eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w gminie Złocieniec, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - Doposażenie bazy dydaktycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Złocieniec: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w gminie Złocieniec, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - Doposażenie bazy dydaktycznej
Numer ogłoszenia: 53838 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19678 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złocieniec, Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 36 72 022, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w gminie Złocieniec, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - Doposażenie bazy dydaktycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej w ramach Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w gminie Złocieniec, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zadanie częściowe nr 1: zakup i dostarczenie pomocy naukowych 1.EDUTERAPEUTICA DYSLEKSJA- PROGRAM KOMPUTEROWY Szt.1 2.Pakiet dla dzieci z ryzykiem dysleksji - EDUSENSUS DYSLEKSJA PAKIETI Szt.2 3.Ortograffiti - ćwiczenia Szt.28 4.Ortograffiti od dysleksji do kaligrafii - ćwiczenia Szt.34 5.Seria ORTOGRAFFITI z Bratkiem dla uczniów klas I-III składa się z 6 zeszytów ćwiczeń, po 2 na każdy rok szkolny. Szt.7 6.KARTY MATEMATYCZNE - ANDRZEJ GRABOWSKI Kpl 3 7.Ćwiczenia matematyczne Szt.29 8.Sprzęt perkusyjny Zestaw 2 9.MIKROSKOP Szt.1 10.Pakiet do diagnozy Pakiet 1 11.Dywanik literowy Zestaw 1 12.Gry dydaktyczne Kpl 1 13.Karty matematyczne Kpl 6 14.Kolorowe książeczki Szt.35 15.Zeszyty ćwiczeń Szt.35 16.Moje sprawdziany - zeszyt ćwiczeń Szt.35 17.Książeczki z zadaniami Szt.35 18.Zadania do rozwiązywania Szt.70 19.Logo labirynt Szt.2 20.Muzyczne kukiełki Szt.2 21.Łamigłówka logopedyczna Szt.3 22.Piłeczka masująca Szt.24 23.Dmuchajka Szt.9 24.Lustro Szt.5 25.Ćwiczenia do artykulacji Szt.1 26.Karty do ćwiczeń artykulacyjnych Kpl 1 27.Gwizdek Szt.7 28.Wiatraczek Szt. 7 29.Bajki logopedyczne Szt.2 30.Karty matematyczne Szt.8 31.Zadania do rozwiązywania Szt.24 32.Puzzle matematyczne Szt.1 33.Miasto liczb Szt.1 34.Gąsienice matematyczne Szt.1 35.Pamięć mix gra szt.8 36.Domino matematyczne Kpl 8 37.Kostki matematyczne Szt.8 38.Bączek matematyczny Szt.3 39.Gry i zabawy edukacyjne Pakiet 1 40.Ćwiczenia językowe Zestaw 1 41.Puzzle i układanki Zestaw 1 42.Alfabet i litery Zestaw 1 43.Plansze tematyczne do j. angielskiego Zestaw5 44.Plansza językowa do j. angielskiego Zestaw 1 45.Zestaw książeczek PUS - j. polski Zestaw 4 46.Zestaw książeczek PUS - matematyka Zestaw 3 47.Muzyczne kukiełki Szt.1 48.Łamigłówka logopedyczna Junior Szt.1 49.Piłeczka masująca antystresowa Szt.13 50.Memo szumki Szt.1 51.Chusta Klanzy Szt.1 52.Szarfa gimnastyczna Kpl 1 zadanie częściowe nr 2 zakup i dostarczenie sprzętu multimedialnego 1.Magnetofon Szt.5 2.Telewizor Szt.2 3.Odtwarzacz Szt.2 4.CYFROWY APARAT FOROGRAFICZNY Szt.1 zadanie częściowe nr 3 zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych 1.Materiały do zajęć plastycznych Zestaw 1 2.Materiały biurowe i papiernicze dla ucznia Pakiet 322 3.Papier do drukarki Ryza 20 4.Tusz do drukarki laserowej Kpl 3 5.Tusz do drukarki kolorowy Szt.6 6.Tusz do drukarki Kpl 3 7.Toner Kpl 1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na cały dostarczany asortyment. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny posiadający Deklarację Zgodności. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodziły z bieżącej produkcji. Zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. Podane ewentualne w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.52.30.00 - Puzzle 37.52.42.00 - Gry planszowe 37.52.10.00 - Instrumenty muzyczne do zabawy 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń 32.32.41.00 - Telewizje kolorowe 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy naukowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne Krulex Leszek Krupiński, Dmowskiego 2/16, 28-300 Jędrzejów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23319,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33893,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7134,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7134,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8850,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANET Damian Powideł, Czołgistów 19B/5, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10424,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11449,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.