eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Wykonanie prac instalacyjnych w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu przy ul. Przemys³owej 27-27A, ul. Przemys³owej 48, ul. Fabryczna 2A, ul. Zeylanda 5 wraz z ich pod³±czeniem do miejskiej sieci ciep³owniczej

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-04-30



Og³oszenie nr 536014-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Miasto Poznañ reprezentowane przez Zarz±d Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.: Wykonanie prac instalacyjnych w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu przy ul. Przemys³owej 27-27A, ul. Przemys³owej 48, ul. Fabryczna 2A, ul. Zeylanda 5 wraz z ich pod³±czeniem do miejskiej sieci ciep³owniczej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Miasto Poznañ - Wydzia³ Gospodarki Nieruchomo¶ciami reprezentowane przez: ZARZ¡D KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH Sp. z o.o. ul. Matejki 57, 60 - 770 Poznañ. Tel. 415 88 00, fax. 415 88 09
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznañ reprezentowane przez Zarz±d Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. ul. Matejki  57 , 60-770  Poznañ, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 61 8694 800; 8694 801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694 809.
Adres strony internetowej (URL): www.zkzl.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zkzl.poznan.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w jednej z dwóch form: 1) pisemnie w siedzibie Zamawiaj±cego przy ul. Matejki 57 w Poznaniu w Kancelarii Zamawiaj±cego pokój nr 1 - w zamkniêtej trwale kopercie z dopiskiem: "Wykonanie prac instalacyjnych w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu przy ul. Przemys³owej 27-27A, ul. Przemys³owej 48, ul. Fabrycznej 2A, ul. Zeylanda 5 wraz z ich pod³±czeniem do miejskiej sieci ciep³owniczej" - Nie otwieraæ do dnia 18.05.2020 r. godz. 12:15" lub 2) elektronicznej - za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia oferty" dostêpnego na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan w terminie najpó¼niej do dnia 18.05.2020 r. godz. 12:00.
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie prac instalacyjnych w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu przy ul. Przemys³owej 27-27A, ul. Przemys³owej 48, ul. Fabryczna 2A, ul. Zeylanda 5 wraz z ich pod³±czeniem do miejskiej sieci ciep³owniczej
Numer referencyjny: DOA.201.33/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z pod³±czeniem budynku do miejskiej sieci ciep³owniczej, instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej, zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, demonta¿ i przebudowa instalacji gazowej, sporz±dzenie oddzielnie dla ka¿dego budynku dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacj± oraz innych prac w mieszkalnych budynkach komunalnych przy : 1) ul. Przemys³owej 27-27A 2) ul. Przemys³owej 48 3) ul. Fabrycznej 2A 4) ul. Zeylanda 5 Opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowi±ce za³±cznik nr 9 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45450000-6
45453000-7
45331100-7
45454000-4
45300000-0
45311000-0
45332000-3
45100000-8
45110000-1
45231300-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia dla ka¿dej czê¶ci: 6 miesiêcy licz±c od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrze¿eniem, i¿ zg³oszenie Zamawiaj±cemu zakoñczenia robót objêtych przedmiotem Umowy powinno nast±piæ na 7 dni przed up³ywem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje ¿adnego wymagania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca: a) wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 5 lat wykona³ zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykona³ co najmniej jedn± modernizacjê lub jeden remont budynku wielorodzinnego lub u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 700 000,00 z³ brutto obejmuj±cy bran¿e: ogólnobudowlan±, instalacyjn±, centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej niezale¿nie od ilo¶ci czê¶ci, na które sk³ada ofertê, b) wykaza³, ¿e bêdzie dysponowa³ w czasie trwania umowy co najmniej jedn± osob± mog±c± wykonywaæ samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: 1. konstrukcyjno-budowlanej, 2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. - niezale¿nie od liczby czê¶ci, na które Wykonawca sk³ada ofertê.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Na podstawie art. 24 ust. 11 Ustawy ka¿dy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 3) O¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne - za³. nr 7 do SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ za³. nr 5 do SIWZ. 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone - za³. nr 6 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których by³y wykonywane. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokumenty okre¶lone w pkt. 12.2, 12.3, 12.7, 12.8 SIWZ oraz dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci lub jej braku do grupy kapita³owej (za³. nr 4) dla ka¿dego z podmiotów okre¶lonych w umowie reguluj±cej wspó³pracê podmiotów. 2) Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.7, 12.8 SIWZ. 3) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów okre¶lonych w pkt 12.7 SIWZ przedk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 12.7 SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ z³o¿one, przed notariuszem lub przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia - przed up³ywem terminu sk³adania ofert - wadium w kwocie: Czê¶æ I - 25 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych 00/100) Czê¶æ II - 25 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych 00/100) Czê¶æ III - 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100) Czê¶æ IV - 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100) W tytule przelewu nale¿y powo³aæ siê na numer sprawy: wadium dot. DOA.201.33/2020. W przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ nale¿y wnie¶æ wadium w kwocie bêd±cej sum± wadiów dla poszczególnych zadañ, na które jest sk³adana oferta. W tytule przelewu nale¿y wskazaæ numer czê¶ci, na jak± zosta³o wniesione wadium. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art. 45 Ustawy. Wadium sk³adane w pieni±dzu p³atne bêdzie na nieoprocentowane konto Zamawiaj±cego: ING Bank ¦l±ski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, beneficjentem gwarancji ubezpieczeniowej wadialnej ma byæ: Miasto Poznañ - Wydzia³ Gospodarki Nieruchomo¶ciami - z siedzib± w Poznaniu, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznañ, reprezentowane przez Zarz±d Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzib± w Poznaniu, ul. Matejki 57, 60-770 Poznañ. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu dopuszcza tak¿e formê elektroniczn± w zakresie gwarancji wadialnej, z zastrze¿eniem, i¿ winna byæ ona podpisana przez Gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Okres gwarancji na roboty budowlane40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w Umowie w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w paragrafie 12 Istotnych Postanowieñ Umownych stanowi±cych za³±cznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Termin i miejsce sk³adania i otwarcia ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ do dnia 18.05.2020 r. godz. 12:00 w siedzibie Zamawiaj±cego przy ul. Matejki 57 w Poznaniu w Kancelarii Zamawiaj±cego pokój nr 1 lub za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia oferty" dostêpnego na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan w terminie najpó¼niej do dnia 18.05.2020 r. do godz. 12:00. Otwarcie z³o¿onych ofert nast±pi w dniu 18.05.2020 r. godz. 12:15 w siedzibie Zamawiaj±cego, w Kancelarii, pokój nr 1. 2) UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e i rekomenduje sk³adanie oferty w formie elektronicznej, z zastrze¿eniem, i¿ oferta, o¶wiadczenia a tak¿e dokumenty sk³adane w formie elektronicznej winny byæ podpisane przez upowa¿nion± osobê kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pe³na lista kwalifikowanych podmiotów zaufania, u których Wykonawca mo¿e uzyskaæ kwalifikowany podpis elektroniczny, znajduje siê na stronie www.nccert.pl.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: ul. Przemys³owa 27-27A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z pod³±czeniem budynku do miejskiej sieci ciep³owniczej, instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej, zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, demonta¿ i przebudowa instalacji gazowej, sporz±dzenie oddzielnie dla ka¿dego budynku dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacj± oraz innych prac w mieszkalnym budynku komunalnym przy ul. Przemys³owej 27-27A w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowi±ce za³±cznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45450000-6, 45453000-7, 45331100-7, 45454000-4, 45300000-0, 45311000-0, 45332000-3, 45100000-8, 45110000-1, 45231300-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 6
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Okres gwarancji na roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: 6 miesiêcy licz±c od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrze¿eniem, i¿ zg³oszenie Zamawiaj±cemu zakoñczenia robót objêtych przedmiotem Umowy powinno nast±piæ na 7 dni przed up³ywem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.


Czê¶æ nr: 2Nazwa: ul. Przemys³owej 48
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z pod³±czeniem budynku do miejskiej sieci ciep³owniczej, instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej, zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, demonta¿ i przebudowa instalacji gazowej, sporz±dzenie oddzielnie dla ka¿dego budynku dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacj± oraz innych prac w mieszkalnym budynku komunalnym przy ul. Przemys³owej 27-27A w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowi±ce za³±cznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45450000-6, 45453000-7, 45331100-7, 45454000-4, 45300000-0, 45311000-0, 45332000-3, 45100000-8, 45110000-1, 45231300-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 6
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Okres gwarancji na roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: 6 miesiêcy licz±c od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrze¿eniem, i¿ zg³oszenie Zamawiaj±cemu zakoñczenia robót objêtych przedmiotem Umowy powinno nast±piæ na 7 dni przed up³ywem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.


Czê¶æ nr: 3Nazwa: ul. Fabryczna 2A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z pod³±czeniem budynku do miejskiej sieci ciep³owniczej, instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej, zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, demonta¿ i przebudowa instalacji gazowej, sporz±dzenie oddzielnie dla ka¿dego budynku dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacj± oraz innych prac w mieszkalnym budynku komunalnym przy ul. Fabrycznej 2A w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowi±ce za³±cznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45450000-6, 45453000-7, 45331100-7, 45454000-4, 45300000-0, 45311000-0, 45332000-3, 45100000-8, 45110000-1, 45231300-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 6
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Okres gwarancji na roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: 6 miesiêcy licz±c od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrze¿eniem, i¿ zg³oszenie Zamawiaj±cemu zakoñczenia robót objêtych przedmiotem Umowy powinno nast±piæ na 7 dni przed up³ywem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.


Czê¶æ nr: 4Nazwa: ul. Zeylanda 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z pod³±czeniem budynku do miejskiej sieci ciep³owniczej, instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej, zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, demonta¿ i przebudowa instalacji gazowej, sporz±dzenie oddzielnie dla ka¿dego budynku dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacj± oraz innych prac w mieszkalnym budynku komunalnym przy ul. Zeylanda 5 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowi±ce za³±cznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45450000-6, 45453000-7, 45331100-7, 45454000-4, 45300000-0, 45311000-0, 45332000-3, 45100000-8, 45110000-1, 45231300-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 6
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Okres gwarancji na roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: 6 miesiêcy licz±c od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrze¿eniem, i¿ zg³oszenie Zamawiaj±cemu zakoñczenia robót objêtych przedmiotem Umowy powinno nast±piæ na 7 dni przed up³ywem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.