Ogłoszenie z dnia 2005-10-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa masy bitumicznej drobnoziarnistej na zimno w ilości 200Mg do Bazy w Kaszewach i Bazy w Krośniewicach - 01/10/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Barbara Żatkiewicz - Rejon w Kutnie, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Barbara Żatkiewicz, ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355-79-91, fax (024) 355-73-19, e-mail: rdkbz@gddkia.kutno.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Barbara Żatkiewicz, ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355-79-91, fax (024) 355-73-19, e-mail: rdkbz@gddkia.kutno.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Barbara Żatkiewicz, ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355-79-91, fax (024) 355-73-19, e-mail: rdkbz@gddkia.kutno.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa masy bitumicznej drobnoziarnistej na zimno w ilości 200Mg do Bazy w Kaszewach i Bazy w Krośniewicach - 01/10/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa masy bitumicznej drobnoziarnistej na zimno w ilości 200Mg do Bazy w Kaszewach i Bazy w Krośniewicach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: baza w Kaszewach, Baza w Krośniewicach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.10.00 - Bitum Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.10 - Bitum 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: ilość 200Mg. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 400,00PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. płatność w częściach za faktycznie dostarczoną ilość masy bitumicznej, każdorazowo po wykonaniu dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej dostawy masy bitumicznej na zimno w ilości nie mniejszej niż 200Mg za każdy rok, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie,z podaniem ich wartości,przemiotu, dat wykonania i odbiorców, 2) spełnia warunki określone w art.22ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, 3) Wykonawca powinien posiadać laboratorium lub dysponować umową z laboratorium posiadającym odpowiednie doświadczenie i sprzęt dla bieżącej kontroli jakości masy zgodnie z zamówieniem. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: (1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i umowy dla wykonawców występujących wspólnie, (3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy, (4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust.1 pkt.9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (7)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: (1)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: (1) aktualna abrobata IBDiM oraz aktualny atest PZH dla masy bitumicznej na zimno przewidywanej do dostawy, (2)wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (3)oswiadczenie o posiadaniu laboratorium lub umowy pro-forma z laboratorium posiadającym odpowiednie doświadczenie i sprzęt dla bieżącej kontroli jakości masy zgodnie z zamówieniem wraz z opisem wyposażenia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 49 - 47295 z dnia 10.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 01/10/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie lub przelewem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.11.2005, godzina 10:00, siedziba GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie ul. Wyszyńskiego 13 99-300 Kutno.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.10.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





