eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/39/2007 DOSTAWA LEKÓW, PRODUKTÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI W 2008 R

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Opole: P/39/2007 DOSTAWA LEKÓW, PRODUKTÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI W 2008 R
Numer ogłoszenia: 5398 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 248203 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/39/2007 DOSTAWA LEKÓW, PRODUKTÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI W 2008 R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych jednorazowego użytku, leków i środków do dezynfekcji w 2008 roku (od 1.01.2008 - do 31.12.2008) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 7 pakietów (zadań). Pakiety nazwano: Pakiet 1 - wkłucie centralne Pakiet 2 - insuliny i paski do posiadanych aparatów Pakiet 3 - leki specjalistyczne Pakiet 4 - leki pozostałe Pakiet 5 - dezynfekcja błon śluzowych i skóry Pakiet 6 - Antyseptyka ran, skóry i błon śluzowych Pakiet 7 - dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego WARUNKI OGÓLNE (dotyczy pakiet 5-7): 1. Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty odkażające do rąk i skóry, których użycie nie wymaga innych czynności przygotowawczych np. rozcieńczania oprócz uzupełniania i wymiany wkładów. 2. Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty, których ilość wymagana do jednorazowego higienicznego odkażania rąk nie przekracza 3 ml. w czasie do 30s. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy dołączenie w cenie środka: - pasków kontrolnych w ilości 100 szt. (dotyczy pakiet 6 pozycja 1), jeśli wskazana jest kontrola aktywności roztworu roboczego - urządzeń dozujących (np. atomizera, miarki lub innych przewidzianych przez producenta środka) w przypadku, gdy dany preparat wymaga rozcieńczenia lub rozpuszczenia. Uwaga! Niespełnienie warunków ogólnych spowoduje odrzucenie oferty w całości. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 33.14.12.20-8 24.40.00.00-8 24.43.16.00-0 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Np. Za równoważną zostanie uznana następująca oferta: - zamawiający zezwala wycenić leki w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji lekowej była zgodna z SIWZ pod warunkiem, że zostaną spełnione pozostałe parametry oferowanego leku. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. - dla preparatów do dezynfekcji, produktów medycznych oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ; Wykonawcy mogą zaoferować środki w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego w kolumnie ,Rodzaj i wielkość opakowania, z jednoczesnym przeliczeniem ilości średniego rocznego zużycia dla tych opakowań. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. 3.2. zamówień cząstkowych - max. 2 dni od złożenia zamówienia cząstkowego pakiet 1-4 - do 3 dni - dla pakietu 5-6. 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski. 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowane wyroby (produkty medyczne) muszą posiadać deklaracje CE wynikające z przepisów: Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 z póżn. zmn. Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia stwierdzającego, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu. Należy złożyć jedno oświadczenie dotyczące wszystkich oferowanych pozycji. - dotyczy pakietów z wyrobami medycznymi 1 i 2 Oferowane produkty lecznicze (leki) muszą posiadać aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt leczniczy - zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001r. prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2004r Nr 53, poz. 533 z późn,. zmian.). Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia stwierdzającego, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu. Należy złożyć jedno oświadczenie dotyczące wszystkich oferowanych pozycji. - dotyczy pakietów lekowych 2-4 próbek, opisów lub fotografii (dotyczy pakietu 5-7) tj.: W odniesieniu do środków dezynfekcyjnych dodatkowo do oferty należy załączyć (etykietę, ulotkę informacyjną lub kartę charakterystyki preparatu) zawierającą informacje dotyczące: nazwy handlowej produktu i nazwy producenta przeznaczenia preparatu zakresu działania czasu działania na pełne spektrum rodzaju i pojemności opakowań parametrów stosowania oraz oświadczenia, że wszystkie parametry/właściwości preparatu zostały potwierdzone w odpowiednich jednostkach; środki do dezynfekcji (dotyczy pakietu 5-7) muszą posiadać aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 2002r o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz.U.07.39.252.) Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia stwierdzającego, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu. Należy złożyć jedno oświadczenie dotyczące wszystkich oferowanych pozycji. (UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać na etapie badania ofert przedłożenia do wglądu dokumentu potwierdzającego spełnienie przez oferowane produkty wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w siwz, w tym posiadanie znaku CE, a w trakcie realizacji umowy do załączenia do pierwszej dostawy produktów odpowiednich certyfikatów, deklaracji zgodności zgłoszenia do rejestracji...). Karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego w języku polskim musi zostać dołączona do pierwszej dostawy preparatów do dezynfekcji. Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 24.40.00.00-8, 24.43.16.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 32230,26 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: P/39/3/2007.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BALTON Sp.z o.o., ul. Nowy Świat 7/m14, 00-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3160
  • Oferta z najniższą ceną: 3160 / oferta z najwyższą ceną: 5491
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: P/39/1/2007.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Servier Polska Services Sp. z o.o., ul. Annopol 6 B, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3277,9
  • Oferta z najniższą ceną: 3277,9 / oferta z najwyższą ceną: 3277,9
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: P/39/6/2007 (pakiet 5).

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL. S.A. Wrocław, ul. Widna 4,, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7085,36
  • Oferta z najniższą ceną: 7085,36 / oferta z najwyższą ceną: 9380,58
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: P/39/6/2007 (pakiet 6).

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL. S.A.. Wrocław, ul. Widna 4,, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1282,3
  • Oferta z najniższą ceną: 1282,3 / oferta z najwyższą ceną: 1896,8
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: P/39/4/2007.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medi SEPT Sp. zo.o., Konopnica 159 c, 21-030 Motycz woj. Lubelskie, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17424,7
  • Oferta z najniższą ceną: 17424,7 / oferta z najwyższą ceną: 27852,26
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.