eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inow³ódzBudowa stanic wodnych w Inow³odzu i Spale



Og³oszenie z dnia 2018-03-30



Og³oszenie nr 539180-N-2018 z dnia 2018-03-30 r.

Gmina Inow³ódz: Budowa stanic wodnych w Inow³odzu i Spale
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020, O¶ Priorytetowa VI Rewitalizacja i potencja³ endogeniczny regionu, Dzia³anie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddzia³anie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Inow³ódz, krajowy numer identyfikacyjny 59064799000000, ul. ul. Spalska  2 , 97215   Inow³ódz, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. (044) 710 12 33, e-mail zamowienia@inowlodz.pl, faks (044) 710 12 33.
Adres strony internetowej (URL): inowlodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
bip.inowlodz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.inowlodz.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej.
Adres:
Urz±d Gminy Inow³ódz, ul. Spalska 2, 97-215 Inow³ódz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa stanic wodnych w Inow³odzu i Spale
Numer referencyjny: RI.271.10.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie elementów zagospodarowania turystycznego w dwóch obszarach: 1.1. Inow³ódz - przygotowanie terenu pod miejsce wodowania kajaków wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, altany z ³awkami i sto³ami, strefy placu zabaw dla dzieci (urz±dzenia w konstrukcji stalowej), strefy si³owni zewnêtrznej, elementy ma³ej architektury (³awki, stojaki na rowery, kosze na odpady, tablicy informacyjnej), miejsce na ognisko z siedziskami, miejsce wypoczynkowego wraz z przebieralni±, pole biwakowego wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, miejsce pod gastronomiê, ci±gi piesze ³±cz±ce poszczególne elementy i urz±dzenia, k³adki drewniane nad istniej±cym rowem wodnym, zbiorniki bezodp³ywowe (przy polu biwakowym i miejscu pod gastronomie), przy³±cza infrastruktury technicznej, o¶wietlenie terenu, sieæ monitoringu oraz zieleñ urz±dzona; 1.2. Spa³a - przygotowanie terenu pod miejsce wodowania kajaków wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, altan z ³awkami i sto³ami, strefy placu zabaw dla dzieci (urz±dzenia w konstrukcji stalowej), si³owni zewnêtrznej, boiska do pi³ki no¿nej, boiska do pi³ki pla¿owej, placu do streetbasketu, placu do æwiczeñ - parkouru, toru rowerowego typu pumptrack, elementów ma³ej architektury (³awki, stojaki na rowery, kosze na odpady, tablicy informacyjnej), miejsca na ognisko z siedziskami, miejsca wypoczynkowego wraz z przebieralni±, miejsca widokowego, pola biwakowego wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, utwardzonego miejsca pod gastronomiê, ci±gów pieszych ³±cz±cych poszczególne elementy i urz±dzenia, drogi dojazdowej oraz placu manewrowego dla pojazdów obs³uguj±cych turystów kajakowych, utwardzone miejsca pod kontenery sanitarne i segregatory na odpady, przy³±czy infrastruktury technicznej, o¶wietlenia terenu, sieci monitoringu. Szczegó³owy zakres przedstawiono w Programie funkcjonalno-u¿ytkowym w czê¶ci tekstowej, tabelarycznej i rysunkowej. 2. W ramach zamówienia wykonawca winien: - wykonaæ inwentaryzacjê stanu istniej±cego, - wykonaæ wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwi±zañ projektowych, - opracowaæ dokumentacjê projektow± w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia (m.in. projekt budowlany), - opracowaæ materia³y niezbêdne do uzyskania stosowanych uzgodnieñ/pozwoleñ/zezwoleñ/ zatwierdzeñ/zg³oszeñ/decyzji od w³a¶ciwych organów lub instytucji, - opracowaæ projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (je¿eli dotyczy), - uzyskaæ decyzjê administracyjn± umo¿liwiaj±c± wykonanie robót budowlanych (lub dokonania zg³oszenia wykonania robót w zale¿no¶ci od sytuacji), - wykonaæ wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, - zapewniæ obs³ugê geodezyjn± inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza), - sporz±dziæ dokumentacjê powykonawcz± i przekazaæ j± zamawiaj±cemu, - przed przyst±pieniem do robót budowlanych przed³o¿yæ zamawiaj±cemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji, - po zakoñczeniu robót budowlanych zg³osiæ obiekt i oddaæ do u¿ytku w³a¶ciwym organom, a w szczególno¶ci Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego (je¿eli dotyczy), Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (je¿eli dotyczy) i uzyskaæ zgodê na u¿ytkowanie (je¿eli dotyczy). 3. Wykonawca zobowi±zany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz innych w³a¶ciwych przepisów, w tym do obowi±zku zapewnienia kierownika budowy posiadaj±cego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalno¶ci UWAGA: 1. Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - u¿ytkowy (dalej: PFU). Zamawiaj±cy wymaga aby oferta obejmowa³a ca³o¶æ przedmiotu zamówienia, tj. przy opracowywaniu oferty nale¿y uj±æ wszystkie roboty niezbêdne do zrealizowania zamówienia wynikaj±ce z PFU jak równie¿ w nim nie ujête, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia mo¿e obejmowaæ równie¿ wykonanie robót, w tym rozwi±zañ technicznych, które nie s± wyszczególnione w PFU, przedmiarze robót, a s± niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie obowi±zuj±cych norm i przepisów techniczno - budowlanych i administracyjnych. 2. Maj±c na uwadze, i¿ zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ - zamawiaj±cy przewidzia³ rozliczenie rycza³towe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca siê, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu objêtego przedmiotem zamówienia, a tak¿e zdoby³ na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie informacje, które mog± byæ niezbêdne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
43300000-6
37400000-2
71200000-0
71400000-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ 3% warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: A. Minimalne warunki dotycz±ce do¶wiadczenia wykonawcy: A.1. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ (zakoñczy³) roboty budowlane w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu (najwa¿niejsze roboty), tj.: 1. wykonaniu (w ramach jednego zadania inwestycyjnego) co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej (np. stanice wodne, miejsca wodowania kajaków, parki, tereny zieleni, ci±gi komunikacyjne, pola biwakowe, place zabaw) zwieraj±ce elementy jak, np. o¶wietlenie, monta¿ ma³ej architektury (³awki, kosze na ¶mieci, stojaki na rowery) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto oraz przedstawi dowody, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. A.2. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ us³ugi w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, tj.: co najmniej jeden projekt budowlano-wykonawczy dotycz±cy budowy lub/i przebudowy lub/i remontu terenów pod infrastrukturê turystyczn± i rekreacyjn± oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. B. Minimalne warunki dotycz±ce wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zadania: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej: 1. jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zadania posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania (architekt) i kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci architektonicznej 2. jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zadania posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci drogowej, 3. jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zadania posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, 4. jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zadania posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Przez robotê budowlan± zamawiaj±cy rozumie robotê wykonan± przez wykonawcê na podstawie jednej umowy. Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych. Nale¿yta realizacja robót ma wynikaæ ze z³o¿onego wykazu robót budowlanych (Za³±cznik nr 4A do SIWZ) oraz z za³±czonych dowodów. Nale¿yta realizacja us³ug ma wynikaæ ze z³o¿onego wykazu wykonanych us³ug (Za³±cznik nr 4B do SIWZ) oraz z za³±czonych dowodów. Osoba/osoby, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zadania powinny posiadaæ wa¿ne uprawnienia niezbêdne do wykonywania prac okre¶lonych w dokumentacji lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie obejmuj±cym przedmiot zamówienia. Uprawnienia, o których mowa wy¿ej winny byæ zgodne z Prawem budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) lub wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, upowa¿niaj±ce do kierowania robotami w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem. Dysponowanie osobami ma wynikaæ ze z³o¿onego wykazu osób (Za³±cznik nr 5 do SIWZ). !!! Zamawiaj±cy uzna wskazany warunek za spe³niony tak¿e wówczas, gdy wykonawca wyka¿e dysponowanie osobami, posiadaj±cymi ³±cznie wy¿ej wymienione uprawnienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: 1.1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi (ZA£¡CZNIK nr 6 do SIWZ). W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, sporz±dzony wg za³±czonego wzoru - (ZA£¡CZNIK nr 4A do SIWZ); 1.2. wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy, sporz±dzony wg za³±czonego wzoru - (ZA£¡CZNIK nr 4B do SIWZ); 1.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ oraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wg za³±czonego wzoru - (ZA£¡CZNIK nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - (ZA£¡CZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pe³nomocnictwo(a) okre¶laj±ce zakres umocowania - je¿eli dotyczy. 3. Pisemne zobowi±zanie do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia - je¿eli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin gwarancji i rêkojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ciami zmiany zawartej umowy okre¶lonymi na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zakresie opisanym w § 14 projektu umowy (ZA£¡CZNIK nr 7 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> JÊZYK POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami: Szczegó³owy opis zawiera Rozdzia³ XIII SIWZ - INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIÊ ZAMAWIAJ¡CEGO Z WYKONAWCAMI. 2. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Szczegó³owy opis zawiera Rozdzia³ IV (IVc) SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.