eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦WIADCZENIE NA RZECZ ZAMAWIAJ¡CEGO KOMPLEKSOWEJ US£UGI W ZAKRESIE TELEFONICZNEJ REJESTRACJI I INFORMACJI PACJENTÓW INSTYTUTU HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-03-29



Og³oszenie nr 537920-N-2018 z dnia 2018-03-29 r.

Instytut Hematologii i Transfuzjologii: ¦WIADCZENIE NA RZECZ ZAMAWIAJ¡CEGO KOMPLEKSOWEJ US£UGI W ZAKRESIE TELEFONICZNEJ REJESTRACJI I INFORMACJI PACJENTÓW INSTYTUTU HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, krajowy numer identyfikacyjny 28848400000, ul. ul. Indiry Gandhi  14 , 02776   Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 022 349 62 22, e-mail zaopat@ihit.waw.pl, faks 022 349 62 23.
Adres strony internetowej (URL): www.ihit.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.ihit.waw.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.ihit.waw.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
sk³adanie ofert odbywa siê za pomoc± operatora pocztowego w rozmumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶rednoctwem kuriera/pos³añca
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Instytut Hematologii i Transfuzjologii adres: 02-776 Warszawa ul. Indiry Gandhi 14, I piêtro p. 144A (Kancelaria) do dnia 06.04.2018 r. do godziny 10:00.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE NA RZECZ ZAMAWIAJ¡CEGO KOMPLEKSOWEJ US£UGI W ZAKRESIE TELEFONICZNEJ REJESTRACJI I INFORMACJI PACJENTÓW INSTYTUTU HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
Numer referencyjny: IHiT/P/14/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
tylko jednej czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego kompleksowej us³ugi w zakresie telefonicznej rejestracji i informacji pacjentów Instytutu Hematologii i Transfuzjologii. 2. Informacje niezbêdne do sporz±dzenia oferty 1) Instytut Hematologii i Transfuzjologii od roku prowadzi obs³ugê rejestracji i informacji dla pacjentów korzystaj±cych ze ¶wiadczeñ medycznych oferowanych przez poradnie Instytutu w formie us³ugi w specjalistycznej firmie zewnêtrznej. Wybór oferenta nast±pi³ w postêpowaniu znak IHiT/P/14/2017 z dnia 16.02.2017 (link do dokumentacji postêpowania: http://bip.ihit.waw.pl/przetarg/items/962.html). 2) Us³uga jest ¶wiadczona w pracuj±ce dni powszednie (pon. - pt.) w godzinach 08:00 - 18:00, w oparciu o 4 stanowiska rejestracyjne. Ostatnim dniem ¶wiadczenia us³ugi przez dotychczasowego wykonawcê jest dzieñ 18.05.2018. 3) Informacje statystyczne: a) £±czna liczba pacjentów zarejestrowana w poradniach (obecnie): 87141 osób. b) Roczna liczba wizyt w poradniach (2017 rok): 51087 wizyt. c) Obs³ugiwane poradnie: ? Poradnia Hematologiczna, ? Poradnia dla Chorych na Wrodzone Niedokrwisto¶ci, ? Poradnia Chirurgii Ogólnej, ? Poradnia Chirurgii Naczyniowej, ? Poradnia Chorób Krwi, ? Poradnia Hematologiczna dla Kobiet w ci±¿y, ? Poradnia Zaburzeñ Hemostazy. 4) Zamawiaj±cy udostêpni Wykonawcy po³±czenie VPN do sieci lokalnej, umo¿liwiaj±ce prace w oprogramowaniu medycznym Zamawiaj±cego. Informatycy Zamawiaj±cego zainstaluj± Wykonawcy oprogramowanie medyczne Zamawiaj±cego. 5) Wymagania sprzêtowe minimalne dla w/w oprogramowania: komputer typu IBM PC z procesorami rodziny x86, 512 MB RAM, procesor z 2. rdzeniami, 40 GB dysk twardy, system operacyjny MS Windows XP. 6) Wymagania sprzêtowe zalecane w/w oprogramowania: komputer typu IBM PC z procesorami rodziny x86, 4 GB RAM, procesor z 4. rdzeniami, 320 GB dysk twardy SATA, system operacyjny MS Windows 7/8/10. 7) Us³uga jest ¶wiadczona w oparciu o numeru telefoniczne u¿ywane przez Zamawiaj±cego: +48223496129, +48223496131, +48223496132, +48223496297, +48223496609, +48223496653. W/w numery s± przekierowywane na centrali telefonicznej Zamawiaj±cego do Wykonawcy us³ugi. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i wymagañ zwi±zanych z realizacj± zawiera -Za³±cznik Nr 1A do SIWZ- Arkusz danych ¶wiadczonej us³ugi oraz Za³±cznik Nr 7 - wzór umowy. Zaoferowana us³uga musi spe³niaæ wymagania techniczne funkcjonalne i u¿ytkowe takie same lub wy¿sze ni¿ opisane w za³±czniku nr 1A do siwz - arkusz danych oferowanej us³ugi oraz za³±czniku Nr 7 do siwz - wzór umowy. W przypadku zaoferowania us³ugi o lepszych parametrach technicznych, jako¶ciowych, funkcjonalnych oraz u¿ytkowych w odniesieniu do parametrów okre¶lonych przez zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia- arkusz danych oferowanych urz±dzeñ Wykonawca zobowi±zany jest opisaæ te parametry w rubryce 4 tabeli ww. za³±cznika. 4. Termin realizacji zamówienia: us³uga ¶wiadczona bêdzie w okresie 12 miesiêcy od daty pisemnego zlecenia przez Zamawiaj±cego rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi (szczegó³owe zapisy dotycz±ce realizacji zamówienia - patrz wzór umowy)

II.5) G³ówny kod CPV: 79.51.20.00 - Centrum obs³ugi klienta
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, ¿e nale¿ycie wykona³ jedn± us³ugê (umowê) polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ugi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, a warto¶æ us³ugi by³a nie mniejsza ni¿ 200 tys. z³. brutto. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. Dowodami potwierdzaj±cymi czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie s±: - referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane; - o¶wiadczenie wykonawcy, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa powy¿ej. Je¶li wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania po¶wiadczenia. b) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i o¶wiadczy, ¿e osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadaj±: Lp. Stanowisko Minimalna wymagana liczba osób Do¶wiadczenie zawodowe jako konsultanta w podobnych us³ugach (w latach) Kwalifikacje zawodowe 1 Konsultant telefoniczny 4 0,5 roku pracy jako konsultant telefoniczny Wykszta³cenie ¶rednie, za wykszta³cenie medyczne dodatkowa punktacja w kryterium oceny ofert. Wykaz osób wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich do¶wiadczenia, kwalifikacji, a tak¿e zakresu powierzonych czynno¶ci z informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do siwz oraz o¶wiadczy, ¿e osoby te posiadaj± wszystkie wymagane powy¿ej uprawnienia i dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przed udzieleniem zamówienia Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przed udzieleniem zamówienia Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy us³ugi wykazane na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zosta³y wykonane nale¿ycie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. Dowodami potwierdzaj±cymi czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie s±: - referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane; - o¶wiadczenie wykonawcy, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa powy¿ej. Je¶li wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania po¶wiadczenia. 2) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt. 3b siwz - za³±cznik nr 6 do SIWZ 3) dokumentów dotycz±cych podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; UWAGA: Dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 4 nie nale¿y za³±czaæ do oferty. 5. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczeñ, o których mowa w ust. 2 pkt 1 SIWZ, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta wykonawcy podlega³aby odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 6. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mog± byæ po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 8. O¶wiadczenia dotycz±ce wykonawcy/wykonawców wystêpuj±cych wspólnie i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy sk³adane s± w oryginale. Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt 2) i 5) SIWZ nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u. 9. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 10. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. Je¿eli o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym s± sporz±dzone w jêzyku obcym wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia ich t³umaczenia na jêzyk polski. 11. Ilekroæ w SIWZ, a tak¿e w za³±cznikach do SIWZ wystêpuje wymóg podpisywania dokumentów lub o¶wiadczeñ lub te¿ potwierdzania dokumentów za zgodno¶æ z orygina³em, nale¿y przez to rozumieæ ¿e o¶wiadczenia i dokumenty te powinny byæ opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub osobê (osoby) upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pe³nomocnictwa. 12. Podpisy na o¶wiadczeniach i dokumentach musz± byæ z³o¿one w sposób pozwalaj±cy zidentyfikowaæ osobê podpisuj±c±. Zaleca siê opatrzenie podpisu piecz±tk± z imieniem i nazwiskiem osoby podpisuj±cej. 13. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodno¶æ z orygina³em, na dokumentach tych musz± siê znale¼æ podpisy, wed³ug zasad, o których mowa w ust. 6, 10, 11 oraz klauzula "za zgodno¶æ z orygina³em". W przypadku dokumentów wielostronicowych, nale¿y po¶wiadczyæ za zgodno¶æ z orygina³em ka¿d± stronê dokumentu, ewentualnie po¶wiadczenie mo¿e znale¼æ siê na jednej ze stron wraz z informacj± o liczbie po¶wiadczanych stron. 14. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w ust. 6 w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza nale¿y do³±czyæ do oferty. 15. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy nie ¿±da o¶wiadczeñ i dokumentów w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

ZGODNIE Z SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie medyczne konsultantów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony nie s± odpowiedzialne za skutki wynikaj±ce z dzia³ania si³y wy¿szej, na które nie maj± wp³ywu, a które utrudniaj± pe³ne lub czê¶ciowe wykonanie umowy. W przypadku si³y wy¿szej trwaj±cej powy¿ej 14 dni, ka¿da ze Stron ma prawo do odst±pienia od umowy, o ile nie podejm± decyzji o dalszej realizacji umowy. Je¿eli Strona nie zawiadomi drugiej we w³a¶ciwym czasie o okoliczno¶ciach si³y wy¿szej, wtedy bêdzie pozbawiona prawa powo³ywania siê na ni± w przysz³o¶ci. Za okoliczno¶ci si³y wy¿szej mog± byæ uznane tylko te, które zaistnia³y niezale¿nie od dobrej woli Stron i nie wystêpuj± z winy Strony powo³uj±cej siê na nie. 2. Zamawiaj±cy oprócz wypadków wymienionych w przepisach Kodeksu Cywilnego mo¿e odst±piæ od umowy tak¿e w razie istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Odst±pienie od umowy w tym wypadku mo¿e nast±piæ w trybie i na zasadach okre¶lonych w art. 145 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo rozwi±zania umowy za 1 miesiêcznym okresem wypowiedzenia w przypadku wykonania us³ugi przez Wykonawcê niezgodnie z warunkami umowy. 4. Zmiany umowy mog± byæ dokonane - pod rygorem niewa¿no¶ci- przy zastosowaniu art.144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ jedynie w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany w ni¿ej przedstawionym zakresie z zastrze¿eniem art.140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp: 4.1W przypadku zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu niniejszej umowy, to w zale¿no¶ci od rodzaju zmian, jakie bêd± mia³y miejsce, zostanie stosownie obni¿ona lub podwy¿szona cena przedmiotu umowy. 5. Wykonawca nie mo¿e przenie¶æ na osoby trzecie ¿adnych praw i obowi±zków wynikaj±cych z niniejszej umowy ani podj±æ jakichkolwiek dzia³añ skutkuj±cych zmian± wierzyciela bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 6. W przypadku wyst±pienia osób trzecich przeciwko Zamawiaj±cemu z roszczeniami z tytu³u praw patentowych lub autorskich w przedmiocie umowy, odpowiedzialno¶æ z tego tytu³u ponosi Wykonawca. 7. W sprawach nieuregulowanych umow± stosuje siê przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.). 8. Wszelkie spory wynikaj±ce z realizacji niniejszej umowy lub w zwi±zku z ni±, bêd± rozstrzygane ostatecznie przez s±d w³a¶ciwy miejscowo, wed³ug siedziby Zamawiaj±cego. 9. Niniejsza umowa zosta³a sporz±dzona w trzech jednobrzmi±cych egzemplarzach: 2 egzemplarze dla Zamawiaj±cego, 1 egzemplarz dla Wykonawcy. Ka¿dy egzemplarz ma moc orygina³u.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.