eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin¦wiadczenie asysty technicznej na system SIPL

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2020-04-30



Og³oszenie nr 536212-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Gmina Lublin: ¦wiadczenie asysty technicznej na system SIPL
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, krajowy numer identyfikacyjny 43101951400000, ul. Pl. Króla W³adys³awa £okietka  1 , 20-109  Lublin, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 814 663 000, e-mail zamowienia@lublin.eu, faks 814 663 001.
Adres strony internetowej (URL): https://lublin.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.lublin.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w trwale zamkniêtej kopercie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe albo osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca pozostawiaj±c w pojemniku zlokalizowanym w Urzêdzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzêdu Miasta Lublin tj. poniedzia³ek - pi±tek pomiêdzy 7:30 a 15:30
Adres:
Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin albo pozostawiæ w pojemniku zlokalizowanym w Urzêdzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzêdu Miasta Lublin tj. poniedzia³ek - pi±tek pomiêdzy 7:30 a 15:30


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie asysty technicznej na system SIPL
Numer referencyjny: ZP-P-I.271.39.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Zakres zamówienia obejmuje ¶wiadczenie przez Wykonawcê asysty technicznej systemu SIPL - zapewnienie ci±g³o¶ci funkcjonowania Systemu, w tym: 1.1. aktualizacjê modu³ów Systemu z zachowaniem funkcjonalno¶ci opracowanych wcze¶niej specjalnie dla Zamawiaj±cego oraz integracji z innymi programami i systemami, 1.2. modyfikacjê Systemu, 1.3. przekazywanie Zamawiaj±cemu aneksu do dokumentacji u¿ytkowej modu³u ka¿dorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji; 1.4. przyjmowanie zg³oszeñ b³êdów Systemu przez ca³± dobê, we wszystkie dni tygodnia, za po¶rednictwem internetowego serwisu zg³oszeniowego udostêpnionego przez Wykonawcê; 1.5. usuwanie Wad w funkcjonowaniu Systemu; 1.6. przekazywanie Zamawiaj±cemu raportu z realizacji zg³oszeñ awarii i b³êdów w ostatnim dniu ka¿dego kwarta³u; 1.7. udzielanie administratorom Systemu Zamawiaj±cego w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) zwi±zanej z funkcjonowaniem Systemu; 1.8. udzielanie administratorom Systemu pomocy w wyja¶nianiu b³êdów i usuwaniu skutków b³êdów pope³nionych przez pracowników Zamawiaj±cego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych; 1.9. udzielanie wsparcia technicznego w przypadku konieczno¶ci reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 1.10. udzielanie Zamawiaj±cemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu Systemu (w ramach istniej±cych w Systemie funkcjonalno¶ci) do zmian organizacyjnych i zmian wynikaj±cych z wewnêtrznych regulacji prawnych Zamawiaj±cego; 1.11. przekazywanie Zamawiaj±cemu bie¿±cych informacji na temat nowych modu³ów systemu EWID 2007, a tak¿e nowych rozwi±zañ technologicznych; 1.12. dostosowywanie Systemu w celu wymiany danych z systemem MDOK i KSAT2000i w zakresie, w jakim taka wymiana danych ju¿ funkcjonuje. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy obejmuj±cego zakres zamówienia polegaj±cy na wykonywaniu prac programistycznych dotycz±cych modyfikacji funkcjonalno¶ci Systemu i rozbudowy Systemu o nowe funkcjonalno¶ci oraz przeprowadzaniu zdalnego instrukta¿u stanowiskowego dotycz±cego funkcjonalno¶ci Systemu w wymiarze nie wiêkszym ni¿ 250 roboczogodzin. 3. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest obowi±zany wykonaæ prace programistyczne dotycz±ce modyfikacji funkcjonalno¶ci Systemu i rozbudowy Systemu o nowe funkcjonalno¶ci oraz przeprowadzanie zdalnego instrukta¿u stanowiskowego dotycz±cego funkcjonalno¶ci Systemu, które bêd± realizowane w zakresie: 3.1. struktury bazy danych; 3.2. integracji modu³ów Systemu; 3.3. raportowania; 3.4. us³ug sieciowych; 3.5. sposobu wprowadzania danych do Systemu; 3.6. sposobu edycji danych; 3.7. sposobu wyszukiwania danych w Systemie; 3.8. sposobu wykonywania obliczeñ; 3.9. sposobu eksportu danych; 3.10. sposobu importu danych. 4. Rozliczenie us³ugi nast±pi wg cen jednostkowych okre¶lonych w umowie. 5. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest wyst±pienie konieczno¶ci usprawnienia, optymalizacji, dodania nowych funkcjonalno¶ci Systemu w celu jego efektywniejszego wykorzystania. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w ca³ym okresie trwania umowy.

II.5) G³ówny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72260000-5
72267000-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 24 miesi±ce: 1) od dnia 01.06.2020 r. przez 24 miesi±ce - w przypadku, gdy Umowa zostanie zawarta przed lub w dniu 01.06.2020 r.; 2) od dnia zawarcia umowy przez 24 miesi±ce - w przypadku, gdy Umowa zostanie zawarta po dniu 01.06.2020 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca winien wykazaæ wykonanie lub wykonywanie co najmniej dwóch us³ug polegaj±cych na ¶wiadczeniu asysty technicznej systemów informatycznych, obejmuj±cych prowadzenie Pañstwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, wynikaj±cych z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne o warto¶ci minimum 50 000,00 PLN brutto ka¿da us³uga (dla us³ug rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 50 000,00 PLN brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane potwierdzaj±cy wykonanie lub wykonywanie dwóch us³ug polegaj±cych na ¶wiadczeniu asysty technicznej systemów informatycznych, obejmuj±cych prowadzenie Pañstwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, wynikaj±cych z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne o warto¶ci minimum 50 000,00 PLN brutto ka¿da us³uga (dla us³ug rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 50 000,00 PLN brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2.O¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. 3.Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej). 4.Pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie bêdzie wynikaæ odpowiednio z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, dokument, musi okre¶laæ w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 7.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ppkt 1) sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 8. Dokument, o którym mowa w pkt 7 powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 8 stosuje siê.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas usuniêcia awarii 20,00
Czas usuniêcia b³êdu20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewiduj± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci Umowy: 1) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug; b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 roku o pracowniczych planach kapita³owych; 2) zmiana pierwotnie przyjêtej technologii i sposobu wykonania Umowy, gdy zmiana ta podyktowana bêdzie usprawnieniem lub polepszeniem warunków u¿ytkowania Systemu, a tak¿e w przypadku pojawienia siê na rynku technologii nowszej generacji pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji lub zwiêkszenie parametrów wydajno¶ciowych Systemu, b±d¼ gdy zachowanie dotychczasowej formy lub zakresu by³o niemo¿liwe lub niecelowe ze wzglêdów technicznych, technologicznych lub z innych przyczyn niezasadne lub niemo¿liwe, b±d¼ zaistnia³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub innych rozwi±zañ informatycznych lub sprzêtowych, korzystnych dla Zamawiaj±cego, b±d¼ w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianego wcze¶niej rozwi±zania grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, je¿eli przyczyny te zosta³y ujawnione przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê na etapie realizacji Umowy, 3) zmiana formy wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa; 4) zmiana terminów realizacji Umowy w przypadku: a) gdy zachowanie pierwotnie okre¶lonych terminów nie le¿y w interesie publicznym, b) dzia³ania si³y wy¿szej, c) zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanej w pkt. 2-3; 2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest na nastêpuj±cych warunkach: ad pkt 1 lit. a - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê; ad pkt 1 lit. b-d -zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia o warto¶æwynikaj±c± z przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej, zasady podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, lub zasady gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia, wraz z pe³nym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. ad pkt 2 - zmiana pierwotnie przyjêtej technologii i sposobu wykonania Umowy, na inn± technologiê lub sposób wykonania, w zakresie niezbêdnym do osi±gniêcia efektów wymienionych w pkt 2. ad pkt 3 - zmiana formy wykonania Przedmiotu Umowy, je¿eli zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawierania Umowy lub uniemo¿liwiaj± one wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z Umow±, lub powoduj± nieracjonalno¶æ lub niecelowo¶æ dalszej realizacji Przedmiotu Umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci, w zakresie niezbêdnym do realizacji Przedmiotu Umowy; ad pkt 4 lit. a - zmiana terminu realizacji Umowy o okres umo¿liwiaj±cy osi±gniêcie uzasadnionego interesu publicznego; ad pkt 4 lit. b - zmiana terminu realizacji Umowy o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny na usuniêcie skutków tego dzia³ania; ad pkt 4 lit. c - zmiana terminu realizacji Umowy o okres niezbêdny stosownie do zaistnia³ych okoliczno¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Osob± upowa¿nion± do kontaktowania siê z wykonawcami w zakresie procedury jest p. Pawe³ Patyra - Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 16. 2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla W³adys³awa £okietka 1, 20-109 Lublin. 2.2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych, z którym mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843), dalej "ustawa Pzp". 2.5. Z danych osobowych bêdziemy korzystaæ do momentu zakoñczenia realizacji celu okre¶lonego w pkt 2.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Po tym czasie z danych bêdziemy korzystaæ przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa. 2.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 2.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2.8. Posiada Pani/Pan: 2.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, 2.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 2.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 2.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 2.9. nie przys³uguje Pani/Panu: 2.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, 2.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 2.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.