To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-29
Ogłoszenie nr 53631 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.
Polkowice: Dźwigi - konserwacje, remonty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45511-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, krajowy numer identyfikacyjny
2065202300000, ul.
ul. 3 Maja
51,
59100
Polkowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 746 90 00, faks
76 746 90 30, e-mail
sekretariat@pgmikm.polkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgmikm.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dźwigi - konserwacje, remonty
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZPA.231.3.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie dotyczy usługi polegającej na: wykonywaniu konserwacji, napraw i utrzymaniu w ruchu oraz pełnieniu dyżuru pogotowia dźwigowego i dokonywaniu przeglądów urządzeń transportu bliskiego: 1) dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Hubala 22, 24, 26 i 28, 2) platform dla osób niepełnosprawnych znajdujących się w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Małej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach, 1) żurawia o napędzie ręcznym znajdującego się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach, 2) dźwignika do obsługi autobusów (podnośnika czterokolumnowego) znajdującego się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach, administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, w ramach zadania pn.: "Dźwigi - konserwacje, remonty. Poprzez ogólne określenie "dźwignice" wzoru umowy Zamawiający rozumie zarówno dźwigi osobowe w budynkach przy ul. Hubala 22; 24; 26 i 28 jak również platformę dla niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Małej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach, a także żuraw ręczny i podnośnik czterokolumnowy znajdujące się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 1) wykonanie przeglądów technicznych dźwignic zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. - o Dozorze Technicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1125 ze zm.), w tym: a) wykonywanie do 25 dnia każdego miesiąca przeglądów konserwacyjnych podstawowych P-1 co 30 dni, których zakres przedstawiono w załączniku nr 2 do umowy; b) wykonywanie do dnia 25 miesiąca kończącego kwartał przeglądów kwartalnych, których zakres przedstawiono w załączniku nr 3 do umowy; c) wykonanie przeglądu rocznego, którego zakres przedstawiono w załączniku nr 4 do umowy przed upływem terminu określonego w decyzji UDT zezwalającej na eksploatację dźwigu; d) prowadzenie wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej przeglądów i konserwacji oraz wykonanych pomiarów elektrycznych; 2) utrzymanie dźwignic w stałej sprawności technicznej, w tym usuwanie awarii i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych; 3) wykonywanie innych napraw dźwignic, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, w ramach posiadanych środków, o których mowa w § 6 ust. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Składania Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca raportów z przeprowadzonych przeglądów konserwacyjnych dźwigów zgodnie ze wzorem druku zamieszczonym w załączniku nr 6 do wzoru umowy. 2. Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o konieczności dokonania niezbędnych napraw zapewniających utrzymanie dźwigów w pełnej sprawności technicznej. 3. Przygotowania i przedstawienia na koniec każdego miesiąca, do akceptacji Zamawiającemu kosztorysów powykonawczych robót wykonanych na podstawie zgłoszeń Zamawiającego. 4. Przygotowania dźwigów do badań okresowych i doraźnych przeprowadzanych przez UDT jak również do brania czynnego udziału w czasie ich przeprowadzania. 5. Pełnienia dyżuru pogotowia dźwigowego całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia oraz utrzymania dźwigów w stałej sprawności technicznej. 6. Przybycia na miejsce i przystąpienia do usunięcia awarii lub usterki w ciągu trzydziestu pięciu minut od otrzymania zgłoszenia na czynny całą dobę numer telefonu Wykonawcy. W przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii czy usterki - zabezpieczenia dźwigu przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych. 7. Uwolnienia osób z niesprawnego dźwigu w ciągu .............................* minut (maksymalnie trzydziestu pięciu minut) od otrzymania zgłoszenia na czynny całą dobę numer telefonu Wykonawcy. (*kryterium oceny) 8. Prowadzenia dziennika konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich wykonanych czynności. 9. Dokonania zakupu niezbędnych materiałów i części zamiennych zgodnych z odpowiednimi normami PN/ISO, oznakowanych i posiadających wymagane prawem dokumenty np. deklaracje zgodności i atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, w pełni kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, w pierwszym gatunku, posiadających minimum 24-miesięczną gwarancję producenta lub minimum 12 miesięczny okres przydatności do użytku licząc od daty dostawy oraz posiadających dokumentację techniczną niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego, taką jak: gwarancje, instrukcje, pouczenia, opisy techniczne, plany i schematy, sporządzone w języku polskim. 10. Przy wykonywaniu napraw Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz.1890). 11. Prowadzenia robót z zachowaniem przepisów BHP i prawa budowlanego. 12. Zabezpieczenia dźwigu przed dostępem osób trzecich w trakcie prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, sposoby płatności itp. określone zostały w załączonym do niniejszej specyfikacji projekcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50531400-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT225683.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 224432,28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Modernizacja dachu Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie wznowienia/wyznaczenia/ ustalenia granic działek (dr, W, Wp)"
- Oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.