eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Remont budynku szko³y - ZSP Nr 3 w Pleszewie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-05-15



Og³oszenie nr 538458-N-2020 z dnia 2020-05-15 r.

Zespó³ Szkó³ Publicznych Nr 3 w Pleszewie: Remont budynku szko³y - ZSP Nr 3 w Pleszewie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Urz±d Miasta i Gminy w Pleszewie, ul. Rynek 1, 63-300 Pleszew tel. +48 62 74 28 300, fax +48 62 74 28 301 e-mail: bkaluzna@pleszew.pl
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Szkó³ Publicznych Nr 3 w Pleszewie, krajowy numer identyfikacyjny 25147126800000, ul. ul. Boles³awa Krzywoustego  4 , 63-300  Pleszew, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 627 421 439, e-mail zspnr3pleszew@neostrada.pl, faks 627 422 567.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.pleszew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-2020.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-2020.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertê mo¿na z³o¿yæ w postaci papierowej
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urz±d Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, Biuro Obs³ugi Interesanta (parter)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku szko³y - ZSP Nr 3 w Pleszewie
Numer referencyjny: ZSPnr3.363.1.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zamówienie pn. "Remont budynku szko³y - ZSP nr 3 w Pleszewie" dotyczy remontu sal lekcyjnych, korytarza, klatek schodowych oraz pomieszczeñ sanitarnych na I piêtrze budynku Szko³y Podstawowej nr 3 i obejmuje nastêpuj±ce zadania: Zadanie nr 1 - remont budynku szko³y zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty murarsko - tynkarskie, - roboty malarskie, - roboty posadzkarskie, - wymianê stolarki drzwiowej, - roboty sanitarne w zakresie demonta¿u i monta¿u nowego wyposa¿enia w pomieszczeniu sanitarnym, - roboty elektryczne w zakresie demonta¿u i wykonania nowej instalacji o¶wietleniowej i komputerowej. Zadanie nr 2 - dostawa i monta¿ wyposa¿enia: - tablica sucho¶cieralna o wymiarach - 1,77 x 1,36 m - 10 szt. - tablica magnetyczna o wymiarach - 2,04 x 2,06 m - 10 szt. - krzes³o sklejkowe - 246 szt. - krzes³o z podstaw± jezdn± - 10 szt. - stolik szkolny - 123 szt. - biurko z sideboardem - 10 szt. - szafa do klas o wymiarach - 3,15 x 2,04 m - 10 szt., - karnisz ze stalow± link± - 10 szt. - rega³ o wymiarach 1,20 x 2,10 m - 1 szt. - siedzisko okr±g³e tapicerowane - 25 szt. - siedzisko tapicerowane - 19 szt. - zegar ¶cienny o ¶rednicy 70 cm przeznaczony do naklejenia na ¶cianê - 1 szt. Zadanie nr 3 - dostawa i monta¿ monitorów interaktywnych : - monitor interaktywny 65" - 5 szt.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44220000-8
45400000-1
45442100-8
44112220-6
45310000-3
45332400-7
39160000-1
32322000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: -Zadanie nr 1 Do¶wiadczenie Wykonawcy: w postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (lub w okresie prowadzenia dzia³alno¶ci, je¿eli jest ona prowadzona przez okres krótszy ni¿ piêæ lat) co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie przedszkola, szko³y lub innego budynku u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci co najmniej 500.000,00 z³ brutto (ka¿da), -Wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia: w postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy dysponuj±cy osob±, która jest uprawniona do kierowania budow± w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz osob±, która jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. Zadanie nr 2 Do¶wiadczenie Wykonawcy: w postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (lub w okresie prowadzenia dzia³alno¶ci, je¿eli jest ona prowadzona przez okres krótszy ni¿ trzy lata) w sposób nale¿yty wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmuj±ce dostawê asortymentu zbli¿onego do opisanego w Zadaniu nr 2, w szczególno¶ci dostawê mebli p³ycinowych lub mebli szkolnych, o warto¶ci co najmniej 70.000 z³ brutto (ka¿da).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ), w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. O¶wiadczenie to wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) dla Zadania nr 1 - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5a do SIWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; b) dla Zadania nr 1 - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ).; c) dla Zadania nr 2 - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych lub okresowych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5b do SIWZ wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie dostaw s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³adaj±c ofertê na Zadanie nr 3 jest zobowi±zany z³o¿yæ opis oferowanych urz±dzeñ, w którym nale¿y wskazaæ model oferowanego urz±dzenia oraz jego parametry, z zastrze¿eniem, ¿e wymagane jest aby w z³o¿onym opisie uwzglêdnione by³y co najmniej wszystkie parametry wskazane w specyfikacji technicznej.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawieraæ: a) formularz ofertowy, zgodny w tre¶ci z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ); c) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ); d) informacjê o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ) - w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisaæ "NIE DOTYCZY"; e) opis oferowanych monitorów interaktywnych (dotyczy Zadania nr 3); f) kopia dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium (orygina³ ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub porêczenia nie powinien byæ trwale po³±czony z ofert±); g) pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; h) zobowi±zanie podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium: - dla Zadania nr 1 w wysoko¶ci: 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych), - dla Zadania nr 2 w wysoko¶ci: 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych), - dla Zadania nr 3 w wysoko¶ci: 600,00 z³ (s³ownie: sze¶æset z³otych). Wiêcej informacji dot. wadium znajduje siê w pkt 10 SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ umownych mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci przedstawionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia - pod warunkiem, ¿e zmiany te nie powoduj± konieczno¶ci zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy: a) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; b) konieczno¶æ wprowadzenia przez Zamawiaj±cego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; c) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; d) konieczno¶æ zmiany materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji ich niedostêpno¶ci na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów b±d¼ urz±dzeñ; 2) zmiany zakresu przedmiotu umowy: rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, je¿eli wyst±pienie którejkolwiek z sytuacji opisanych w pkt 1 niniejszego ustêpu powoduje konieczno¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy - w takim przypadku Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie tylko za wykonan± czê¶æ umowy; 3) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - pod warunkiem, ¿e zmiany te nie dotycz± tych czê¶ci zamówienia, co do których Zamawiaj±cy w SIWZ zastrzeg³ obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê; 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówieñ publicznych - pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy - termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu okre¶lonego w umowie ze wzglêdu na: a) dzia³anie si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia (np. wojna, atak terrorystyczny, po¿ar, powód¼, epidemie, trzêsienie ziemi, strajki itp.); b) przestoje i opó¼nienia zawinione przez Zamawiaj±cego, zawieszenie wykonywania robót przez Zamawiaj±cego lub wprowadzenie przez Zamawiaj±cego innych Wykonawców; c) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej b±d¼ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; d) dzia³ania organów administracji pañstwowej lub samorz±dowej: - przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp., - odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiaj±cego; e) okoliczno¶ci niezale¿ne zarówno od Zamawiaj±cego, jak i od Wykonawcy, tj. wyst±pi konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania placu budowy lub ograniczenia w jego u¿ytkowaniu, udzielenia zamówieñ na roboty dodatkowe, których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego; -- w okoliczno¶ciach, o których mowa powy¿ej, termin wykonania zamówienia zostanie przed³u¿ony o czas jaki wynika z zaistnia³ej sytuacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: 2020-07-01 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1 - remont budynku szko³y
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - remont budynku szko³y - zakres prac obejmuje remont sal lekcyjnych, korytarza, klatek schodowych oraz pomieszczeñ sanitarnych na I piêtrze budynku Szko³y Podstawowej nr 3 : - roboty rozbiórkowe, - roboty murarsko - tynkarskie, - roboty malarskie, - roboty posadzkarskie, - wymianê stolarki drzwiowej, - roboty sanitarne w zakresie demonta¿u i monta¿u nowego wyposa¿enia w pomieszczeniu sanitarnym, - roboty elektryczne w zakresie demonta¿u i wykonania nowej instalacji o¶wietleniowej i komputerowej.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 44220000-8, 45400000-1, 45442100-8, 44112220-6, 45310000-3, 45332400-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 70
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa i monta¿ wyposa¿enia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 - dostawa i monta¿ wyposa¿enia: - tablica sucho¶cieralna o wymiarach - 1,77 x 1,36 m - 10 szt. - tablica magnetyczna o wymiarach - 2,04 x 2,06 m - 10 szt. - krzes³o sklejkowe - 246 szt. - krzes³o z podstaw± jezdn± - 10 szt. - stolik szkolny - 123 szt. - biurko z sideboardem - 10 szt. - szafa do klas o wymiarach - 3,15 x 2,04 m - 10 szt., - karnisz ze stalow± link± - 10 szt. - rega³ o wymiarach 1,20 x 2,10 m - 1 szt. - siedzisko okr±g³e tapicerowane - 25 szt. - siedzisko tapicerowane - 19 szt. - zegar ¶cienny o ¶rednicy 70 cm przeznaczony do naklejenia na ¶cianê - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39160000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 20
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa i monta¿ monitorów interaktywnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 - dostawa i monta¿ monitorów interaktywnych : - monitor interaktywny 65" - 5 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 32322000-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 7
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.