz Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
15) Zamawiający nie dopuszcza naliczania dodatkowej opłaty za aktywację usług będących przedmiotem ofert. 16) Równoważnymi są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają pod względem jakości produktom lub rozwiązaniom wskazanym przez Zamawiającego w powyższych tabelach. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Oferencie.
2. Wymagania niefunkcjonalne: W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien:
1) Wyznaczyć kierownika projektu odpowiadającego za realizację całości przedmiotu umowy. 2) Udostępnić telefon serwisowy czynny 24h/dobę oraz natychmiastową reakcję ratowników medycznych na sygnał SOS. 3) Delegować pracowników na cykliczne spotkania projektowe, nie częściej niż 1 raz w miesiącu, w siedzibie Zamawiającego. 4) Zapewnić zgodność systemów z obowiązującym w Polsce prawem, w szczególności z zakresu ochrony danych osobowych. 5) Zapewnić dostępność usługi monitoringu przez okres trwałość projektu na warunkach komercyjnych, tj. dostępność centrum monitoringu i gotowość zawarcia umowy z Zamawiającym po zakończonym projekcie.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), tj.: 16.1. osoby wykonujące pracę - osoby obsługujące całodobowo Centrum operacyjno - alarmowe 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu Zamawiającemu (zawierające zanonimizowane dane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE lub innych przepisów) kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami, o których mowa w ust. 2, wraz z opisem czynności wykonywanych przez danego pracownika w ramach zamówienia oraz inne dokumenty potwierdzające zawarcie tych umów. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego wątpliwości co do rzetelności wskazanych powyżej dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający ma prawo zwrócić się z wnioskiem do właściwego inspektoratu pracy o dokonanie kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę.
W ogłoszeniu powinno być:
doświadczenie: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał 2 zamówienia (umowy) polegające na zapewnieniu świadczenia usług całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki dla minimum 10 osób każda zakontraktowane na okres minimum 12 miesięcy b) osoby skierowane do realizacji zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: - osoby obsługujące całodobowo Centrum operacyjno - alarmowe, zwane dalej "pracownikami" w okresie realizacji niniejszej umowy, zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu Zamawiającemu (zawierające zanonimizowane dane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE lub innych przepisów) kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami, o których mowa w ust. 2, wraz z opisem czynności wykonywanych przez danego pracownika w ramach zamówienia oraz inne dokumenty potwierdzające zawarcie tych umów. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego wątpliwości co do rzetelności wskazanych powyżej dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający ma prawo zwrócić się z wnioskiem do właściwego inspektoratu pracy o dokonanie kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę. 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub/i Podwykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami lub dokumentów, o których mowa w ust. 3 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 lub stwierdzenie przez właściwy inspektorat pracy braku zatrudnienia osób wskazanych w ust. 2 na podstawie umowy o pracę będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę. 5. Za niedopełnienie przez Wykonawcę lub/i Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę Zamawiający, oprócz naliczenia Wykonawcy kar umownych, o których mowa w §10 ust. 5 umowy ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy zgodnie z § 11 ust. 1 lit. c) umowy i naliczyć dodatkowo kary umowne z tego tytułu. 6. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osób, których umowy zostały przedłożone Zamawiającemu zgodnie z ust. 3 innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu i warunków zatrudnienia pracowników na okres realizacji zamówienia, określone przez Wykonawcę w ofercie.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
VI
Punkt:
2)
W ogłoszeniu jest:
2019-02-22, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być:
2019-03-01, godzina: 9:30
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu.
- Sprzątanie lokali socjalno-szatniowych w obiektach należących do Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji w 2026 r.
- Dostawa pojazdu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony dla Straży Miejskiej w Swarzędzu
- Ochrona przetwarzania informacji w infrastrukturze IT na poziomie usług sieciowych i aplikacji - Wdrożenie systemu klasy EDR / XDR do automatycznego reagowania i wykrywania incydentów.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw na potrzeby pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych gminy Swarzędz
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





