Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-03-29
Ogłoszenie nr 537451-N-2018 z dnia 2018-03-29 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: usługa przeprowadzania napraw i przeglądów sprzętu medycznego dla SPZOZ w Wolsztynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
97077342600000, ul.
ul. Wschowska
3
,
64200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
68 347 73 00, 347 73 63, e-mail
przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks
683 842 590.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozwolsztyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spzozwolsztyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spzozwolsztyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa przeprowadzania napraw i przeglądów sprzętu medycznego dla SPZOZ w Wolsztynie
Numer referencyjny:
PN/7/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest 36 miesięczna usługa przeprowadzania napraw i przeglądów sprzętu medycznego (w tym konserwacji), zwanego też "sprzętem", zgodnie z wymaganiami producenta i instrukcją serwisową. 3. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie: a) do wykonywania koniecznych konserwacji, wymian wymaganych przez producenta sprzętu określonego w załącznikach do SIWZ. b) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał czynności o charakterze prewencyjnym w formie obsługi okresowej mającej na celu podtrzymanie stałej gotowości eksploatacyjnej sprzętu. c) utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu opisanego w załącznikach do SIWZ d) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). e) wymianę, podczas przeglądu, części zamiennych sprzętu zgodnie z wymaganiami producenta, f) dokonanie kontroli sprzętu po przeprowadzonej naprawie, sprawdzenie jego bezpieczeństwa mechanicznego, g) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym aparatury/sprzętu medycznego, h) czyszczenie i kalibracje i) przeprowadzenie testów bezpieczeństwa elektrycznego sprzętu j) kontrolę zużycia części ruchomych sprzętu, k) oczyszczenie i smarowanie ruchomych części mechanicznych sprzętu, l) sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego, w tym sprawdzenie przewodu uziemiającego, m) zastosowanie koniecznych środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa obsługi sprzętu, włącznie z wymianą potrzebnych do tego celu materiałów i części zamiennych, n) sprawdzenie parametrów roboczych sprzętu, w razie potrzeby ich regulacja, o) sprawdzenie funkcjonowania sprzętu i jego gotowości do pracy, p) usunięcie nieprawidłowości działania sprzętu, q) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, formularzy wykonanych czynności lub innych zeszytów aparatury, r) założenie paszportu urządzenia medycznego, w przypadku jego braku i jego systematyczne prowadzenie, s) prowadzenie kart naprawy urządzeń, 4. W ramach obsługi serwisowej, która obejmuje diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części wraz z wymianą części zamiennych sprzętu, tj. Wykonawca zobowiązany będzie do : a) wykonania koniecznych czynności profilaktycznych, włącznie z wymianą części, które nie nadają się do dalszego użytku, b) dokonanie kontroli sprzętu po przeprowadzonej naprawie, c) wymianę zużytych lub uszkodzonych części sprzętu, d) naprawę sprzętu, 5. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej / kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi dopiero po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Zamawiającego (ilość roboczogodzin i części zamiennych). 6. Zamawiający szacuje, że wartość napraw zleconych wykonawcy nie przekroczy 30% wartości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w formularzu ofertowym. 7. Przedmiot zamówienia został podzielony na 61 niezależnych części/ zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. 8. Sprzęt medyczny objęty przedmiotem umowy jest własnością Zamawiającego i został określony w pakietach 1-61, tj. w formularzach asortymentowo- ilościowo-cenowych, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby usługi serwisowe były wykonywane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych tj. Dz.U. 2017 poz. 211 i na zasadach określonych w SIWZ. 10. W ramach przedmiotu zamówienia na pakiet nr 52 Zamawiający wymaga, aby testy specjalistyczne były wykonywane wyłącznie przez laboratoria badawcze posiadające akredytację na zgodność z normą PN-EN-ISO 17025 i w zakresie odpowiadającym badanej aparaturze lub równoważną. 11. W zakresie przedmiotu zamówienia na pakiet nr 48 i 49, Zamawiający wymaga aby przeglądy/kalibracje były przeprowadzone przez laboratorium wzorcujące z wdrożonym systemem zarządzania jakością zgodnym z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2005 lub laboratorium wzorcujące posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważne. 12. Wykonawca zobowiązany jest dokumentować wykonane usługi, sporządzając raport serwisowy. 13. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia ilości sprzętu, objętego zakresem umowy oraz zmiany planowanej daty przeglądu w stosunku do terminów określonych umownie. Z powyższego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 14. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia ilości sprzętu oraz zmiany planowanej daty przeglądu w stosunku do planowanych terminów. Z powyższego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 15. W niniejszym postępowaniu, ilekroć Zamawiający używa terminu "serwis" sprzętu, termin ten należy rozumieć jako przeglądy okresowe sprzętu medycznego określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ, realizowane według ustalonego harmonogramu. W szczególności usługami serwisowymi nie są naprawy uszkodzonego sprzętu medycznego, które w ramach niniejszego postępowania stanowią dodatkowe usługi. 16. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie ze wzorem umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 17. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie za zgodą Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 50420000-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 36 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Zmiany terminu mogą nastąpić w związku z niewykorzystaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy, umowa może być przedłużona nie dłużej jednak niż o 6 mcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
? Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
? Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
? wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): zrealizował lub realizuje co najmniej 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości brutto każda z usług podanej w tabeli poniżej
Nr pakietu 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości brutto każda co najmniej Nr pakietu 2 usługi polegające na serwisowaniu sprzętu medycznego o wartości brutto każda co najmniej
1 32 000 zł 36 1200 zł
2 14 000 zł 37 1600 zł
3 25 000 zł 38 2000 zł
4 500 zł 39 2000 zł
5 300 zł 40 2700 zł
6 300 zł 41 400 zł
7 500 zł 42 500 zł
8 4500 zł 43 1700 zł
9 700 zł 44 1000 zł
10 5000 zł 45 1700 zł
11 700 zł 46 1000 zł
12 800 zł 47 1000 zł
13 31500 zł 48 1000 zł
14 700 zł 49 600 zł
15 700 zł 50 2300 zł
16 500 zł 51 12 000 zł
17 1300 zł 52 13 000 zł
18 500 zł 53 2700 zł
19 97000 zł 54 2700 zł
20 2500 zł 55 10 000 zł
21 1600 zł 56 3300 zł
22 1600 zł 57 800 zł
23 1000 zł 58 4000 zł
24 750 zł 59 4600 zł
25 3800 zł 60 4000 zł
26 10 000 zł 61 10500 zł
27 1500 zł x x
28 3000 zł x x
29 1500 zł x x
30 700 zł x x
31 500 zł x x
32 10 000 zł x x
33 3600 zł x x
34 4000 zł x x
35 4000 zł x x
? W zakresie pakietu nr 1,2,3,7,12,13,15,17,19,20,24,25,28,34,35,39,58,60 wykaże, że posiada autoryzację serwisową producenta lub spełnia wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r., Dz. U. Nr 107 Rozdział 11, Art. 90 ust. 5 pkt, 1 - 3,
? Dotyczy wszystkich pakietów: wykaże, że dysponuje przynajmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają aktualne certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające nabycie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, zgodnych z wymaganiami producenta urządzeń,
? wykaże, że dysponuje przynajmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają świadectwa kwalifikacyjne "E" lub "D" do 1kV, z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych z wyłączeniem pakietów nr 36,38,48,49,55,56.
? W zakresie pakietu nr 52, wykaże, że dysponuje przynajmniej dwoma osobami zdolnymi do przeprowadzania testów specjalistycznych w zakresie aparatury RTG
Uwaga! Wszystkie przedstawione osoby do wykonywania zamówienia mogą być wykazywane na więcej niż jeden pakiet. Dopuszcza się możliwość łączenia przez wykazane osoby uprawnień.
Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu, a następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, natomiast brak podstaw wykluczenia wykazuje każdy z członków konsorcjum odrębnie.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór do wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do siwz).
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w Rozdziale 5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (wzór do wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do siwz).
b) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- na wzorze stanowiącym załącznik nr 5.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, żąda certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w przedmiocie zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunków realizacji zamówienia Wykonawca może zamiast dokumentów określonych w literze c) złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim EOG. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma możliwości uzyskania tych dokumentów może złożyć inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. Powyższy wymóg dotyczy Pakietu nr 52 i 48-49, tj.: - pakietu nr 52, w którym, Zamawiający wymaga, aby testy specjalistyczne były wykonywane wyłącznie przez laboratoria badawcze posiadające akredytację na zgodność z normą PN-EN-ISO 17025 i w zakresie odpowiadającym badanej aparaturze lub równoważną. - pakietu nr 48 i 49, w którym Zamawiający wymaga aby przeglądy/kalibracje były przeprowadzone przez laboratorium wzorcujące z wdrożonym systemem zarządzania jakością zgodnym z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2005 lub laboratorium wzorcujące posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważne.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony załącznik nr 2 na pakiety od nr 1 do nr 61- (formularz asortymentowo- ilościowo-cenowy), c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty d) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4. e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). f) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| Warunki dodatkowe | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian, jak niżej: 1) zmiana okresu realizacji umowy. Zmiany te mogą nastąpić w związku z niewykorzystaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy, umowa może być przedłużona nie dłużej jednak niż o 6 mcy. 2) zmniejszenie wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku wycofania sprzętu z użytkowania - w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone za faktycznie wykonane usługi. 3) zmiana cen a. w przypadku okoliczności opisanych w § 12 umowy. 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z umową b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy. W takim przypadku może zostać zmniejszony zakres Przedmiotu Umowy, a wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone w oparciu ceny jednostkowe wskazane w Ofercie, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie wykonane usługi. 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 4. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-12, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet nr 1, poz. 1-46 sprzęt medyczny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%,
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet nr 2, poz. 1-14 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet nr 3, poz. 1-22 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet nr 4, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet nr 5, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 6 | Nazwa: | pakiet nr 6, poz.1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet nr 7, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| Termin wymiany wadliwego towaru | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy zakres usługi przeprowadzenia napraw i przeglądów sprzętu medycznego został określony w pakiecie nr 1, tj. w formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowych, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet nr 8, poz. 1-4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet nr 9, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet nr 10, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet nr 11, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 12 | Nazwa: | Pakiet nr 12, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 13 | Nazwa: | Pakiet nr 13, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 14 | Nazwa: | Pakiet nr 14, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 15 | Nazwa: | Pakiet nr 15, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 16 | Nazwa: | Pakiet nr 16, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 17 | Nazwa: | Pakiet nr 17, poz. 1-4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 18 | Nazwa: | Pakiet nr 18, poz. 1. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 19 | Nazwa: | Pakiet nr 19, poz. 1-17 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 20 | Nazwa: | Pakiet nr 20, poz. 1-3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 21 | Nazwa: | Pakiet nr 21. poz, 1-3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 22 | Nazwa: | Pakiet nr 22, poz. 1-3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 23 | Nazwa: | Pakiet nr 23, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 24 | Nazwa: | Pakiet nr 24, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 25 | Nazwa: | Pakiet nr 25, poz. 1-7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 26 | Nazwa: | Pakiet nr 26, poz. 1-26 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 27 | Nazwa: | Pakiet nr 27, poz. 1-7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 28 | Nazwa: | Pakiet nr 28, poz. 1-14 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 29 | Nazwa: | Pakiet nr 29, poz. 1-6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 30 | Nazwa: | Pakiet nr 30, poz. 1-3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy zakres usługi przeprowadzenia napraw i przeglądów sprzętu medycznego został określony w pakiecie nr 1, tj. w formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowych, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 31 | Nazwa: | Pakiet nr 31, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 32 | Nazwa: | Pakiet nr 32, poz. 1-5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 33 | Nazwa: | Pakiet nr 33, poz. 1-38 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 34 | Nazwa: | Pakiet nr 34, poz. 1-16 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 35 | Nazwa: | Pakiet nr 35, poz. 1-8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 36 | Nazwa: | Pakiet nr 36, poz. 1-14 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 37 | Nazwa: | Pakiet nr 37, poz. 1-4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 38 | Nazwa: | Pakiet nr 38, poz, 1-29 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 39 | Nazwa: | Pakiet nr 39, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 40 | Nazwa: | Pakiet nr 40, poz. 1-7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 41 | Nazwa: | Pakiet nr 41, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 42 | Nazwa: | Pakiet nr 42, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 43 | Nazwa: | Pakiet nr 43, poz. 1-4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 44 | Nazwa: | Pakiet nr 44, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 45 | Nazwa: | Pakiet nr 45, poz. 1-4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 46 | Nazwa: | Pakiet nr 46, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 47 | Nazwa: | Pakiet nr 47, poz., 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 48 | Nazwa: | Pakiet nr 48, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 49 | Nazwa: | Pakiet nr 49, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 50 | Nazwa: | Pakiet nr 50, poz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 51 | Nazwa: | Pakiet nr 51, poz. 1-8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 52 | Nazwa: | Pakiet nr 52, poz. 1-10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 53 | Nazwa: | Pakiet nr 53, poz. 1-7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 54 | Nazwa: | Pakiet nr 54, poz. 1-8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 55 | Nazwa: | Pakiet nr 55, poz. 1-27 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 56 | Nazwa: | Pakiet nr 56, poz. 1-9 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 57 | Nazwa: | Pakiet 57, pz. 1-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 58 | Nazwa: | Pakiet 58, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 59 | Nazwa: | Pakiet nr 59, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 60 | Nazwa: | Pakiet nr 60, poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
| Część nr: | 61 | Nazwa: | Pakiet nr 61, poz. 1-79 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena za przegląd | 50,00 |
| Cena roboczogodziny czynności naprawczych | 10,00 |
| warunki dodatkowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ramach kryterium warunki dodatkowe oceniane będą: a) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 20%, b) oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane naprawy - 20%
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania lokomotywy parowej Ol49-69 wraz z tendrem 25D49
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WOLSZTYŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI
- Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna.
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą 2 szt. aparatów przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych..."
więcej: przetargi w Wolsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





