eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-11

Inowrocław: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 53633 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28035 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są sukcesywnie dostawy artykułów biurowych, papierniczych oraz druków Zad. I. - Artykuły biurowe, obejmuje dostawę: bloczków samoprzylepnych, bloków szkolnych, brulionów, cienkopisów, długopisów, dziurkaczy, flamastrów, gumek, kalendarzy, kalek, klejów, kopert, korektorów, koszulek, notesów, ofertówek, papieru, pinezek, przyborników na biurko, pudełek do archiwum, rolek, rozszywaczy, segregatorów, skoroszytów, spinaczy, taśm, teczek, temperówek, tuszów, wkładów do długopisów, zakreślaczy, zeszytów, zszywek, nawilżaczy do palców. Za Zad. II. - Usługa drukowania, obejmuje wykonanie druków: polecenie przelewu, karty drogowej, karty ewidencji wyposażenia, karty ewidencji czasu pracy, rocznych kart urlopowych, kartotek magazynowych, księgę środków trwałych, list zaliczkowych, protokołów zdawczo odbiorczych, rejestrów umów w sprawie zamówień publicznych, zamówień jednostronnych, wniosków o udzielenie pożyczek, wniosków o zaliczki, pokwitowań odbioru darowizny, zestawień gotówki, zestawień obrotów, zeszyt- rejestr Zamówien publicznych, zeszytów podawczych, zeszytów- rejestrów umów, dowodów wpłat KP, Faktur VAT, kart obrachunkowych, wniosków o urlop, miesięcznych kart eksploatacyjnych, przejęcie materiałów PZ, rozliczenie zaliczek, wydawanie materiałów, WZ, RW, zawiadomień o przejęciu lokalu, zleceń dotyczących zamówienia oraz na prace w godzinach nadliczbowych, zwrot materiałów ZW, książkę wyjść, not korygujących, poleceń księgowania, raportów kasowych, bankowych dowodów wpłat, potwierdzeń wywozu nieczystości, brygadowych karta pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.90.00.00 - Różne druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zad. I. - Artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU UNITED Sebastian Neuman, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 735,26

  • Oferta z najniższą ceną: 735,26 / Oferta z najwyższą ceną: 842,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zad. II. - Usługa drukowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poligrafia BRO-KAL s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna, Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12165,35

  • Oferta z najniższą ceną: 12165,35 / Oferta z najwyższą ceną: 15096,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.