To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-11
Inowrocław: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 53633 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28035 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są sukcesywnie dostawy artykułów biurowych, papierniczych oraz druków Zad. I. - Artykuły biurowe, obejmuje dostawę: bloczków samoprzylepnych, bloków szkolnych, brulionów, cienkopisów, długopisów, dziurkaczy, flamastrów, gumek, kalendarzy, kalek, klejów, kopert, korektorów, koszulek, notesów, ofertówek, papieru, pinezek, przyborników na biurko, pudełek do archiwum, rolek, rozszywaczy, segregatorów, skoroszytów, spinaczy, taśm, teczek, temperówek, tuszów, wkładów do długopisów, zakreślaczy, zeszytów, zszywek, nawilżaczy do palców. Za Zad. II. - Usługa drukowania, obejmuje wykonanie druków: polecenie przelewu, karty drogowej, karty ewidencji wyposażenia, karty ewidencji czasu pracy, rocznych kart urlopowych, kartotek magazynowych, księgę środków trwałych, list zaliczkowych, protokołów zdawczo odbiorczych, rejestrów umów w sprawie zamówień publicznych, zamówień jednostronnych, wniosków o udzielenie pożyczek, wniosków o zaliczki, pokwitowań odbioru darowizny, zestawień gotówki, zestawień obrotów, zeszyt- rejestr Zamówien publicznych, zeszytów podawczych, zeszytów- rejestrów umów, dowodów wpłat KP, Faktur VAT, kart obrachunkowych, wniosków o urlop, miesięcznych kart eksploatacyjnych, przejęcie materiałów PZ, rozliczenie zaliczek, wydawanie materiałów, WZ, RW, zawiadomień o przejęciu lokalu, zleceń dotyczących zamówienia oraz na prace w godzinach nadliczbowych, zwrot materiałów ZW, książkę wyjść, not korygujących, poleceń księgowania, raportów kasowych, bankowych dowodów wpłat, potwierdzeń wywozu nieczystości, brygadowych karta pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zad. I. - Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU UNITED Sebastian Neuman, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 735,26
Oferta z najniższą ceną: 735,26 / Oferta z najwyższą ceną: 842,25
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zad. II. - Usługa drukowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poligrafia BRO-KAL s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna, Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12165,35
Oferta z najniższą ceną: 12165,35 / Oferta z najwyższą ceną: 15096,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koronowie dz. nr 1028/132
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoła na miarę XXI wieku"
- Dostawa artykułów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





