eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów LubelskiTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ostrowie Lubelskim, realizowana w ramach projektu pn. "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Ostrowie Lubelskim"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-04-30



Og³oszenie nr 536139-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Gmina Ostrów Lubelski: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ostrowie Lubelskim, realizowana w ramach projektu pn. "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Ostrowie Lubelskim"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Ostrowie Lubelskim" wspó³finansowanego jest ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5 Efektywno¶æ energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Dzia³anie 5.2 Efektywno¶æ energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Projekt nr: RPLU.05.02.00-06-0050/17

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Lubelski, krajowy numer identyfikacyjny 43102016700000, ul. ul. Partyzantów  1 , 21-110  Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 081 8520003, 8520642, e-mail burmistrz2@o2.pl, faks 818 520 642.
Adres strony internetowej (URL): https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ sporz±dzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale 7 SIWZ
Adres:
Urz±d Miejski w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, pokój nr 8 - kancelaria


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ostrowie Lubelskim, realizowana w ramach projektu pn. "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Ostrowie Lubelskim"
Numer referencyjny: PUI-271.1.1.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ostrowie Lubelskim, realizowana w ramach projektu pn. "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Ostrowie Lubelskim". 2.2. Wykonawca w ramach zamówienia wykona w szczególno¶ci: - docieplenie stropu we³n± mineraln±, - docieplenie stropu styropianem, - docieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem, - wymiana drzwi zewnêtrznych, - wymiana okien wraz z monta¿em nawiewników okiennych, - modernizacja systemu c.o. polegaj±ca na wymianie orurowania oraz grzejników, - wymiana istniej±cych opraw o¶wietleniowych na energooszczêdne typu LED, - monta¿ pompy ciep³a powietrze - woda. Dane powierzchniowe: powierzchnia zabudowy: 1761,36 m2, powierzchnia u¿ytkowa: 3659,61 m2, kubatura: 11309,15m3, szeroko¶æ budynku: 46,48m, d³ugo¶æ budynku: 53,20m, wysoko¶æ budynku: 15,05m. Wykonawca przed rozpoczêciem robót wykona inwentaryzacjê przyrodnicz± w zakresie wystêpowania chronionych gatunków zwierz±t w tym ptaków i nietoperzy. W przypadku, gdy inwentaryzacja przyrodnicza potwierdzi wystêpowanie gatunku chronionego, Wykonawca wyst±pi o zezwolenie na czynno¶ci podlegaj±ce zakazom w stosunku do gatunków objêtych ochron± do w³a¶ciwego terytorialnie regionalnego dyrektora ochrony ¶rodowiska, na podstawie art. 56 w zw. z art. 52 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r.

II.5) G³ówny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-8
45331100-7
42511110-5
45321000-3
31520000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci minimum 1 200 000,00 z³ brutto, która polega³a na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodzi³o docieplenie ¶cian zewnêtrznych i wykonanie instalacji c.o. 2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji: a) min. jedn± osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych, b) min. jedn± osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej o zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SIWZ),z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 1) SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SIWZ- w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 2) SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które z³o¿y³y oferty w postêpowaniu. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych - ze wzglêdów technologicznych - wstrzymanie lub przerwanie ca³o¶ci wykonywanych robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia w okresie d³u¿szym ni¿ 5 nastêpuj±cych po sobie dni kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³o ich wstrzymanie; 2) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej, 3) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez inny organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 4) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji; 5) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik nr 2 do umowy, zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, 6) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzêdowe i w³adz samorz±dowych, zmiany obowi±zuj±cego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki s±dowe itp. o ile oczekiwanie to nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi oczekiwania, 7) przed³u¿enia terminu wykonania w zakresie niezbêdnym wynikaj±cym z konieczno¶ci wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych 8) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy, 9) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, 10) przed³u¿enia terminu realizacji umowy w przypadku ujawnienia podczas wykonywania robót stanowisk archeologicznych, zabytków ruchomych i nieruchomych wymagaj±cych zabezpieczenia - o czas niezbêdny na ich zabezpieczenie lub przeniesienie, o ile przerwa ta bêdzie mia³a wp³yw na dotrzymanie terminu koñcowego realizacji umowy; 11) przed³u¿enie terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e nast±piæ w przypadku przed³u¿aj±cego siê postêpowania maj±cego na celu udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy zak³ada, ¿e postêpowanie bêdzie trwa³o 40 dni (od dnia wszczêcia do dnia udzielenia zamówienia) . Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu wykonywania umowy o ilo¶æ dni trwania postêpowania ponad zak³adane 40 dni. 12) przed³u¿enie terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e nast±piæ, gdy ¶wiadczenie w sposób umówiony (w szczególno¶ci w umówionym terminie) nie bêdzie mo¿liwe na skutek stanu nadzwyczajnego lub epidemii lub konsekwencji wprowadzenia stanu nadzwyczajnego lub stanu epidemii, o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e wy³±czn± przyczyn± braku mo¿liwo¶ci ¶wiadczenia w sposób umówiony jest ww. stan lub konsekwencje jego wprowadzenia. 13) zmniejszenie zakresu prac i odpowiednio zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku stwierdzenia, ¿e roboty ujête w projekcie nie s± niezbêdne do wykonania z zastrze¿eniem § 5 ust. 23 pkt 1 umowy; 14) zmiany technologii wykonania elementów robót, rozwi±zañ technicznych lub materia³owych wynikaj±cych z dokumentacji, w trakcie prowadzenia robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, przy czym dopuszcza siê je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwi±zanie jest równowa¿ne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja. W tym przypadku strona wystêpuj±ca o zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji Projektanta oraz zatwierdzenia do realizacji przez strony umowy (przy udziale Inspektora Nadzoru i Zarz±dzaj±cego Projektem) 15) zmiany osób pe³ni±cych funkcje kierowników robót i kierownika budowy. Je¿eli zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów kandydata na stanowisko Kierownika budowy lub Kierownika robót, z których jednoznacznie musi wynikaæ, ¿e osoba ta spe³nia warunki udzia³u, jakie by³y okre¶lone dla tej osoby w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego 16) zmiany zasad p³atno¶ci. Je¿eli przed zakoñczeniem realizacji zamówienia Zamawiaj±cy otrzyma indywidualn± interpretacjê podatkow± dotycz±c± podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postêpowania, która wska¿e na konieczno¶æ zastosowania innej stawki podatku VAT ni¿ wynikaj±cy oferty i umowy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy z Wykonawc± na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy polegaj±c± na zmianie stawki podatku VAT - do tych czê¶ci zamówienia, do których bêdzie to uzasadnione w ¶wietle otrzymanej interpretacji indywidualnej (sta³a zostaje kwota netto, wykonawca wystawi faktury z w³a¶ciwym podatkiem VAT). 17) Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych, innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, ¿e: c) wynikaæ bêd± z konieczno¶ci usuniêcia b³êdów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ przewidziane w dokumentacji, d) przyjête w dokumentacji materia³y lub urz±dzenia s± niedostêpne na rynku, zosta³y wycofane z produkcji; e) Wykonanie elementów jednostkowych - indywidualnych proponowanych przez Wykonawcê bêdzie zapewniaæ wy¿sz± trwa³o¶æ i lepsze warunki eksploatacyjne. Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nast±pi kosztorysem ró¿nicowym, który stanowiæ bêdzie ró¿nicê pomiêdzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny nale¿y opracowaæ na zasadach okre¶lonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczno¶ci wykonania robót zamiennych zamawiaj±cy pisemnie powiadamia wykonawcê. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporz±dza kosztorys ró¿nicowy. Po sprawdzeniu przez inspektora nadzoru kosztorysu ró¿nicowego oraz po jego zatwierdzeniu przez zamawiaj±cego strony dokonaj± zmiany umowy. Kosztorys zamienny oparty bêdzie na nastêpuj±cych za³o¿eniach: ? ceny czynników produkcji (Rg, M, S, K , Z) zostan± przyjête z kosztorysu, o którym mowa w § 5 ust. 20, ? w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿liwe rozliczenie danych robót w oparciu o pozycje z kosztorysu, brakuj±ce ceny czynników produkcji zostan± przyjête wg zasad wskazanych w § 5 ust. 24. 18) Wszelkie zmiany, które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów, 2. Zw³oki musz± byæ wpisane do dziennika budowy lub potwierdzone stosownymi protoko³ami podpisanymi przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowane przez Zarz±dzaj±cego projektem i Zamawiaj±cego. Ustalone nowe terminy realizacji zamówienia bêd± odpowiadaæ okresowi niezbêdnemu na usuniêcie przeszkody. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 5. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy. 6. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug VAT. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê stawki podatku VAT, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia i zwiêkszenia wynagrodzenia brutto o kwotê równ± ró¿nicy wynikaj±cej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; 2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2002 r., nr 200, poz.1679 z pó¼n. zm.). Wynagrodzenie mo¿e ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysoko¶ci kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej i ma wp³yw na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcê. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia mo¿liwe bêdzie, je¿eli Wykonawca: a) udowodni, ¿e zmiana w/w przepisów bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, b) wyka¿e, jak± czê¶æ wynagrodzenia stanowi± koszty pracy ponoszone przez Wykonawcê w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wp³ynie na wysoko¶æ tych kosztów. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrze¿eñ dotycz±cych wysoko¶ci kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcê. 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie mo¿e ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysoko¶ci kosztów ponoszonych przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne i ma wp³yw na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcê. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia mo¿liwe bêdzie, je¿eli Wykonawca: a) udowodni, ¿e zmiana w/w przepisów bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, b) wyka¿e, jak± czê¶æ wynagrodzenia stanowi± koszty pracy ponoszone przez Wykonawcê w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wp³ynie na wysoko¶æ tych kosztów. 4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. Wynagrodzenie mo¿e ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysoko¶ci kosztów ponoszonych przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych i ma wp³yw na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcê. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia mo¿liwe bêdzie, je¿eli Wykonawca: a) udowodni, ¿e zmiana w/w przepisów bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, b) wyka¿e, jak± czê¶æ wynagrodzenia stanowi± koszty pracy ponoszone przez Wykonawcê w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wp³ynie na wysoko¶æ tych kosztów. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrze¿eñ dotycz±cych wysoko¶ci kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.