Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Płock: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz 60 szt. kalkulatorów graficznych na potrzeby projektu pn. Kształcenie zamawiane na kierunku matematyka, specjalność matematyka bankowa i ubezpieczeniowa realizowanego w ramach EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Dz. 4.1, Poddziałanie 4.1.2.
Numer ogłoszenia: 53967 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz 60 szt. kalkulatorów graficznych na potrzeby projektu pn. Kształcenie zamawiane na kierunku matematyka, specjalność matematyka bankowa i ubezpieczeniowa realizowanego w ramach EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Dz. 4.1, Poddziałanie 4.1.2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego oraz 60 szt. kalkulatorów graficznych na potrzeby Projektu Kształcenie zamawiane na kierunku matematyka, specjalność matematyka bankowa i ubezpieczeniowa realizowanego przez PWSZ w Płocku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części: Część I - dostawa kalkulatorów graficznych - 60 sztuk Część II - dostawa sprzętu komputerowego - 4 szt. zestawów komputerowych - laptop i rzutnik multimedialny 2 szt. zestawów komputerowych - laptop i drukarka. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych, Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zwierający rodzaj sprzętu oraz jego wyposażenie Wymieniony poniżej sprzęt powinien być fabrycznie nowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 38.65.21.10 - Projektory do slajdów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wypełniony Formularz cenowy załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ (dla Części I, II) Opis techniczny oferowanych części komputerowych i oprogramowania - ze wskazaniem producenta, modelu sprzętu oraz symbolu i szczegółowych danych technicznych - zgodnie ze Specyfikacją techniczną - wg wzoru na Załączniku Nr 6 do SIWZ (dla Części I, II). Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru na Załączniku Nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i załącza niewypełniony Załącznik Nr 5 do oferty. Brak Załącznika będzie oznaczał, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w przypadku kiedy potrzeba zmian wynikła po zawarciu umowy w zakresie:zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona Aneksem.wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny Aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 11:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kształcenie zamawiane na kierunku matematyka, specjalność matematyka bankowa i ubezpieczeniowa współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo Wyższe i Nauka. Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy zgodnie z umową nr UDA-POKL-04.01.02-00-123/12-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Serwis systemów SSP w Oddziale ZUS w Płocku i TJO w latach 2025-2028
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla przedsięwzięcia polegającego na budowie ulic Urbanowo i Odległej (...)
- "Zakup wraz z wdrożeniem komputerowego systemu do katalogowania, ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi Muzeum Mazowieckiego w Płocku"
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Płocku
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z obszaru działania PZOZ Sp. z o. o w okresie od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2027 roku (24 miesiące).
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół w Piaskach w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Komorniki
- Dostawa wraz z montażem systemu do debriefingu dla potrzeb CSM- sala wysokiej wierności
- Zakup urządzeń komputerowych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania biurowego i serwerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku realizowanego w 8 częściach
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Kwalifikacje i kariera" z podziałem na III części.
więcej: Kalkulatory biurkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.