eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zadanie 52082 - Zabezpieczenie nawierzchni DS w rejonie instalacji urządzenia hamowania samolotów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Gdańsk: Zadanie 52082 - Zabezpieczenie nawierzchni DS w rejonie instalacji urządzenia hamowania samolotów.
Numer ogłoszenia: 5382 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 348 3403, fax 058 3483404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 52082 - Zabezpieczenie nawierzchni DS w rejonie instalacji urządzenia hamowania samolotów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wzmocnienia nawierzchni betonowej Drogi Startowej w rejonie urządzeń hamujących na lotniskach wojskowych: 1. Poznań - Krzesiny - JW 1156, 2. Łask - JW 1158, 3. Świdwin - JW 3294, 4. Mirosławiec - JW 3299, 5. Królewo Malborskie - JW 1128. Realizacja zamówienia polegaćbędzie na: I. Wykonaniu dokumentacji projektowej dla każdego lotniska osobno. 1. sporządzeniu mapy do celów projektowych, 2. wykonaniu projektu budowlanego w oparciu o Program Organizacyjno - Użytkowy, 3. uzyskaniu w imieniu Inwestora Decyzji o pozwoleniu na budowę, Uwaga: W przypadku nie wniesienia sprzeciwu na zgłoszenie robót (zgłoszenie dokonał Zamawiający) przez właściwy dla lokalizacji danego lotniska urząd, Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z pkt. 1, 2 i 3. 4. wykonaniu projektu wykonawczego branży budowlanej - 5 egz., 5. wykonaniu projektu wykonawczego branży elektrycznej - 5 egz., 6. wykonaniu ZKZ w formie wydruku - 3 egz.oraz na dyskietce lub płycie CD - 2 egz., 7. wykonaniu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie wydruku i na dyskietce lub płycie CD w plikach Word - po 2 egz., 8.uzyskaniu uzgodnień projektu wykonawczego z: - Instytutem Technicznym Wojsk Lotniczych w Warszawie - Zakład Lotniskowy (dla każdego lotniska), - Jednostką Wojskową 1156, 1158, 3294, 3299, 1128 (dla właściwego lotniska), - 1 i 2 Brygadą Lotnictwa Taktycznego (zależnie od podległości), - Siłami Powietrznymi - Zarząd Planowania A-5 (dla każdego lotniska), - Wojskowym Zarządem Infrastruktury w Poznaniu (zależnie od sprawowanego zarządu nad lotniskiem), - Rejonowym Zarządem Infrastruktury w Szczecinie, Gdyni i Bydgoszczy (zależnie od sprawowanego zarządu nad lotniskiem), - 17 Terenowym Oddziałem Lotniskowym jako Inwestorem (dla każdego lotniska). II. Wykonaniu prac budowlano - montażowych na w/w lotniskach: 1. wyburzeniu fragmentów istniejącej nawierzchni betonowej Drogi Startowej, 2. wykonaniu fundamentu pod panele poliuretanowe, 3. montażu paneli polietylenowych, 4. odtworzeniu oznakowania poziomego. Szczegóły przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego - www.17tol-gdansk.com

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.22.00 - Wojskowe roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.62.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł) należy wnieść w terminie do dnia 31 stycznia 2008 r., do godziny 10.30. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem oferenta. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek 17 Terenowego Oddziału Lotniskowego o numerze: 53 1500 1285 1211 7001 3592 0000. Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). należy złożyć w formie oryginału w kasie 17 TOL (w godzinach 8.00 - 14.00. W dniu ostatecznego terminu do złożenia ofert w godzinach 8.00 - 10.30). 5.Wadium w: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). powinno być ważne przez okres związania ofertą. 6.Zwrotu wadium (a w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dyspozycję do banku) Zamawiający dokona jeżeli: a) upłynął termin związania złożoną ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty, b) który został wykluczony z postępowania, b) którego oferta została odrzucona przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium Oferenta wykluczonego z postępowania, lub którego oferta została odrzucona jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. 8.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Na podstawie art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto, w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia oraz dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). II. Zamawiający, na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda, żeby w składanej ofercie Wykonawca przedstawił następujące oświadczenia: 1. Oświadczenie oferenta wynikające z treści ustawy (wg wzoru załącznika do formularza oferty), że: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do specyfikacji oraz, że zapoznał się i uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty. 3. Oświadczenie, że złożył ofertę na warunkach określonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z programem z koncepcją Zamawiającego. 4. Oświadczenie, że złożył ofertę równoważną na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się na własny koszt i własnym staraniem uzyskać niezbędne uzgodnienia, opinie, pozwolenia mogące mieć wpływ na realizację zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy ofert równoważnych). Uwaga: wybór punktu 3 lub 4 w zależności od składanej oferty. 5. Oświadczenie oferenta o znajomości i stosowaniu przepisów Ustawy z dnia 22.01.1999 r. O ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. nr 196, poz. 1631) łącznie z przepisami wykonawczymi do ww. ustawy. 6. Oświadczenie oferenta, że posiada pracowników i zaplecze pozwalające prowadzić prace na materiałach zawierających informacje niejawne. Oferent zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie wykaz wszystkich osób i ich stanowisk dopuszczonych do informacji niejawnych i przewidzianych bezpośrednio do realizacji zadania z podaniem klauzul tajności: II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie: 1. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - kierownik budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, kierownik robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej; - oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i aktualne, na czas składania i otwarcia ofert, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. II powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Informacje dodatkowe dotyczące składanych dokumentów: 1. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w sekcji I. 1)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 80-240 Gdańsk, ul.Marii Konopnickiej 13, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego w dniu ich składania o godz. 11:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.