eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "D¼wigi - konserwacje, remonty"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-03-16

Og³oszenie nr 45511 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Polkowice: "D¼wigi - konserwacje, remonty"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, krajowy numer identyfikacyjny 2065202300000, ul. ul. 3 Maja  51, 59100   Polkowice, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 76 746 90 00, e-mail sekretariat@pgmikm.polkowice.pl, faks 76 746 90 30.
Adres strony internetowej (URL): www.pgmikm.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.pgmikm.polkowice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Przedsiêbiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. 3 Maja 51, 59-100 Polkowice, w Sekretariacie na I piêtrze, pok. nr 11


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "D¼wigi - konserwacje, remonty"
Numer referencyjny: DZPA.231.3.3.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zamówienie dotyczy us³ugi polegaj±cej na: wykonywaniu konserwacji, napraw i utrzymaniu w ruchu oraz pe³nieniu dy¿uru pogotowia d¼wigowego i dokonywaniu przegl±dów urz±dzeñ transportu bliskiego: 1) d¼wigów osobowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Hubala 22, 24, 26 i 28, 2) platform dla osób niepe³nosprawnych znajduj±cych siê w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Ma³ej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach, 3) ¿urawia o napêdzie rêcznym znajduj±cego siê na terenie basenów zewnêtrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach, 4) d¼wignika do obs³ugi autobusów (podno¶nika czterokolumnowego) znajduj±cego siê na terenie basenów zewnêtrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach, administrowanych przez Przedsiêbiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, w ramach zadania pn.: "D¼wigi - konserwacje, remonty. Poprzez ogólne okre¶lenie "d¼wignice" wzoru umowy Zamawiaj±cy rozumie zarówno d¼wigi osobowe w budynkach przy ul. Hubala 22; 24; 26 i 28 jak równie¿ platformê dla niepe³nosprawnych w budynkach przy ul. Ma³ej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach, a tak¿e ¿uraw rêczny i podno¶nik czterokolumnowy znajduj±ce siê na terenie basenów zewnêtrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach. Przedmiot umowy obejmuje w szczególno¶ci: 1) wykonanie przegl±dów technicznych d¼wignic zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. - o Dozorze Technicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1125 ze zm.), w tym: a) wykonywanie do 25 dnia ka¿dego miesi±ca przegl±dów konserwacyjnych podstawowych P-1 co 30 dni, których zakres przedstawiono w za³±czniku nr 2 do umowy; b) wykonywanie do dnia 25 miesi±ca koñcz±cego kwarta³ przegl±dów kwartalnych, których zakres przedstawiono w za³±czniku nr 3 do umowy; c) wykonanie przegl±du rocznego, którego zakres przedstawiono w za³±czniku nr 4 do umowy przed up³ywem terminu okre¶lonego w decyzji UDT zezwalaj±cej na eksploatacjê d¼wigu; d) prowadzenie wymaganej przepisami, pe³nej dokumentacji technicznej przegl±dów i konserwacji oraz wykonanych pomiarów elektrycznych; 2) utrzymanie d¼wignic w sta³ej sprawno¶ci technicznej, w tym usuwanie awarii i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiaj±cego z wyj±tkiem postojów urz±dzeñ niezbêdnych do wykonania czynno¶ci konserwacyjnych i naprawczych; 3) wykonywanie innych napraw d¼wignic, zleconych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego, w ramach posiadanych ¶rodków, o których mowa w § 6 ust. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do: 1. Sk³adania Zamawiaj±cemu na koniec ka¿dego miesi±ca raportów z przeprowadzonych przegl±dów konserwacyjnych d¼wigów zgodnie ze wzorem druku zamieszczonym w za³±czniku nr 6 do wzoru umowy. 2. Niezw³ocznego powiadamiania Zamawiaj±cego o konieczno¶ci dokonania niezbêdnych napraw zapewniaj±cych utrzymanie d¼wigów w pe³nej sprawno¶ci technicznej. 3. Przygotowania i przedstawienia na koniec ka¿dego miesi±ca, do akceptacji Zamawiaj±cemu kosztorysów powykonawczych robót wykonanych na podstawie zg³oszeñ Zamawiaj±cego. 4. Przygotowania d¼wigów do badañ okresowych i dora¼nych przeprowadzanych przez UDT jak równie¿ do brania czynnego udzia³u w czasie ich przeprowadzania. 5. Pe³nienia dy¿uru pogotowia d¼wigowego ca³odobowo, przez wszystkie dni tygodnia oraz utrzymania d¼wigów w sta³ej sprawno¶ci technicznej. 6. Przybycia na miejsce i przyst±pienia do usuniêcia awarii lub usterki w ci±gu trzydziestu piêciu minut od otrzymania zg³oszenia na czynny ca³± dobê numer telefonu Wykonawcy. W przypadku niemo¿liwo¶ci natychmiastowego usuniêcia awarii czy usterki - zabezpieczenia d¼wigu przed mo¿liwo¶ci± spowodowania zagro¿enia oraz przed dostêpem osób niepowo³anych. 7. Uwolnienia osób z niesprawnego d¼wigu w ci±gu .............................* minut (maksymalnie trzydziestu piêciu minut) od otrzymania zg³oszenia na czynny ca³± dobê numer telefonu Wykonawcy. (*kryterium oceny) 8. Prowadzenia dziennika konserwacji d¼wigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich wykonanych czynno¶ci. 9. Dokonania zakupu niezbêdnych materia³ów i czê¶ci zamiennych zgodnych z odpowiednimi normami PN/ISO, oznakowanych i posiadaj±cych wymagane prawem dokumenty np. deklaracje zgodno¶ci i atesty, certyfikaty bezpieczeñstwa, w pe³ni kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiaj±cego sprzêtem, w pierwszym gatunku, posiadaj±cych minimum 24-miesiêczn± gwarancjê producenta lub minimum 12 miesiêczny okres przydatno¶ci do u¿ytku licz±c od daty dostawy oraz posiadaj±cych dokumentacjê techniczn± niezbêdn± do normalnego korzystania przez Zamawiaj±cego, tak± jak: gwarancje, instrukcje, pouczenia, opisy techniczne, plany i schematy, sporz±dzone w jêzyku polskim. 10. Przy wykonywaniu napraw Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania przepisów Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 29 pa¼dziernika 2003 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urz±dzeñ transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz.1890). 11. Prowadzenia robót z zachowaniem przepisów BHP i prawa budowlanego. 12. Zabezpieczenia d¼wigu przed dostêpem osób trzecich w trakcie prowadzenia robót.

II.5) G³ówny kod CPV: 50.53.14.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów

II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczêcia: 01/04/2017 data zakoñczenia: 31/03/2019


II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy ZASTRZEGA obowi±zek osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia zgodnie z pkt. III. 4 niniejszej SIWZ, tj.: obowi±zek osobistego wykonania przez wykonawcê prac zwi±zanych z pe³nieniem dy¿uru pogotowia d¼wigowego i dokonywania przegl±dów urz±dzeñ transportu bliskiego zgodnie z rozdzia³em III. pkt. 4 niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a (oraz w zwi±zku z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê (pe³ny etat) przez Wykonawcê lub podwykonawcê: co najmniej 2 osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiadaj± odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania czynno¶ci naprawczo-konserwacyjnych urz±dzeñ transportu bliskiego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ okre¶lonych w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, okre¶lone zosta³y w § 10 wzoru umowy, który stanowi integraln± czê¶æ SIWZ

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: ? dysponowanie ¶rodkami finansowymi w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 25 000,00 z³. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca za³±czy do oferty informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: ? nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch us³ug o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, polegaj±cych na wykonywaniu konserwacji, remontów lub utrzymaniu w ruchu oraz pe³nieniu dy¿uru pogotowia d¼wigowego i dokonywaniu przegl±dów d¼wigów osobowych przez okres min. 1 roku dla co najmniej dwóch urz±dzeñ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. ? dysponowanie minimum 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do pe³nienia czynno¶ci nadzoru nad wykonywaniem prac naprawczo-konserwacyjnych urz±dzeñ transportu bliskiego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. III. pkt 1.2) lit b) niniejszej SIWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli: ? co najmniej jeden z nich wyka¿e nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch us³ug o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, polegaj±cych na wykonywaniu konserwacji, remontów lub utrzymaniu w ruchu oraz pe³nieniu dy¿uru pogotowia d¼wigowego i dokonywaniu przegl±dów d¼wigów osobowych przez okres min. 1 roku dla co najmniej dwóch urz±dzeñ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; b) wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; d) zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji okre¶lonej w art. 22a ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pe³nomocnictwo wystawione dla osoby sk³adaj±cej ofertê, podpisane przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku sk³adania oferty przez pe³nomocnika. 2. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, do oferty musi byæ do³±czony dokument ustanawiaj±cy przez Wykonawców chc±cych startowaæ wspólnie wspólnego pe³nomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena rycza³towa oferty brutto60
Czas reakcji przyst±pienia do uwolnienia osób z niesprawnego d¼wigu40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany, w drodze obustronnie podpisanego aneksu. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci, o której mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie okre¶lonym w og³oszeniu o zamówieniu i w SIWZ, tj. w nastêpuj±cej sytuacji: 1) W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych ograniczenie przez Zamawiaj±cego zakresu us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia lub skrócenie terminu realizacji umowy zostanie sporz±dzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytu³u ograniczenia zakresu us³ug lub skrócenia terminu realizacji umowy nie bêdzie dochodzi³ ¿adnego odszkodowania, a w zwi±zku z powy¿szym nie wniesie równie¿ zastrze¿eñ do zmiany wynagrodzenia. 2) Zgodnie z art. 145 ustawy Pzp, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach, w takim przypadku, Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 3) zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, mo¿e nast±piæ odpowiednio w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê; 4) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie do obowi±zuj±cych przepisów, zmieni± siê odpowiednio ceny brutto, o których mowa w § 6 niniejszej umowy, przy czym cen± bazow± jest wówczas cena netto wynikaj±ca z oferty Wykonawcy; 5) Ka¿da ze stron ma prawo wypowiedzieæ niniejsz± umowê za uprzednim trzymiesiêcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesi±ca kalendarzowego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w szczególno¶ci: zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; zmiany pozosta³ych postanowieñ Umowy nie stanowi±ce tre¶ci oferty Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 24/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.