eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/39/2007 DOSTAWA LEKÓW, PRODUKTÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI W 2008 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Opole: P/39/2007 DOSTAWA LEKÓW, PRODUKTÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI W 2008 R.
Numer ogłoszenia: 248203 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/39/2007 DOSTAWA LEKÓW, PRODUKTÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI W 2008 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych jednorazowego użytku, leków i środków do dezynfekcji w 2008 roku (od 1.01.2008 - do 31.12.2008) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 7 pakietów (zadań). Pakiety nazwano: Pakiet 1 - wkłucie centralne Pakiet 2 - insuliny i paski do posiadanych aparatów Pakiet 3 - leki specjalistyczne Pakiet 4 - leki pozostałe Pakiet 5 - dezynfekcja błon śluzowych i skóry Pakiet 6 - Antyseptyka ran, skóry i błon śluzowych Pakiet 7 - dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego WARUNKI OGÓLNE (dotyczy pakiet 5-7): 1. Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty odkażające do rąk i skóry, których użycie nie wymaga innych czynności przygotowawczych np. rozcieńczania oprócz uzupełniania i wymiany wkładów. 2. Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty, których ilość wymagana do jednorazowego higienicznego odkażania rąk nie przekracza 3 ml. w czasie do 30s. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy dołączenie w cenie środka: - pasków kontrolnych w ilości 100 szt. (dotyczy pakiet 6 pozycja 1), jeśli wskazana jest kontrola aktywności roztworu roboczego - urządzeń dozujących (np. atomizera, miarki lub innych przewidzianych przez producenta środka) w przypadku, gdy dany preparat wymaga rozcieńczenia lub rozpuszczenia. Uwaga! Niespełnienie warunków ogólnych spowoduje odrzucenie oferty w całości. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 33.14.12.20-8 24.40.00.00-8 24.43.16.00-0 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Np. Za równoważną zostanie uznana następująca oferta: - zamawiający zezwala wycenić leki w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji lekowej była zgodna z SIWZ pod warunkiem, że zostaną spełnione pozostałe parametry oferowanego leku. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. - dla preparatów do dezynfekcji, produktów medycznych oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ; Wykonawcy mogą zaoferować środki w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego w kolumnie ,Rodzaj i wielkość opakowania, z jednoczesnym przeliczeniem ilości średniego rocznego zużycia dla tych opakowań. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. 3.2. zamówień cząstkowych - max. 2 dni od złożenia zamówienia cząstkowego pakiet 1-4 - do 3 dni - dla pakietu 5-6. 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski. 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowane wyroby (produkty medyczne) muszą posiadać deklaracje CE wynikające z przepisów: Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 z póżn. zmn. Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia stwierdzającego, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu. Należy złożyć jedno oświadczenie dotyczące wszystkich oferowanych pozycji. - dotyczy pakietów z wyrobami medycznymi 1 i 2 Oferowane produkty lecznicze (leki) muszą posiadać aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt leczniczy - zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001r. prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2004r Nr 53, poz. 533 z późn,. zmian.). Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia stwierdzającego, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu. Należy złożyć jedno oświadczenie dotyczące wszystkich oferowanych pozycji. - dotyczy pakietów lekowych 2-4 próbek, opisów lub fotografii (dotyczy pakietu 5-7) tj.: W odniesieniu do środków dezynfekcyjnych dodatkowo do oferty należy załączyć (etykietę, ulotkę informacyjną lub kartę charakterystyki preparatu) zawierającą informacje dotyczące: nazwy handlowej produktu i nazwy producenta przeznaczenia preparatu zakresu działania czasu działania na pełne spektrum rodzaju i pojemności opakowań parametrów stosowania oraz oświadczenia, że wszystkie parametry/właściwości preparatu zostały potwierdzone w odpowiednich jednostkach; środki do dezynfekcji (dotyczy pakietu 5-7) muszą posiadać aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 2002r o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz.U.07.39.252.) Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia stwierdzającego, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu. Należy złożyć jedno oświadczenie dotyczące wszystkich oferowanych pozycji. (UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać na etapie badania ofert przedłożenia do wglądu dokumentu potwierdzającego spełnienie przez oferowane produkty wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w siwz, w tym posiadanie znaku CE, a w trakcie realizacji umowy do załączenia do pierwszej dostawy produktów odpowiednich certyfikatów, deklaracji zgodności zgłoszenia do rejestracji...). Karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego w języku polskim musi zostać dołączona do pierwszej dostawy preparatów do dezynfekcji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 poprzez złożenie w ofercie dokumentów wymienionych poniżej oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowania /wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/ tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Wykonawcy posiadający w zakresie własnej działalności gospodarczej zakres objęty przedmiotem zamówienia (dotyczy wszystkich pakietów) tj. Wykonawcy posiadający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub kserokopię złożonego do rejestracji wykazu wytwarzanych produktów leczniczych lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania środków farmaceutycznych, dokument potwierdzający, że obrót asortymentem będącym przedmiotem oferty jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych (dotyczy tylko pakietów z lekami) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy są w stanie wielokrotnie realizować (odpowiednio do przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach) dostawy częściowe leków, produktów medycznych, środków do dezynfekcji w roku 2008 na podstawie złożonych zamówień z wyprzedzeniem przewidzianym w rozdziale II pkt. 3 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy którzy są w stanie skredytować 1/12 ceny ofertowej przez okres 1 miesiąca lub posiadają środki finansowe w tej wysokości 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, muszą być poświadczone przez wykonawcę. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy; -Koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, a w przypadku braku konieczności ich posiadania - oświadczenie wykonawcy tj. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub kserokopia złożonego do rejestracji wykazu wytwarzanych produktów leczniczych lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania środków farmaceutycznych, dokument potwierdzający, że obrót asortymentem będącym przedmiotem oferty jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych (dotyczy tylko pakietów z lekami)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, Dział Administarcyjno-Techniczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, Dział Administarcyjno-Techniczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - wkłucie centralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych jednorazowego użytku, leków i środków do dezynfekcji w 2008 roku (od 1.01.2008 - do 31.12.2008) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 7 pakietów (zadań). w tym zadanie: Pakiet 1 - wkłucie centralne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: : Pakiet 2 - insuliny i paski do posiadanych aparatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych jednorazowego użytku, leków i środków do dezynfekcji w 2008 roku (od 1.01.2008 - do 31.12.2008) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 7 pakietów (zadań). : Pakiet 2 - insuliny i paski do posiadanych aparatów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - leki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych jednorazowego użytku, leków i środków do dezynfekcji w 2008 roku (od 1.01.2008 - do 31.12.2008) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 7 pakietów (zadań). Pakiety nazwano: Pakiet 3 - leki specjalistyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - leki pozostałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych jednorazowego użytku, leków i środków do dezynfekcji w 2008 roku (od 1.01.2008 - do 31.12.2008) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 7 pakietów (zadań). Pakiet 4 - leki pozostałe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5 - dezynfekcja błon śluzowych i skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych jednorazowego użytku, leków i środków do dezynfekcji w 2008 roku (od 1.01.2008 - do 31.12.2008) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 7 pakietów (zadań). Pakiet 5 - dezynfekcja błon śluzowych i skóry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Antyseptyka ran, skóry i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych jednorazowego użytku, leków i środków do dezynfekcji w 2008 roku (od 1.01.2008 - do 31.12.2008) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 7 pakietów (zadań). Pakiet 6 - Antyseptyka ran, skóry i błon śluzowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego produktów medycznych jednorazowego użytku, leków i środków do dezynfekcji w 2008 roku (od 1.01.2008 - do 31.12.2008) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 7 pakietów (zadań). Pakiety nazwano: Pakiet 7 - dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.