Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Warszawa: Sukcesywna dostawa materiałów do wykonania instalacji elektrycznej, znak spr. ZP/06/2008.
Numer ogłoszenia: 53872 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN, ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5892000, 6598571, 5892266, fax 022 8225342.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów do wykonania instalacji elektrycznej, znak spr. ZP/06/2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów do wykonania instalacji elektrycznej przez ekipę Instytutu Biologii Doświadczalnej im. Nenckiego PAN. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych i asortymentowych w przedstawionym towarze, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych towaru podanego w ofercie. Każdorazowa dostawa towaru odbywać się będzie na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego w ramach bieżących potrzeb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie Oryginalny kod CPV: 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.) Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający oceni spełnienie warunków według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp. 2.) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.) Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nencki.gov.pl//przetargi/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego, 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 3, pok. Nr 32 - po pisemnym zgłoszeniu wniosku o wydanie SIWZ..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 3, pok. Nr 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Montaż metodą alpinistyczną kratek wentylacyjnych na otworach znajdujących się w stropodachach budynków w zasobach SMB "JARY"
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi II
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- "Prace modernizacyjne wybranych pomieszczeń CSK w ramach CWBK w UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1a" , DZPUCK.262.191.2025
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Głównego TVP S.A. w likwidacji w okresie 24 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - ponowne postępowanie
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Realizacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Dębickim
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na części - II postępowanie.
- Zakup i dostawa sprzętu inwestycyjnego na potrzeby doposażenia bazy magazynowej w celu realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa materiałów elektrycznych pod UBM i dla SOI w Jarocinie.
- Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





